kia-super-bowl-ad-hed-2014

Η φετινή, είναι η πέμπτη συνεχόμενη χρονιά που η Κορεάτικη φίρμα μπαίνει στο παιχνίδι των διαφημίσεων κατά τη διάρκεια του Superbowl και ξέροντας τι να περιμένει, επιστρατεύει τον Μορφέα για το spot της.

Φυσικά ο πρωταγωνιστής του διαφημιστικού spot δεν θα είναι ο Μορφέας (κατά κόσμος Laurence Fishburne) αλλά η ναυαρχίδα της KIA, το K900. Ο Μορφέας είναι απλά αυτός που, όπως και στις ταινίες θα δώσει την επιλογή. Η πλοκή (ο Χριστός και η Παναγία, μιλάμε για πλοκή σε μία διαφήμιση 60 δευτερολέπτων) έχει ως εξής: Ένα ζευγάρι συναντά τον Μορφέα σε ένα valet stand. Αυτός τους δίνει δύο κλειδιά, ένα κόκκινο και ένα μπλε. «Αν επιλέξουν σωστά, η αντίληψη της πολυτέλειας –και η KIA– δεν θα είναι ποτέ ξανά η ίδια. Μέσα από πολλές αναπάντεχες ανατροπές, ο Μορφέας τους συνοδεύει σε μία αξέχαστη βόλτα».

Υπομονή μέχρι τις 2 Φεβρουαρίου για να δούμε ποια θα είναι η επιλογή τους. Η αγωνία με σκοτώνει!

[Πηγή: Adweek]