mqb-platform

Η Volkswagen ποντάρει πολλά σε αυτήν την πλατφόρμα. Για την ακρίβεια, ποντάρει περισσότερα από όσα έχει ποντάρει σε μία, μοναδική πλατφόρμα, οποιαδήποτε άλλη εταιρία.

Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, περισσότερο από το 70, ίσως 80% της παραγωγής μας θα βασίζεται στην MQB πλατφόρμα.

Είπε ο επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της VW, doctor Heinz-Jakob Neusser και συνέχισε λέγοντας πως «μέχρι το 2016, περισσότερο από το 40% της παραγωγής ολόκληρου του VW Group θα είναι MQB». Αυτό σημαίνει πως στην MQB θα βασίζονται περισσότερα από 6 εκατομμύρια οχήματα ετησίως!

Όμως τα πλάνα της VW δεν σταματούν εκεί. Ο Γερμανικός κολοσσός, επενδύει περί τα 25 δις ευρώ μέχρι το 2015 σε R&D εναλλακτικών powertrains. Όπως και στην περίπτωση της πλατφόρμας, έτσι και τα εναλλακτικά powertrains θα γίνουν “the VW way”.

Βεβαιωνόμαστε πως όλα τα ηλεκτρικά μας συστήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε αρκετά διαφορετικά μοντέλα ώστε να μην χρειάζεται να τα «επανεφεύρουμε» κάθε φορά που έχουμε νέο μοντέλο.

Στόχος της εταιρίας είναι να προσφέρει το Golf και το up! με κάθε πιθανό powertrain, από CNG, αιθανόλης, βενζίνης και πετρελαίου, μέχρι plug-in υβριδικό και ηλεκτρικό. Αφού γίνει αυτό, οι τεχνολογίες θα περάσουν και στον υπόλοιπο όμιλο.

Ο dr Heinz-Jacob Neusser έκλεισε τη συνέντευξη εξηγώντας το λόγο για όλα αυτά:

Με την MQB, όλα μας τα εργοστάσια μπορούν να κάνουν ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά αυτοκίνητα στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα αυτοκίνητα με μηχανές εσωτερικής καύσης και μάλιστα την ίδια στιγμή. Θα είναι ένα standard μέρος της παραγωγής μας και χρειαζόμασταν την MQB για να το κάνουμε έτσι. 

[Πηγή: Motoring]