McLaren 650S

Η μικρή McLaren είναι το next big thing της Βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας από το Woking. Η P13, όπως την γνωρίζουμε μέχρι σήμερα θα τεθεί αντιμέτωπη με την Porsche 911 Turbo και θα φοράει μια detuned έκδοση του γνωστού από τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας twin-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 3.8 λίτρων, που για την περίσταση θα αποδίδει περίπου 500 άλογα. Θα επιταχύνει από τα 0-96 χλμ/ώρα σε 4 δευτ., αρκετά αργότερα από την Turbo, και θα είναι ελαφρύτερο από την 650S, αφού θα χρησιμοποιεί και το ίδιο ανθρακονημάτινο MonoCell chassis με την 650S και την P1 με το βάρος του supercar να μην υπερβαίνει τα 1.400 κιλά. Το σύστημα μετάδοσης, η ανάρτηση και τα ηλεκτρονικά συστήματα θα είναι πολύ παρόμοια με αυτά της 650S.


Στιλιστικά θα είναι μια μίξη της 650S και Ρ1, με την P13 να δανείζεται πολλά στοιχεία από την P1 αλλά σε μικρότερο πακέτο, οπότε δε περιμένουμε κάτι πολύ διαφορετικό και ιδιαίτερα νεοτεριστικό, κάτι το οποίο το έχει δηλώσει και ο επικεφαλής σχεδιασμού της McLaren, Frank Stephenson.

Οι πωλήσεις του αυτοκινήτου είναι προγραμματισμένες να ξεκινήσουν το 2015 και ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό ποιο θα είναι το τελικό όνομα του αυτοκινήτου. Η τιμή του θα ξεκινά από τις €130.000-€150.000 περίπου και οι βρετανοί πιστεύουν ότι θα γίνει το best seller μοντέλο στην ιστορία της μάρκας, κάτι που θα βοηθήσει τη McLaren να φτάσει το στόχο των 4.000 μονάδων ετησίως μέχρι το 2016.

Το πολυαναμενόμενο μοντέλο θα αποκαλυφθεί τον επόμενο Μάρτιο στην έκθεση της Γενεύης και η παραγωγή της P13 θα ξεκινήσει όταν η McLaren ολοκληρώσει την παραγωγή και των 375 P1 ενώ τέλος, το 2016 θα παρουσιαστεί και η Spider έκδοση που θα διαθέτει εκτός συγκλονιστικού απροόπτου hard top.