1471799319422498520

Ο CEO της McLaren Automotive, Mike Flewitt, αποκάλυψε μερικές ακόμα πληροφορίες για το επερχόμενο νέο μοντέλο της εταιρίας με κωδική ονομασία P13.


Το πρώτο πράγμα που επιβεβαίωσε, είναι πως οι πωλήσεις της, θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο του 2015 και θα κοστίζει “τα 2/3 της 650S”, δηλαδή 135.000 λίρες ή 166.000 ευρώ με την τρέχουσα ισοτιμία. Συνέχισε δε, λέγοντας πως η P13 “θα είναι το καλύτερο driver’s car στην κατηγορία”.

Θα έχει την ίδια φιλοσοφία με την P1 και την 650S αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα είναι ίδια γενικά.

Αν δεις την “μπανιέρα της P13 και της P11 (12C και 650S), θα δεις πως είναι διαφορετικές αλλά κατασκευασμένες με τις ίδιες αρχές. Και οι δύο φιλοξενούν δύο άτομα, και οι δύο διαθέτουν τον κινητήρα στο κέντρο αλλά ο κινητήρας είναι διαφορετικός, όπως και η ανάρτηση. Έτσι δικαιολογείται η αυξημένη τιμή της 650S.

Είπε επίσης πως η P13 θα είναι ανεπαίσθητα μικρότερη από την 650S, όχι όμως επειδή η P13 θα είναι μεγάλη, αλλά επειδή η 650S είναι όσο μικρότερη μπορεί να γίνει. Επίσης, η εταιρία εστιάζει περισσότερο στο “feeling”, στην αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίνητο. Θέλει τον οδηγό να αποτελεί μέρος της εμπειρίας και να νιώθει το όχημα.

Τέλος, το όνομα. Το P13 είναι προφανώς κωδικός και όχι η επίσημη ονομασία του μοντέλου για όταν βγει στην παραγωγή. Οπότε, πώς θα ονομάζεται;

Αυτό είναι το πιο δύσκολο μέρος της διαδικασίας. Θα νόμιζε κάποιος πως είναι διασκεδαστικό αλλά μετά, μαθαίνεις πως σχεδόν όλα τα ονόματα που σκέφτεσαι, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν επειδή ανήκουν σε κάποιον άλλο. Υπήρχε μία λογική στο MP4-12C αλλά μετά, όλοι την έλεγαν 12C, οπότε το ίδιο κάναμε και εμείς. Το P1, προέρχεται από το F1 αλλά έχει να κάνει και με την πρώτη θέση. Με το 650S θέλαμε να τονίσουμε την ισχύ. Ο κόσμος ασκεί κριτική για την στρατηγική μας στα ονόματα αλλά αυτό που λέω εγώ, είναι πως δεν έχουμε στρατηγική.

Μέρος του προβλήματος, είναι ότι είμαστε Άγγλοι. Δεν μπορούμε να κάνουμε ότι οι Ιταλοί. Δεν μπορώ να ονομάσω ένα μοντέλο “Ron” ή “Woking”

Έκλεισε ο Flewitt με χιούμορ!