Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος , ο γίγαντας του Διαδικτύου, η Google ανακοίνωσε τις λέξεις-κλειδιά που έψαξαν πιο συχνά οι χρήστες του διαδικτύου στις σελίδες της. Στον τομέα των αυτοκινητοβιομηχανικών, η BMW βρέθηκε στη πρώτη θέση, όπως και πέρυσι, ακολουθούμενη από την Ford και την Audi. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του φετινού Google Zeitgeist μπορείς να τα βρεις εδώ.
[one_half]
1. BMW
2. Ford
3. Audi
4. Opel
5. Volvo
[/one_half] [one_half_last]
6. Peugeot
7. Renault
8. Volkswagen
9. Toyota
10. Fiat
[/one_half_last]
[Πηγή: Google]