_W2Q8971

Διαβάζοντας για τους στόχους της Renault για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς, δεν γίνεται να μην σκεφτεί κάποιος την ομάδα της Lotus. Εκείνη βρίσκεται, πιθανότατα, στη χειρότερη θέση από όσες ομάδες φορούν τον Energy F1-2014 στα μονοθέσια τους. Έχοντας χάσει το πρώτο τεστ στη Jerez και με ελάχιστα χιλιόμετρα στις πρώτες δοκιμές του Bahrain, το τελευταίο pre-season τεστ θα περίμενε κανείς να είναι αυτό που θα δώσει στην Ε22 τα απαιτούμενα χιλιόμετρα για την εξέλιξή της. Όμως τα πάρα πολλά προβλήματα με το power unit και το νέο μονοθέσιο, επέστρεψαν μόλις 127 γύρους και για τέσσερις ημέρες.


Ο Grosjean πρόσφατα συμφώνησε με την άποψη του Helmut Marko, για ευθύνη του PU της Renault γύρω από τα σημαντικότερα προβλήματα των ομάδων, αποκαλύπτοντας πως δεν έχει καταφέρει να κάνει ούτε μια δοκιμαστική εκκίνηση, πόσο μάλλον κάποια προσομοίωση αγώνα. Ο Γάλλος τονίζει, για μια ακόμη φορά, πως η δουλειά πάνω στο νέο μονοθέσιο δεν έχει τελειώσει και πως τόσο η ομάδα, όσο και η Renault, πρέπει να δουλέψουν σκληρά.

Κάναμε όσα περισσότερα μπορούσαμε, με βάση τον περιορισμένο χρόνο στην πίστα. Υπήρχαν πράγματα που πήγαν προς τη σωστή κατεύθυνση, το οποίο ήταν πολύ ωραίο. Νομίζω ότι το power unit είναι πιο περίπλοκο από ό,τι όλοι πίστευαν και υπάρχει πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει από την πλευρά μας και από την πλευρά της Renault.

Δεν είμαστε σε μια όμορφη και απλή κατάσταση, αλλά θα προσπαθήσουμε να κάνουμε όσο πιο πολλά μπορούμε από την πλευρά μας, και είμαι σίγουρος ότι η Renault θα προσπαθήσει κι εκείνη. Έχουμε δύο εβδομάδες κενό μέχρι την Αυστραλία, κι ελπίζουμε ότι θα υπάρξει κάτι το ενθαρρυντικό στο μέλλον.

_R6T1144

Την περσινή σεζόν, ο Grosjean πάλεψε σκληρά για να κρατήσει τη θέση του στο Enstone. Η Lotus ήταν η μοναδική ομάδα που κόντραρε στο δεύτερο μισό του πρωταθλήματος, έστω και στο ελάχιστο, τη Red Bull Racing και ο ίδιος πίεσε πολύ για την πρώτη του νίκη στην Ιαπωνία και το Nurburgring, ενώ οι ατυχίες του στέρησαν τη δυνατότητα να παλέψει με το Hamilton στην Ουγγαρία. Τώρα όμως, ο Romain εμφανίζεται δυσαρεστημένος από την πρόοδο της ομάδας.

Ειλικρινά, δεν είμαι χαρούμενος. Είμαστε μακριά από το ιδανικό και δεν κάναμε ούτε το ένα τρίτο από όσα θέλαμε, αλλά τι μπορείς να κάνεις;

Εμείς πάμε εκεί (στη Μελβούρνη) για να προσπαθήσουμε να σκοράρουμε πόντους. Το να βρίσκεσαι εκεί για να αγωνιστείς είναι ωραίο, αλλά δεν είμαστε στο σημείο που θέλουμε. Δεν είμαστε σε μια ωραία κατάσταση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα ανακάμψουμε. Αν προσπαθήσουμε να σκοράρουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε στην αρχή του πρωταθλήματος, τότε μπορούμε να προσπαθήσουμε να ανακάμψουμε.

Το καλύτερο που έχω να κάνω, είναι να οδηγήσω το αυτοκίνητο όσο πιο γρήγορα μπορώ και να δούμε πού βρισκόμαστε σε σχέση με τους υπόλοιπους.

Ο Γάλλος συνέχισε, λέγοντας πως το εύκολο είναι τα παρατήσεις, αλλά ο ίδιος και οι μηχανικοί της ομάδας θα επιλέξουν το δύσκολο δρόμο της σκληρής δουλειάς, δείχνοντας εμπιστοσύνη στους εαυτούς τους και τους συνεργάτες τους.

Πέρυσι, η Lotus αποτέλεσε την ευχάριστη έκπληξη της χρονιάς, με τον Kimi Raikkonen να παίρνει την καρό σημαία στη Μελβούρνη και να βρίσκεται μεταξύ των αρχικών διεκδικητών του τίτλου. Το 2014, ένα χρόνο μετά, η κατάσταση στην ιστορική αυτή ομάδα δείχνει πιο δύσκολη από ποτέ, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε και τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει, οδηγώντας βασικά στελέχη στην πόρτα της εξόδου. Έτσι, το ερώτημα το οποίο έχει να απαντήσει, είναι: Ανάκαμψη ή μετριότητα;

[Πηγή: SkySports | Photo Coprights: Glenn Dunbar/Alastair Staley/Lotus F1]