bugatti-16c-galibier-live-at-geneva-2010-1

Την συγκεκριμένη είδηση δεν την διαβάζουμε για πρώτη φορά, αλλά όταν αυτή βγαίνει από τα χείλη του προέδρου της Bugatti, τότε πρέπει να το βάλουμε πολύ καλά στο μυαλό μας πως η Γαλλική εταιρία δεν θα βγάλει στην αγορά ούτε την Galibier αλλά ούτε και την Super έκδοση της Veyron.

Σε συνέντευξή του στο Βρετανικό Top Gear, ο Wolfgang Schreiber έκανε σαφές πως η εταιρία του δεν θα βγάλει στην αγορά κανένα από τα παραπάνω μοντέλα. Για την Super Veyron, ο Schreiber πιστεύει πως τα 1.200 άλογα της Veyron είναι αρκετά για το κεφάλαιο της Veyron, ενώ για την Galibier θεωρεί πως το μοντέλο αυτό θα αμβλύνει τη φιλοσοφία της Bugatti.

Επιβεβαίωσε πως ήδη εργάζονται πάνω στο αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την Veyron, το οποίο έχει ως κύριο στόχο να “επαναπροσδιορίσει τα κριτήρια αναφοράς” που έθεσε η Veyron.

Ήταν φειδωλός στις δηλώσεις του σχετικά με τη νέα Veyron, αλλά στην ερώτηση αν η επόμενη Veyron θα διαθέτει υβριδική τεχνολογία, δήλωσε απλά “ίσως“, συμπληρώνοντας πως η McLaren, Porsche και Ferrari ήδη προσφέρουν υβριδικές λύσεις στα νέα τους hypercar και έτσι να μην ανησυχούμε για την επόμενη Veyron.

Για όποιον θέλει να αποκτήσει μια Veyron ο Schreiber δήλωσε πως υπάρχουν ακόμη 43 διαθέσιμες, όλες roadster, με τη παραγωγή της να έχει προγραμματιστεί να τερματιστεί στα τέλη του 2015. Με αυτό τον τρόπο θα κλείσει ένα κεφάλαιο και θα ανοίξει ένα άλλο.

[Πηγή: Top Gear]