mazda-rotary-wankel-3-700x525

Οι πιο πρόσφατες φήμες από το Μεγάλο Νησί, θέλουν την Mazda να ετοιμάζει το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το RX-7, το οποίο θα περάσει στη παραγωγή το 2016 και θα εξοπλίζεται με περιστροφικό κινητήρα.

O wankel κινητήρας θα είναι ατμοσφαιρικός, χωρητικότητας 1,2 λίτρων, διαθέτοντας δύο ρότορες 600 κ. εκ. Θα ισοδυναμεί με έναν 2,4-λίτρων συμβατικό κινητήρα και θα αποδίδει λίγο πάνω από 250 άλογα. Οι φήμες θέλουν τον κινητήρα να είναι τοποθετημένος στο μπροστά μέρος, με την κίνηση να μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Αρχικά ο κινητήρας θα είναι διαθέσιμος σε ατμοσφαιρική έκδοση, ενώ αργότερα θα υπάρχει και turbo έκδοση.

Ο κινητήρας θα καταναλώνει λιγότερο καύσιμο σε σχέση με τον περιστροφικό κινητήρα του RX-8. Θα είναι πιο ισχυρός, έχοντας ωστόσο μεγαλύτερη ροπή, ενώ παράλληλα θα καταναλώνει και λιγότερο λάδι στις υψηλές στροφές.

Σχεδιαστικά θα ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Mazda, την οποία θα την δούμε στην επόμενη γενιά του MX-5, το οποίο θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2015. Θα είναι σημαντικά ελαφρύτερο από το προηγούμενο RX-7 και θα τεθεί απέναντι από τα Toyobaru. Για να διατηρηθεί το βάρος σε χαμηλά επίπεδα θα διαθέτει αρκετά αλουμινένια μέρη. Carbon μην περιμένεις, γιατί στόχος της Mazda είναι να κρατήσει τη τιμή του αυτοκινήτου όσο γίνεται χαμηλότερη.

Θα κατασκευαστεί πάνω στην πλατφόρμα του επόμενου MX-5 η οποία θα επεκταθεί, έχοντας μεγαλύτερο μεταξόνιο. Θα ζυγίζει περίπου όσο τα Toyobaru (1.200-1.250 κιλά), με την Ιαπωνική έκδοση ίσως να είναι διαθέσιμη και με ένα μικρό πίσω κάθισμα, αλλά οι υπόλοιπες εκδόσεις του κόσμου θα είναι αποκλειστικά διθέσιες.

[Πηγή: Autocar]