49239_357945

Αυτή τη στιγμή, το image της Peugeot δεν είναι το καλύτερο δυνατό. Θα μπορούσε μάλιστα να πει κανείς πως η Γαλλική εταιρία περνάει μία από τις χειρότερες φάσεις της σύγχρονης ιστορίας της. Υπήρχε όμως μία εποχή, όταν τα οχήματα της Peugeot αγοράζονταν από μερικά από τα πιο γνωστά ονόματα στον κόσμο. Ένα από αυτά τα ονόματα, αυτό του Enzo Ferrari!

Όπως αναφέρει σε μία συνέντευξη ο προσωπικός του οδηγός από το 1969 έως και το 1988 οπότε και απεβίωσε ο Ferrari, ο μεγάλος άντρας της Ιταλικής εταιρίας, ο πολύς και ζόρικος Enzo, προτιμούσε για τις καθημερινές του μετακινήσεις αυτοκίνητα της Peugeot. Όταν ξεκίνησε την καριέρα του στη Ferrari (το 1966), ο οδηγός γνώρισε τον Enzo μέσα σε ένα 404 Saloon. Τρία χρόνια αργότερα, το αντικατέστησε με ένα 504 Saloon ενώ το 1970, αντικατέστησε και αυτό με ένα 504 Coupe. Αυτό θα ήταν το καθημερινό του αυτοκίνητο μέχρι και το 1973, οπότε και άρχισαν να χρησιμοποιούνται μοντέλα του Fiat Group. Μάλιστα, η εκτίμηση και η αγάπη που έτρεφε για τα Peugeot ο Enzo, τον οδήγησαν στο να χρησιμοποιήσει τουλάχιστον ένα 404 wagon ως όχημα service για την αγωνιστική ομάδα.

Peugeot-404-Break-Ferrari_000_zps9548ff3f

Στην φωτογραφία, βλέπεις τον τεράστιο John Surtees να κάνει ένα διάλειμμα στο πίσω μέρος του 404 Wagon με τα διακριτικά της Ferrari.

Αν ψάχνεις σύνδεση για αυτή την προτίμηση, μην κουράζεσαι. Εδώ είμαστε. Ο Enzo Ferrari, είχε πολύ στενές σχέσεις με τον Pininfarina που εκείνη την εποχή, σχεδίαζε πολλά από τα Peugeot ενώ η πρώτη επαφή με τα μοντέλα της Γαλλικής φίρμας, έγινε μέσω της αδερφής της συζύγου του που ζούσε στη Μασσαλία ή τη Νίκαια. Στο κάτω-κάτω, εκείνα τα χρόνια, τα Peugeot ήταν φοβερά αξιόπιστα, όμορφα και εύκολα στη συντήρηση τους αυτοκίνητα και ο Commendatore, όσο δύσκολος και αν ήταν σαν άνθρωπος, ήξερε να εκτιμά το καλό, απ’ όπου και αν προέρχεται. Δεν είναι τυχαίο που εκτός από την Ferrari 365GT και το εκάστοτε Peugeot, είχε και ένα Mini Cooper (του το είχε παραδώσει ο ίδιος ο Ισιγόνης).

Ferrari-and-Mini-Cooper

[Πηγή: Curbsideclassic]