McLaren: Κάποιες φορές, χρειάζεται μια κλωτσιά στα @@

Σχετικά άρθρα

Martin Whitmarsh on the pit wall.

Μία από τις χειρότερες χρονιές στην ιστορία τής McLaren τελείωσε στις 24 Νοεμβρίου. Η βρετανική ομάδα όχι μόνο δεν πέτυχε καμία νίκη μέσα στο 2013, αλλά δεν κατάφερε ν’ ανέβει ούτε μία φορά στο βάθρο, κάτι που είχε να συμβεί από το 1980, με την καλύτερη θέση να είναι η 4η, στη Βραζιλία, αλλά σχεδόν 20 δευτερόλεπτα μακριά από το βάθρο.

Όλοι στο Woking έχουν επικεντρωθεί εδώ και καιρό στο 2014 και την MP4-29, επιλέγοντας να μην πάρουν μέρος στις δοκιμές τής Pirelli, στις 17-19 Δεκεμβρίου, στο Μπαχρέιν, ακριβώς γι’ αυτό τον λόγο, όπως είπαν.

Ο Martin Whitmarsh, Πρόεδρος της McLaren Racing, λέει πως μερικές φορές είναι αναγκαία ένα δυνατό χτύπημα για να μπορέσεις να έχει ένα πολύ διαφορετικό πρόσωπο τη νέα σεζόν.

Η αποτυχία είναι κάτι επίπονο, αλλά μια κλωτσιά στα @@ χρειάζεται μερικές φορές. Πήραμε κάποιες δύσκολες αποφάσεις τον περασμένο χειμώνα και νομίζαμε ότι ήμασταν σε καλή κατάσταση μέχρι την Αυστραλία. Οι περισσότεροι δεν μπορούν να πουν ότι δεν πρέπει ν’ αλλάξουμε κάτι και ότι έχουμε κάνει καλή δουλειά, γιατί δεν κάναμε.

Η αλλαγή σε αυτό το περιβάλλον είναι πολύ πιο εύκολη, και η αλλαγή είναι απαραίτητη σε κάθε οργανισμό, είτε είναι στην κορυφή είτε όχι. Απλά, είναι πιο δύσκολο να εφαρμοστεί όταν πιστεύεις ότι βρίσκεται στην κορυφή τού παιχνιδιού.

Όταν μια κορυφαία ομάδα δεν έχει καλή απόδοση όλη τη σεζόν, η θέση τού επί κεφαλής πάντα είναι σε κίνδυνο, και ο Βρετανός παραδέχεται ότι είχε μια τέτοια ανησυχία.

Σ’ έναν βαθμό, ναι. Αλλά, το χειρότερο είναι ότι η πίεση σ’ εμένα είναι από τον εαυτό μου. Αν φύγει ο τροχός, είναι δικό μου λάθος· αν το μονοθέσιο δεν είναι αρκετά καλό, είναι δικό μου λάθος· αν ο οδηγός κάνει ένα λάθος, είναι δικό μου λάθος. Ο κόσμος μιλά για πίεση, αλλά το μεγαλύτερο μέρος της πίεσης είναι εσωτερική.

Από το 2015, τα μονοθέσια της βρετανικής ομάδα θα έχουν στην πλάτη τους τούς turbo V6 κινητήρες τής Honda, και ο Whitmarsh λέει ότι αυτό θα επιτρέψει στην ομάδα του να είναι σε κορυφαίο επίπεδο για τα επόμενα 10 χρόνια.

Με τη συμφωνία μας με τη Honda, ξέρουμε ότι θα είμαστε εδώ ως κορυφαία ομάδα για 10 χρόνια. Το έχουμε εξασφαλίσει, και δεν υπάρχουν πολλές ομάδες που έχουν εξασφαλίσει ένα τέτοιο εμπορικό μέλλον όπως το έχουμε κάνει εμείς.

[Πηγή: AutoSport]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Grand Prix Αυστρίας: Νικητής ο George Russell, μείωσε τη διαφορά από τον Antonelli

Ο George Russell κατέκτησε τη νίκη στο γεμάτο δράση Grand Prix της Αυστρίας, αφήνοντας πίσω του τον Max Verstappen και το έτερο οδηγό της...

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...