paris-2010-first-factory-built-fisker-karma-17

Ποιο είναι το κλισέ που αναπαράγεται σε κάθε συμφωνία; “Πάντα να διαβάζεις τα ψιλά γράμματα γιατί εκεί κρύβονται οι λεπτομέρειες”. Αυτή λοιπόν η πρόταση, δεν θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί με καταλληλότερο τρόπο από ότι τώρα και ο λόγος γι’ αυτό είναι ότι από ότι φαίνεται, η δημοπρασία των περιουσιακών στοιχείων της Fisker, δεν θα περιλαμβάνει το όνομα και το λογότυπο της εταιρίας.


Αυτά τα δύο πολύ σημαντικά στοιχεία της εταιρίας, δεν ανήκουν στην Fisker Automotovie αλλά σε μία άλλη εταιρία ονόματι Fisker Coachbuild, η οποία τα παραχωρούσε στην Automotive από το 2008. Οι δικηγόροι της Coachbuild λένε πως “είναι πιθανό η εταιρία να συμφωνήσει στην προσωρινή παραχώρηση των δικαιωμάτων για το όνομα και το λογότυπο…” αλλά συμπληρώνουν πως “θα διατηρήσει το δικαίωμα να μπλοκάρει την όποια προσπάθεια για οικιοποίηση αυτών χωρίς την συγκατάθεσή της”. Με πιο απλά λόγια, είναι σαν να λέει: Ίσως τα δώσουμε αλλά σίγουρα δεν θα τα πάρετε με το ζόρι. Σε αυτό το σημείο, δεν ξέρουμε πόσο αυτά τα νέα θα επηρεάσουν την δημοπρασία…

Η όλη υπόθεση όμως θυμίζει πολύ έντονα μία άλλη επική στιγμή στην ιστορία της αυτοκίνησης. Πίσω στο 1998, η Vickers, τότε κάτοχος των περιουσιακών στοιχείων της Rolls-Royce, τα πούλησε στο Volkswagen Group. Μπορείς να μαντέψεις όμως τι δεν συμπεριλαμβανόταν σε αυτά; Ναι, σωστά μάντεψες, τα trademarks όπως το όνομα, το διπλό R κ.ά. τα οποία μετέπειτα πούλησε στην BMW. 

[Πηγή: Delaware Online]