Genty Akylone

Η Genty Automobile έχει μεγάλα πλάνα για το νέο της hypercar, το Akylone, παρότι αυτό δεν έχει αποκτήσει πραγματική μορφή. Η εταιρία θέλει το αυτοκίνητο της να φορά έναν V8 twin-turbo κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο ο οποίος αποδίδει έως 1.200 άλογα με 1.300 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο σειριακό κιβώτιο με paddles στο τιμόνι και ζυγίζει 1.100 κιλά. Έχει μήκος 4.467 μέτρα, πλάτος 2.050 μέτρα, ύψος 1.115 μέτρα με μετατρόχιο 2.780 μέτρα. Έχει αναλογία βάρους 42/58 μπροστά-πίσω, και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,7 δευτ, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,2 δευτ, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 14 δευτ, το 400άρι σε 9.8 δευτ, το 1.000μετρο 16.6 δευτ. με την τελική να αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0.35 Cd και φορά ένα monoblock σασί από carbon με αλουμινένια μέρη. Οι αναρτήσεις του είναι της Ohlins και έχουνε αρχιτεκτονική με διπλά ψαλίδια μπροστά/πίσω με αντιστρεπτικές ράβδους. Τα φρένα του είναι της MOV’IT με 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και carbon δίσκους 396 mm και 4-πίστονες δαγκάνες πίσω με carbon δίσκους 380 mm. Τέλος πατά πάνω σε ζάντες 20″ με ελαστικά 265/30 μπροστά και 335/30 πίσω.

Το supercar θα κατασκευαστεί σε μόλις 15 μονάδες και θα μπορεί να παραμετροποιηθεί αναλόγως με τις επιθυμίες του πελάτη. Μην περιμένεις να δεις gadget και άλλες τέτοιες ανέσεις στο αυτοκίνητο, αφού βασικός στόχος ήταν από την αρχή να κρατηθεί όσο γίνεται χαμηλότερο το βάρος του. Το μόνο που μπορεί να κάνει η εταιρία, είναι να σου αφαιρέσει όποια στοιχεία άνεσης διαθέτει το Akylone, αν το θέλεις ακόμη ελαφρύτερο.

H εταιρία έχει φιλόδοξα πλάνα για το Akylone μιας και έχει ανακοινώσει πως θέλει να το πάει και στο Nurburgring έτσι ώστε να προσπαθήσει να κάνει νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου αυτοκινήτου παραγωγής, ενώ δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να το βάλει να συμμετέχει και στον 24-ωρο αγώνα του Le Mans. Η Genty αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε αναζήτηση επενδυτή ώστε να υλοποιήσει τα σχέδια της.