2012-Google-NASCAR

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος , ο γίγαντας του Διαδικτύου, η Google ανακοίνωσε τις λέξεις-κλειδιά που έψαξαν πιο συχνά οι χρήστες του διαδικτύου στις σελίδες της. Στον τομέα των αυτοκινητοβιομηχανικών, η BMW βρέθηκε στη πρώτη θέση, όπως και πέρυσι, ακολουθούμενη από την Ford και την Audi. Αναλυτικά τα αποτελέσματα του φετινού Google Zeitgeist μπορείς να τα βρεις εδώ.

[one_half]

1. BMW

2. Ford

3. Audi

4. Opel

5. Volvo

[/one_half] [one_half_last]

6. Peugeot

7. Renault

8. Volkswagen

9. Toyota

10. Fiat

[/one_half_last]

[Πηγή: Google]