Renault-Energy-F1-2014

Οι μηχανικοί τής Renault συνεχίζουν να εργάζονται μέρα νύχτα, προκειμένου να κάνουν τον Renault Energy F1-2014 να λειτουργήσει όπως πρέπει. Το γαλλικό power unit έχει πρόβλημα κυρίως στο λογισμικό κομμάτι, και το θετικό γι’ αυτούς είναι ότι η βελτίωση στα προβλήματα αξιοπιστίας γίνεται ορατή σε κάθε Grand Prix, δίχως αυτό να σημαίνει πως μπορούμε να λέμε ότι τα προβλήματα έχουν τελειώσει.

Η βελτίωση συνεχίζεται, φυσικά, και εν όψει Κίνας, και μάλιστα ο Remi Taffin, επί κεφαλής λειτουργιών ισχυρίζεται ότι βρίσκονται κοντά στο να μπορέσουν ν’ απελευθερώσουν όλη την ισχύ του κινητήρα τους, και οι δύο (1, 2) ημέρες δοκιμών στο Μπαχρέιν ήταν αρωγός σ’ αυτή τη διαρκεί προσπάθεια των Γάλλων.

Έχουμε περισσότερη αυτοπεποίθηση εν όψει Κίνας. Γνωρίζουμε ότι οι άλλοι είναι ακόμα μπροστά, αλλά έχουμε κάνει αξιόλογη πρόοδο τους τελευταίους δύο αγώνες, τόσο στην αξιοπιστία όσο και στην οδηγική συμπεριφορά, ειδικά σε ρυθμό αγώνα.

Στις δοκιμές τού Μπαχρέιν, δοκιμάσαμε αρκετές ρυθμίσεις στο λογισμικό και θα δούμε ότι είμαστε πιο κοντά στο να φτάσουμε το power unit μας στα όριά του. Οι οδηγοί θα πρέπει να νιώσουν τη βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά. Επίσης, έχουμε δουλέψει και στη διαχείριση της ενέργειας σε κάθε γύρο, ειδικά στις αργές στροφές. Ξέρουμε ότι υστερούμε στις στροφές, όμως τα βήματα που έχουμε κάνει μας δίνουν καλύτερη πρόσφυση στις στροφές και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των ελαστικών.

Remi Taffin

Επικεντρωθήκαμε κυρίως στο πώς να γίνουμε καλύτεροι στον αγώνα. Όλες αυτές οι βελτιώσεις, θα πρέπει να μας φέρουν λίγο πιο κοντά στους πρώτους στην Κίνα. Είναι ο πιο δύσκολος αγώνας από τους πρώτους 4. Η μεγάλη ευθεία είναι το κύριο χαρακτηριστικό τής πίστας, αλλά πιστεύουμε ότι η βελτίωση μας θα μας κάνει λιγότερο ευάλωτους.

Υπάρχουν και κάποιες δύσκολες στροφές, όπως το πρώτο “σαλιγκάρι”. Αυτό μαζί με τις δύο φουρκέτες δίνει την ευκαιρία στην MGU-K να συλλέξει ενέργεια στο φρενάρισμα, αλλά το επίκεντρο της ανακτώμενης ενέργειας θα είναι από την MGU-H στην πίσω μεγάλη ευθεία.

Στο βάθρο του Μπαχρέιν, και στις 3 θέσεις, υπήρχε το power unit τής Mercedes-Benz, που είναι το καλύτερο αυτή τη στιγμή. Η πίστα της Σαγκάης, όμως, είναι διαφορετική και η Renault μπορεί να επιστρέψει στο βάθρο, ειδικά αν όσα λέει παραπάνω ο Taffin πάρουν σάρκα και οστά στην πίστα. Όπως και να ‘χει, η απάντηση θα έρθει σε 4 ημέρες…

[Πηγή: Renault Sport F1]