VW-Group

Είναι μακροχρόνιος και διακαής πόθος του VW Group να γίνει το νούμερο ένα σε πωλήσεις παγκοσμίως. Το 2013 έφτασε ένα βήμα πιο κοντά, καθώς τερμάτισε δεύτερο με 9,73 εκατ. αυτοκίνητα και φορτηγά, ξεπερνώντας για πρώτη φορά την GM, αλλά βλέποντας και πάλι την πλάτη της Toyota, καθώς η τελευταία πούλησε παγκοσμιώς 9,98 εκατ. οχήματα.


Όπως καταλαβαίνεις για να τερματίσει στο ψηλότερο, θεωρητικά, βάθρο του podium, χρειάζεται να σπάσει το φράγμα των 10 εκατ. οχημάτων. Κάτι τέτοιο προβλέπει ο CEO, Martin Winterkorn, καθώς φαίνεται ότι οι πωλήσεις στην Κίνα έχουν πάρει την ανιούσα, ενώ την ίδια πορεία έχει και η μετοχή της καθώς από τον περασμένο Οκτώβριο έχει αυξηθεί κατά 4,5%.

Πιο συγκεκριμένα δήλωσε:

Με την αύξηση του όγκου και τη παρουσίαση νέων μοντέλων, θα βλέπουμε όλο και πιο θετικά αποτελέσματα και κέρδη. Οι πιθανότητες είναι καλές και φαίνεται ότι θα υπερβούμε ακόμη και το φράγμα των 10 εκατομμυρίων παραδόσεων το τρέχον έτος.

Για να πραγματοποιήσει το παραπάνω νούμερο πωλήσεων, οι εταιρίες του VW Group, που περιλαμβάνουν τις Audi, Porsche, Seat και Skoda, θα παρουσιάσει πάνω από 100 νέα μοντέλα μέχρι το 2015.

Ο επικεφαλής του αυτοκινητιστικού τμήματος της εταιρίας έρευνας αγοράς Ipsos, Klaus Paur, δήλωσε για τα παραπάνω μοντέλα:

Πραγματικά θα καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών, και θα πρέπει να έχετε κατά νου ότι ζούμε σε έναν κόσμο όπου οι ανάγκες των καταναλωτών είναι πραγματικά διαφοροποιημένες.

Οι ιθύνοντες του γερμανικού Group όμως δε μένουν με σταυρωμένα χέρια, καθώς εξετάζουν να επενδύσουν €84,2 δις μέχρι το 2018, έτσι ώστε να μεγιστοποιήσουν το κέδρος χρησιμοποιώντας αρθρωτές πλατφόρμες σε όλο και περισσότερα αυτοκίνητα σε όλες τις εταιρίες, καθώς ξέρουμε ότι το 80% των Volkswagen θα βασίζονται στην MQB πλατφόρμα μέχρι το 2020.

[Πηγή: Bloomberg]