photo

Η Nissan πιστεύει πως βρήκε καλύτερο τρόπο να πουλάει αυτοκίνητα και ο τρόπος αυτός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το “ξήλωμα” των εκθέσεων της από οτιδήποτε “περιττό”.


Το concept είναι απλό. Οι εκθέσεις δεν θα έχουν γραφεία, reception κ.ά. Θα έχουν μονάχα τους πωλητές, οι οποίοι θα περιφέρονται (όχι άσκοπα) στο εσωτερικό και το εξωτερικό της έκθεσης, βοηθώντας τους πελάτες σε ότι αυτοί χρειάζονται βοήθεια και κλείνοντας πωλήσεις. Οι πωλητές, θα εκπαιδεύονται επίσης στο να αναλαμβάνουν την ευθύνη για κάθε πελάτη που θα μπαίνει στην αντιπροσωπεία, από το να του δείξουν ένα αυτοκίνητο, να τον ενημερώσουν για τα προγράμματα που τρέχουν μέχρι και να τον συνοδέψουν προσωπικά στο συνεργείο αν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα.

Το concept αυτό, δοκιμάζεται τους τελευταίους 9 μήνες σε μία έκθεση της μάρκας στο Λονδίνο και τα αποτελέσματα είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικά. Η ικανοποίηση των πελατών έχει ανέβει ενώ την ίδια τάση, σημειώνουν και οι πωλήσεις. Το επόμενο βήμα για τη Nissan είναι να επεκτείνει το δίκτυο των Nissan New Retail Concept όπως ονομάζει τις νέες αυτές εκθέσεις, στη Μόσχα και τη Στουτγάρδη. Σειρά έχουν η δυτική Ευρώπη, η Ιαπωνία, οι Η.Π.Α. και η Μ. Ανατολή. Τέλος, να αναφέρουμε πως η ιδέα είναι του Koen Maes, αντιπροέδρου Customer and Retail Experience της Nissan Europe και προφανώς, αντλεί έμπνευση από τον τρόπο που εξυπηρετούν τους πελάτες τους εταιρίες που προσφέρουν προϊόντα πολυτελείας, όποια και αν είναι αυτά.

[Πηγή: Automotive News]