Alain Prost

Η φετινή σεζόν ξεκίνησε με πάρα πολλές δυσκολίες για τη Renault και το νέο turbo κινητήρα της. Όμως, σιγά-σιγά, έφτασε από το να μη να μπορεί να κάνει 2 γύρους στις χειμερινές δοκιμές, στο να παλεύει για pole και βάθρα με τον Energy F1-2014 στις πλάτες των μονοθεσίων της Red Bull.


Ο Γάλλος κατασκευαστής έχει πολύ δρόμο να διανύσει για να φτάσει τον κυρίαρχο Mercedes PU106A Hybrid, όμως ο τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής και πρεσβευτής της Renault, Alain Prost, περιμένει να αλλάξει η κατάσταση στους επόμενους δυο-τρεις αγώνες.

Η Renault πάντοτε αποδεχόταν τον ανταγωνισμό και τις προκλήσεις. Μπήκε λίγο αργά στο πρόγραμμα (για τα turbo PU) και ίσως η Mercedes να ξεκίνησε λίγο νωρίτερα. Αυτό όμως είναι μέρος του παιχνιδιού.

Το γεγονός πως (στη Mercedes) έχουν φτιάξει το σασί και τον κινητήρα ταυτόχρονα, με αυτό το επίπεδο ενσωμάτωσης, μπορεί να κάνει τη διαφορά. Κι αυτό πρέπει να το αποδεχθούμε. Αλλά το πιο σημαντικό πράγμα είναι να εργαστούμε και να σημειώσουμε πρόοδο το συντομότερο δυνατόν. Ας περιμένουμε άλλους δύο ή τρεις αγώνες και τα πράγματα μπορεί να είναι αρκετά διαφορετικά.

Η Renault κέρδισε το παγκόσμιο πρωτάθλημα τέσσερις φορές (Red Bull 2010-13) και τώρα είναι το αουτσάιντερ, οπότε αυτό είναι καλό για το πρωτάθλημα.

Οι πρώτοι αγώνες στο Ευρωπαϊκό κομμάτι της σεζόν, γίνονται σε πίστες όπου ο κινητήρας δεν παίζει τόσο σημαντικό ρόλο (Καταλονία-Μονακό) και αυτό ίσως να φέρει πιο κοντά τον ανταγωνισμό στη Mercedes. Από την άλλη, δεν γνωρίζουμε τι αναβαθμίσεις θα φέρει κάθε ομάδα και αν αυτές θα δουλέψουν. Επίσης, στη Γερμανική ομάδα δεν κάθονται με σταυρωμένα χέρια, με το Nico Rosberg να έχει δηλώσει πως θέλουν να μεγαλώσουν τη διαφορά από τους υπολοίπους.