GP BAHRAIN F1/2014

H Ferrari φαίνεται να έχει απογοητεύσει τόσο τους οπαδούς της όσο και τους πιλότους της, μετά την απογοητευτική της εμφάνιση στο Μπαχρέιν. Με τον τρίτο αγώνα της χρονιάς να έχει ολοκληρωθεί, το μόνο που έχει να επιδείξει ή Ιταλική εταιρία είναι αξιοπιστία, αφού έχει συμπληρώσει συνολικά το 99,7%, των 340 γύρων των τριών GP (ο Kimi Raikkonen τερμάτισε έναν γύρο πίσω στη Μαλαισία).

Στον τελευταίο αγώνα, η απογοήτευση του προέδρου της Scuderia, Luca di Montezemolo, ήταν τόσο μεγάλη που έφυγε πριν ολοκληρωθεί το GP, δηλώνοντας:

Δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι άλλο για να δω. Βλέποντας μια Ferrari (να είναι) τόσο αργή στις ευθείες, μου προκαλεί μεγάλο πόνο. Δεν περίμενα πολλά από αυτόν τον αγώνα, αλλά κάτι περισσότερο (από αυτό). Είναι αναγκαίο να κάνουμε μια επιπλέον προσπάθεια και αυτή την εβδομάδα έχουμε πολλά πράγματα να δοκιμάσουμε.

Ο Montezemolo αναφέρεται στις δοκιμές του Μπαχρέιν που ξεκινάνε αύριο και διαρκούν 2 μέρες. Πίσω από το τιμόνι της F14 T θα είναι και τις δύο μέρες ο Fernando Alonso, ο οποίος παραδέχτηκε πως η Mercedes είναι σε άλλο επίπεδο αυτή τη στιγμή.

Η Mercedes ήταν φοβερή. Έχουν κάνει καλύτερη δουλειά από όλους και ο Nico με τον Lewis οδηγούν φανταστικά, χωρίς κανένα λάθος. Αυτή τη στιγμή δεν μπορούμε να τους φτάσουμε, στο πρώτο μέρος του πρωταθλήματος, αλλά είδαμε και ότι η Brawn GP δυσκολευόταν στο τέλος της χρονιάς (που κυριάρχησε). Είναι όλα στα χέρια μας. Από εμάς εξαρτάται να κάνουμε καλύτερη δουλειά από αυτήν που κάνουμε τώρα.

Έχουμε κάποια δυνατά στοιχεία και κάποιες πίστες θα δείξουν τα προτερήματά μας. Νομίζω στου 2 επόμενους αγώνες μπορούμε να είμαστε γρηγορότεροι από τις Williams και τον Hulkenberg και θα συμφωνήσουν και αυτοί πως είμαστε πιο γρήγοροι στις στροφές. Θα βελτιωθούμε σε όλους τους τομείς: σασί, αεροδυναμική, δύναμη.

GP BAHRAIN F1/2014

Σε αντίθεση όμως με τον Ισπανό, ο Kimi Raikkonen έχει διαφορετική γνώμη για τις Force India και την δύναμή τους, παρόλο που συμφωνεί πως τα μονοθέσια με κινητήρα Mercedes φαίνεται να έχουν ξεκάθαρο προβάδισμα.

Τα αυτοκίνητα της Mercedes μπορούσαν να μας περάσουν πολύ εύκολα στις στροφές. Μια Force India με πέρασε στην έξοδο της στροφής 8 και ήταν σε άλλη κλάση, παραξενεύτηκα. Μόλις είχε βγει από τα pit, αλλά κι εγώ είχα κάνει λίγους γύρους με τα ελαστικά μου. Είχα μια καλή έξοδο από την στροφή και απλά μπήκε από την εσωτερική και με πέρασε. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Στην επόμενη στροφή είχε επίσης φοβερό κράτημα, οπότε δεν είναι μόνο η ιπποδύναμη.

Δεν έχουμε γενικότερα την ταχύτητα. Μας λείπει τελική, μας λείπει κάθετη δύναμη. Το αυτοκίνητο δεν συμπεριφέρεται άσχημα, δεν είναι ότι έχουμε προβλήματα με το στήσιμο, απλά μας λείπει κάθετη δύναμη, ταχύτητα και ιπποδύναμη. Το γνωρίζαμε όμως και ξέραμε ότι είναι η δυσκολότερη πίστα για εμάς, οπότε πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε για τον επόμενο αγώνα.

Το καλό τουλάχιστον είναι, για τους Tifosi, πως στη Formula 1 δεν είναι τόσο σημαντικά, ούτε η ιπποδύναμη, ούτε η κάθετη δύναμη, ούτε η ταχύτητα… Είναι;

[Πηγές: Ferrari, AutoSport, SkySports, Gazzetta.it]