H Genty Automobile παρουσίασε σήμερα το νέο της supercar, το Akylone. Οι Γάλλοι το αναπτύσσουν εδώ και 4 χρόνια και μηχανικά φορά έναν V8 twin-turbo κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο ο οποίος αποδίδει 1000 άλογα στις 8.000 σ.α.λ με 1.200 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο σειριακό κιβώτιο με paddles στο τιμόνι και ζυγίζει 1.100 κιλά. Έχει μήκος 4.467 μέτρα, πλάτος 2.050 μέτρα, ύψος 1.115 μέτρα με μετατρόχιο 2.780 μέτρα. Έχει αναλογία βάρους 42/58 μπροστά-πίσω, και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2.7 δευτ, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7.2 δευτ, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 14 δευτ, το 400άρι σε 9.8 δευτ, το 1.000μετρο 16.6 δευτ. με την τελική να αγγίζει τα 350 χλμ/ώρα.

Το αυτοκίνητο έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0.35 Cd και φορά ένα monoblock σασί από carbon με αλουμινένια μέρη. Οι αναρτήσεις του είναι της Ohlins και έχουνε αρχιτεκτονική με διπλά ψαλίδια μπροστά/πίσω με αντιστρεπτικές ράβδους. Τα φρένα του είναι της MOV’IT με 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και carbon δίσκους 396 mm και 4-πίστονες δαγκάνες πίσω με carbon δίσκους 380 mm. Τέλος πατά πάνω σε ζάντες 20″ με ελαστικά 265/30 μπροστά και 335/30 πίσω.

Το supercar θα κατασκευαστεί σε μόλις 15 μονάδες και θα μπορεί να παραμετροποιηθεί αναλόγως με τις επιθυμίες του πελάτη. Μην περιμένεις να δεις gadget και άλλες τέτοιες ανέσεις στο αυτοκίνητο, αφού βασικός στόχος ήταν από την αρχή να κρατηθεί όσο γίνεται χαμηλότερο το βάρος του. Το μόνο που μπορεί να κάνει η εταιρία, είναι να σου αφαιρέσει όποια στοιχεία άνεσης διαθέτει το Akylone, αν το θέλεις ακόμη ελαφρύτερο.

Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού τον Οκτώβριο του 2012 και η τιμή του θα ανακοινωθεί μόνο στους ενδιαφερόμενους. H εταιρία θα το πάει και στο Nurburgring έτσι ώστε να προσπαθήσει να κάνει νέο ρεκόρ ταχύτερου γύρου αυτοκινήτου παραγωγής, ενώ δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να το βάλει να συμμετέχει και στον 24-ωρο αγώνα του Le Mans. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί, αλλά αν έχεις χρόνο ρίξε και μια ματιά στο site του.

[Πηγή: Genty Automobile]

Δελτίο Τύπου

1/ What are the origins of the project ?

First of all, this project was born from a boy’s dream who grew up with posters of the Ferrari F40, FORD GT 40 or Lamborghini and was thinking out mad mechanical adventures in the straight line of Hunaudières (Le Mans).

Since then, the world of super cars has evolved with new brands like Pagani, Koenigsegg or the return of Bugatti under the reign of VAG Group. This has imposed new standards of performance, strength, technology, security, and luxury … but there is a price to pay: the weight, which counteracts the efficiency of the dynamical behavior on the road and has a direct effect on the decrease of driving sensation.

With this in mind the idea of AKYLONE was born: the whole concept will be dedicated to the pleasure of driving and to real unfiltered sensations. Moreover, why should France with its own glorious racing past deny itself the creation of such a machine? This is the challenge we have taken on.

2/ Is it a car exclusively for track use or will it have an official approval and homologation for road service?

This car, although a racecar by its looks, it will be homologated for road service by Idiada, the Spanish homologation services in Barcelona, who homologate most super cars.

Idiada has already audited our project with result that Akylone complies with all specified requirements. Only a physical crash test has still to be carried out.

For countries, which are not covered by this homologation we commit ourselves to obtain an individual type approval on the demand of the client.

3/ How many times will AKYLONE be produced?

Akylone will only be produced in 15 units. Akylone doesn’t compromise between power and lightweight, between technology and design or beauty and efficiency. This perfect synthesis is only possible through an extreme care, which is taken throughout its mainly manual construction process and through the use of the most advanced materials and technologies. This turns Akylone into a very desirable but rare object, a real object of art, born out of and for the emotions of real enthusiasts.

4/ Can AKYLONE be personalised?

On the basis of its largely manual construction in line with the prestigious French craftsmanship industry the possibilities of personalising Akylone will probably turn each finished car into one of a kind. Combining exceptional materials for the interior with an individual exterior colour is exclusively subject to the imagination of the future owner supported by the advice and a helping hand from our technicians.

All the equipment of Akylone is standard equipment, which is either technically or functionally necessary. The design of Akylone, rigorously orientated towards the reduction of weight, did not leave any room for gadgets or the unnecessary. For the most extreme purists and in the interest of further weight reduction, Akylone can be cleared in part or completely of any comfort elements.

5/ Where will the production site of AKYLONE be situated?

Production will be situated in St Pourcain sur Sioule, a little town in the center of France for different reasons: It is the home town of Frederic GENTY, the manager of GENTY AUTOMOBILE and creator of AKYLONE This is a region where many well known luxury craftsmen are based Preliminary testing of AKYLONE will take place on the airfield of VICHY CHARMEIL and further development on the MICHELIN DE LADOUX test tracks.

6/ How will it be possible to buy AKYLONE ?

AKYLONE will be sold in two different ways: Directly from the manufacturer where it will be possible for clients to follow the different stages of production of their car. Through French or international agents and dealers who are specialized in the trade of luxury products.

The price of Akylone will be disclosed on special request.

7/ Where and when will it be possible to discover AKYLONE?

Akylone will be presented for the first time at the 2012 Paris motor show, on the stand of our sponsor, the watchmaker BRM (Bernard Richards Manufacture). Afterwards the car will be displayed on national and international specialized fairs.

Furthermore we shall organize press days and public days as well as individual special events on our site.

8/ Are you going to participate in tentative records and races?

Akylone has been conceived for performance and success on the track. Akylone will not avoid competition, to the contrary, it has been written into its genes. And what could be better to prove this than the famous Nürburgring Nordschleife? There, with Akylone Genty Automobile will try to beat the lap record for road-approved cars. But Akylone will not stop there and could in the medium term try to prove its excellence and endurance in the 24 hours of Le Mans, thus reviving the epical stories of our, of your childhood …

AKYLONE

Engine Specs

  • Engine:V8 Twin turbos
  • Engine location:middle longitudinal
  • Displacement:292 cubic inch
  • Suralimentation:2 turbos
  • Horse power:more than 1000 bhp at 8000 rpm
  • Torque:940 ft lbs at 5000 rpm
  • Carburant:E85/SP98 ron
  • Lubrification:dry sump
  • Transmission:Rear wheel drive
  • Gearbox:sequential 7 speed with shift paddle

Steering

  • Steering:rack and pinion, electric assistance
  • Turning circle:37.72 ft

Drive Train

  • Shocks:Architecture endurance type rocker / Ohlins
  • Architecture of Suspension:Double wishbone front / rear anti-roll bars and dynamic
  • Front brakes:Carbon ceramic disc 396*40 mm, MOV’IT 6 pistons caliper
  • Rear brakes:Carbon ceramic disc 380*32 mm, MOV’IT 4 pistons caliper
  • Front tires:265/30/20
  • Rear tires:335/30/20

General data

  • lenght:175.8 inch
  • width:80.7 inch
  • overall width:87 inch
  • height:43.9 inch
  • Empattement:2780 mm
  • Front axle:69.49 inch
  • Rear axle:66.73 inch
  • Dry weight:2425 lbs
  • Weight distribution F/R:42/58 %
  • tank:2 x 15 galons us

Performances

  • Top speed:220 mph
  • 0-62mph:2,7 s
  • 0-124mph:7,2 s
  • 0-186mph:14 s
  • ¼ miles:9,8 s
  • Kilometer:16,6 s

Chassis

  • Type:Monobloc type composite / carbon and aluminum inserts
  • Structure:Three cell structure assemblies (front / center / rear)

Aerodynamics

  • coeficient of drag(cd):0,35

Weight to power ratio

  • Weight to power ratio:1,1
  • η συνταγή δείχνει δοκιμασμένη!!
    μου θυμίζει πάρα πολύ τα πρώτα βήματα της Koenigsegg κ όλοι βλέπουμε που έχει φτάσει!
    μακάρι να έχει μια ανάλογη πορεία γιατι το συγκεκριμένο δείχνει άκρως ελπιδοφόρο αλλά κ γεμάτο υποσχέσεις πρωτότυπο!!!
    μ’αρεσει!

    • h μουρη θυμιζει Koenigseng και το υπολοιπο σωμα κυριωσ στο προφιλ Mclauren F1….
      sta νουμερα θηριο….μακαρι να κανει αυτα που υποσχεται….
      αλλα ο οκτωβρησ ου 2012 ειναι μακρια….
      οποτε περι ορεξεωσ…..

    • VanPerseF1

      Στο μυαλο μου εισαι ρε Μπαμπη!!!
      Να συμπληρωσω και πισω λιγο MP4-12C…

    • nikxan1

      αν εξαιρεσεις το σχημα των φαναριων, θεωρω οτι ειναι ολο’ι’δια η μακλαρεν. ολο’ι’δια ομως!!! χωρις πλακα!!!
      πραγματικα ενα υβριδιο. καποια ομορφα κομματια απο καποια ομορφα σουπερκαρς, ολα ενωμενα (ομολογουμενως ομορφα) μεταξυ τους. τα αλογα πλεον ειναι ευκολα να βγουν, και να το πρωτο “γαλλικο” σουπερκαρο…..

    • Harris Green

      Εμένα πάλι μου θυμίζει και το Saleen s7…

  • Μαλιστα…. 4 χρονια για ν’αντιγραψεις τη μουρη της Agera κ τον κωλο της MP4-12c

    Να δουμε τι θα κανει κ στην Κολαση τωρα.

    • Mika

      Opws to les..Oudemia prwtotypia..
      Apo design, pairnei fail…
      Gia ta alla, opsometha…

  • nikxan1

    απο ποιο παιχνιδι ειναι δανεισμενες οι εικονες???ε ειπαμε, να μας δουλευουν αλλα οχι και ετσι. λεει για 1100 κιλα, αλλα στεγνο, χωρις λαδια νερα βεζινες κτλ. αρα παμε 1300.θα εχει και καμια 800αρια αλογα στις ροδες, αρα να που κοντευουμε το 1 αλογο σε 2 κιλακια. παντως, στο βιντεοπαιχνιδι που φαινεται, καλο δειχνει…..

  • hellboy

    αντε να το δουμε και στον δρομο τι θα λεει!!!!!!!!

  • nikxan1

    ειδατε που σας ειπα οτι μυριζει μουφα η δουλεια???
    α ρε νικολακι απο τα χανια, ποσο δικιο εχεις….
    ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ!!!!
    αντιγραφη στην αντιγραφη, και τα στοχεια ειναι και πλασματικα. ακου στεγνη….
    για ελα να μετρησω LIKES παλι με την αξια μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • +1 γιατι εισαι πολυ μπροστα!!!!! μαζι σου!!!!
      απο 8εωριεσ και γω μπορει να στειλω αρ8ρο για το πωσ σκεφτομαι το αμαξι των ονειρων μου!!!!
      πεσ τα ρε νικολακι!!!!!  :-)

    • nikxan1

      να’σαι καλα ρε φιλε.
      το να φτιαξεις σουπερκαρ, ειναι ευκολο ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ!!!!
      λες, θα φτιαξω εναν V112 θα πεταξω και 48 τουρμπινες πανω, ανεξαρτητες ηλεκτρονικα ελεγχομενες αναρτησεις, θα το φτιαξω ολο απο ανθρακονηματα, θα κανω θα ρανω, ολα καλα…
      σε τι τεχνογνωσια θα βασιζε η γαλλια το υπεραμαξο?? με μερη απο το ραλύ και το σαξο???
      ή μηπως απο κανα C5 και κανα XSARA PICASO???
      δεν φωναζα απο κομπλεξ και κακια, η σκεψη μου εχει επιχειρηματα και βασεις.
      αν διαφωνει κανεις, εδω ειμαι να το κουβεντιασουμε, μα το ψυγειο μου ειναι γεματο μπυρες.

    • 8α εχει ομωσ υδροπνευματικεσ αναρτησεισ!!!! αυτο μην το ξεχνασ!!!!!  :-P

    • nikxan1

      χχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα ναι ρε φιλε, μου διεφυγε….
      θα πηγαινει και με 3 ροδες ???

    • nikxan1

      θα εχει και ντιστριμπιτεγ, αμορτισεγ, μιλφειγ, σακβουαγιαζ, πατισεγι-καγοσεγι κτλ!!!!
      ελα ρε σουπερκαρ οι γαλλοι!!!!!!! χαχχαχχαχαχαχα οπως και ο παπανδρεου κυβερναει!!!!

    • hellboy

      αμα εχει μιλφειγ και ειναι απο το μαρσειγ θα το αγορασω!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • loeb

      Φιλε μου χωρις να θελω να κανω αντιλογο απλα για να κανω νομιζω οτι
      εχεις ενα θεμα με τους Γαλλους! Σε προηγουυμενο αρθρο που ηταν το αμερικανικο υπεραυτοκινητο ειπες κατα λεξη

      γατακια αμερικανοι!!!!!
      σε λιγο καιρο θα βγει το γαλλικο σουπερκαρ, και θα σας φαει λαχανο!!!
      θα σας ερθει απο’κει που δεν το περιμενετε….
      ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ!!  Ολα αυτα τα ειπες πριν βγει το αρθρο με το γαλλικο οποτε μαλλον εχεις κομπεξ. Και καμια φορα δεν ειναι κακο να εχουμε κομλεξ με κατι αρκει να το παραδεχομαστε. και παμε παρακατω τωρα…
      Δηλαδη σε χαλασε το γεγονος οτι θα βγει
      τον οκτωμβριο του 2012? Δηλαδη για μια εταιρεια που θα φτιαξει το πρωτο
      υπεραυτοκινητο θεωρεις οτι ειναι πολλα τα 5 χρονια για να φτιαξει κατι
      ανταγωνιστικο σε σχεση με τα ιταλικα και τα Γερμανικα αμαξια? Τωρα με το
      τι θα μοιαζει ενα μοντελο ειναι καθαρα της εταιρειας να το διαμορφωσει
      οπως αυτη νομιζει. Αλλα για να μιλησουμε και λιγο πιο ειδικα πως
      περιμενετε να ελυνε το θεμα της αεροδυναμικης αν δεν εχει τετοια μουτρα?
      Ολα τα αμαξια την δεδομενη χρονικη στιγμη για να πετυχουν τετοια
      νουμερα θα πρεπει να τηρουν καποια δεδομενα. Γι αυτο απο εδω και περα θα
      βλεπετε πολλα αμαξια να μοιαζουν με την mclarer  Koenigsegg, Ultimate
      Aero, Porsche 918 RSR, το πολωνικής εταιρίας Arrinera Automotive, το Saleen S7, τις Lampo και πολλα αλλα ακομη. Αυτα δηλαδη δεν εχουν κοινα στοιχεια? Οχι δεν μοιαζουν καθολου μεταξυ τους!

      Παμε τωρα στα αλλα. Αν το Γαλικο στα 1000 αλογα βγαζει 800 στους τροχους
      ποσα βγαζει η Buggati στα 1160? Αν η εταιρεια δηλωνει 1100 κιλα γιατι
      να σχολιαζουμε οτι με τα υγρα θα ζυγιζει 1300 αλλα η καινουρια enzo που
      επισης θα εχει και αυτη Carbon σασι οπως και αυτο θα ζυγιζει χαμηλοτερα ή
      οσο τελοσπαντον δηλωσει! Δεν ξερω ποτε αν τα πετυχει τα νουμερα που
      δηλωνει ποτε αλλα πριν το δοκιμασουν δεν μπορω να το καταδικασω. Ειδικα
      οταν ειναι καινουρια εταιρεια και οχι καποια που εχει πει αλλα και εχει
      κανει αλλα!

      Παμε τωρα στα νουμερα που δηλωνει οτι θα κανει. Δανειζομαι απο το
      προηγουμενο αρθρο εδω περα τι γραφει για το Sallon Ultimate Aero.

      Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι με αυτό το setup μπορεί να πιάσει τα 320
      χλμ/ώρα σε λιγότερο από 16 δευτερόλεπτα, 1.68 δευτερόλεπτα, γρηγοροτερα απο το agera r , και 0.7 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την Buggati Veyron.
      Μάλιστα οι υπεύθυνοι της SSC δήλωσαν ότι είδανε χρόνους από 15.1 έως
      15.8 δευτ. Εντυπωσιακά νούμερα. Για να δούμε πως θα πάει η Tuatara. Θα
      γίνει το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου;

      Οταν λοιπον οι Γαλλοι ανακοινωνουν οτι  τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2.7
      δευτ, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7.2 δευτ, τα
      0-300 χλμ/ώρα σε 14 δευτ, το 400άρι σε 9.8 δευτ, το 1.000μετρο 16.6
      δευτ. μπορουμε να το δουμε σε επιμερους κατηγοριες να χτυπαει στα ισια
      θρυλους της αυτοκινησης? Το μονο που δεν θα εχει ειναι η τελικη που θα
      ειναι 350χιλ. Αν πετυχει ομως ολα αυτα τα νουμερα μαλλον θα πρεπει να το
      παραδεχτουν και καποιοι αλλοι. Και μονο που κοντραρει αυτοκινητα που
      εχουν λιωσει εκατομμυρια τονους ελαστικα για να φτιαξουν οτι εχουν
      φτιαξει θα τους αξιζουν πολλα μπραβο ειτε ειναι Γαλλοι ειτε ειναι
      Ελληνικη εταιρεια ειτε οποιαδηποτε εκτος απο τους Τουρκους (επειδη ειμαι
      και λιγο Ρατσιστης και τους θεωρω τον αιωνιο εχθρο μας).

      Αλλα οπως ειπα περιμενω να τα δω και στην πραξη αλλα δεν εχω κανενα λογο
      να αμφισβητησω καποιους επιστημονες που δουλεψαν σε αυτο το project
      μονο και μονο απο την υποψια οτι ισως δεν θα πετυχουν αυτα τα νουμερα.
      Το ποιο ευκολο πραγμα ειναι να αμφισβητουμε σημερα.

    • το νομισμα εχει 2 οψεισ…
      η μια ειναι τησ αμφισβητησησ….και η αλλη τησ υποσχεσησ!!!!
      απλα υπομονη μεχρι τον οκτωβρη του 2012…
      εδω ειμαστε!!!!
      εξαλλου τα γραπτα μενουν!!!!!!! :-)

    • loeb

      Συμφωνω απολυτα μαζι σου αυτο λεω να μην προτρεχουμε ουτε στο να αμφισβητουμε ουτε στο να αποθεωνουμε.

    • nikxan1

      ΑΧ ΒΡΕ ΦΙΛΕ LOEB……
      δεν εχω κανενα κομπλεξ με τα γαλλικα….
      απλα εκφραζω την εντονη αντιθεση και δυσπιστια μου, κανωντας πλακα. εξ ου και το σχολιο που προανεφερες με το γαλλικο SUPERCAR.
      δεν εχω κανενα αλλο λογο, ουτε καμια αυτοκινητοβιομηχανια εχω, ουτε μετοχες, ουτε τπτ!!!
      ενας απλος υδραυλικος ειμαι, που απλα πεθαινω για κουβεντα, πλακα και αντιπαραθεση.
      (αρκει καθε κουβεντα να εκθειαζει και να υμνει την MERCEDES….. :)))))))))))))))))))))))))
      να απαντησω τωρα και στα επιμερους σημεια σου:
      η αεροδυναμικη, προσταζει ευκολη διελευση του αερα, και ελαχιστοποιηση της αντιστασης.
      καλα μεχρι εδω. ποιο αλλο σουπεραμαξο ειναι ασχημο, και σχεδιασμενο χωρις φαντασια και καυλα??
      η παγκανι-ζοντα? η βευρον? η μακλαρεν? η 458 μηπως?? ή η 599?? μηπως η SLR?? η AVENTADOR ισως??
      δεν συμφωνω, πιστευω οτι το πως θα δειχνει ενα αμαξι, ειναι θεμα της εταιρειας, ουτως ωστε οταν το κοιταζεις απο μακρυα, να σκεφτεσαι “πωπω, ερχεται μια φερραρι” και ΟΧΙ “ερχεται ενα πεζω 205, ΩΧ ΜΑΛΑΚΙΑ ΕΙΠΑ, 458 ΕΙΝΑΙ!!!”
      απλα μεσα σ’αυτο, πρωτιστως βαζεις σαν γνωμονα την αεροδυναμικη.
      αυτο, εμενα μου θυμιζει SSC ULTIMATE AERO, οτι και να μου πεις. σορυ που στο λεω ετσι ωμα, αλλα ετσι το βλεπω εγω.
      σου ξαναλεω κατι βασικο ομως:
      πιστευεις οτι ενα γαλλικο, μπορει να κοντραρει στα ισα ενα αμερικανικο/ιταλικο/γερμανικο σουπεραμαξο, που οπως λες και’συ, εχει λυωσει τονους λαστιχα??
      με απλη λογικη δες το.

    • loeb

      χαχαχα εσυ με τις Mercendes και εγω με τα Nissan :P

      Αν ηταν λογω χαβαλε sorry αλλα δεν το επιασα! Τωρα να σου πω απο ολα
      αυτα που μου ανεφερες Κραταω τον Ερωτα μου το Paggani και δεν το αλλαζω
      ουτε με τα αλλα 6 που μου ειπες αρκει να μου δωσεις δωρο κι ενα Gtr να
      βαζω στο μελλον και την οικογενεια :P

      Για μενα ας πουμε ουτε η veyron με τρελαινει ουτε η mclaren ουτε 599. Τα αλλα ειναι κουκλια!

      Απλα μην ζηταμε μια εταιρεια να αποκτησει ταυτοτητα απο πρωτο αυτοκινητο
      και να μην προτρεχουμε να το βγαλουμε σκαρτο. Οσο για το αν μπορει να
      κοντραρει τους αλλους θεωρω πως ναι αναφεροντας σου το παραδειγμα με το
      πολυτεχνειο κρητης που τα παιδια οταν το ξεκινησαν δεν ειχαν σχεδον
      τιποτα! Ποσο μαλλον καποιοι που μπορει να αγορασουν επιστημονες
      τεχνικους και τεχνογνωσια εστω και αντιγραφοντας. Παρτο σαν παραδειγμα
      οτι εχεις καποια υλικα στανταρ και θες να μαγειρεψεις ενα φαγητο αλλιως
      θα το φτιαξει ο ενας κι αλλιως ο αλλος. Το αν θα αρεσει σε καποιον ειναι
      θεμα υποκειμενικο τα νουμερα ειναι αυτα που θα δειξουν αν αξιζε την
      προσπαθεια.

      Και κλεινοντας θα σου αναφερω ακομα ενα παραδειγμα με την εμπλοκη της
      citroen στο wrc. Οταν πρωτομπηκε ειχε να αντιμετωπισει μεγαθηρια οπως η
      Mitsubishi η Soubaru, η Ford η Peugeot ακομα και την skoda που ηταν
      χρονια στο wrc. Το αποτελεσμα ομως ηταν διαφορετικο οποτε αφου εγινε
      εκει γιατι να μην ξαναγινει στο μελλον. Και μιλαμε για wrc που θελει
      υψηλου επιπεδου τεχνογνωσια! 

    • Giorgos

      File ti Bugatti tin exei akousta leme tora an oxi ante na diabasis na ksestrabothis exton kai an nomizis oti h Bugatti einai germanikes h akoma germanikes

      http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti

    • Giorgos

      Exo kai auto an se endiaferi se Galliko Super Car sou thimizei tipota
      http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_EB110

  • georgeiapwnans

    ομορφο ειναι αν και εχει στοιχεια απο αλλα σουπερ καρ και αυτα που κανει καλα ακουγονται να δουμε στο δρομο τι θα κανει…μπραβο στα γαλλακια καιρος ηταν!!!

  • nikxan1

    εχει προφιλ απο koeniggseg
    εχει μουρη απο SSC ULTIMATE AERO.
    εχει κωλο απο MC-LAREN MP4-12C
    εχετε δικιο. ειναι 100%γαλλικο.
    φωναζε ο νικος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    η VEYRON αναπαυεται καλα στην πρωτη θεση ακομα….

  • Stavros Tsi

    Εμένα πάλι ρε παιδιά μου θυμίζει έντονα το Noble M15… 

    http://www.tuningnews.net/photo_preview/060405a/01/noble-m15/ 

    Συντηρητική σχεδίαση όπως και να έχει.

  • Xtravaganzagold

    leds , gullwing doors … αουχμμμμμμμ

    • hellboy

      lampo-doors,λοοκ λαμποργκινι εστω δεν ειναι gullwing.

    • loeb

      Koenigsegg, Mclauren F1,  MP4-12C,  Saleen s7,  Agera r, Porsche 918 RSR, το πολωνικής εταιρίας Arrinera Automotive, Noble M15, και Lambo! Ολα αυτα που αναφεραμε πιο πανω μας δειχνουν οτι ολα μεταξυ τους μοιαζουν και ειναι προσωπικο του καθενος με το τι του αρεσει. Εγω παντως απο ολα αυτα την προτιμηση μου την δειχνω σε κατι που εχει μια αποσταση απο ολα αυτα και το δειχνω και απο το avatar μου. Paggani Zonda cinque αυτο και τελειωσαααααα!

    • hellboy

      κοιτα το καθε ενα απο αυτα ειναι ενα κι ενα,δεν υπαρχουν προτιμισεις αν δεν εχουμε τα χρηματα να τα παρουμε απλα τα θαυμαζουμε απο μακρυα η εστω οδηγοντας τα απο τα διαφορα βιντεοπαιχνιδια.

    • loeb

      Δυστηχως τα πραγματα ειναι ετσι! Αλλα οποιος εχει παθος με την οδηγηση δεν τον νοιαζει το τι θα οδηγαει αλλα το να οδηγαει. Δεν μπορω να φανταστω τον εαυτο μου να μην οδηγαει!

    • nikxan1

      “Αλλα οποιος εχει παθος με την οδηγηση δεν τον νοιαζει το τι θα οδηγαει
      αλλα το να οδηγαει. Δεν μπορω να φανταστω τον εαυτο μου να μην οδηγαει!”ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΕΙΠΕΣ…..

    • loeb

      Νομιζω οτι εχουμε πολλοι εδω μεσα τετοιο παθος! Οταν ειχα ερθει στα χανια τον πρωτο χρονο για σπουδες δεν ειχα το αυτοκινητο και καθε μερα το ονειρευομουν. Περιμενα πως και πως να ερουν οι διακοπες για να του πιω το αιμα! Αλλα τοτε μπορουσα να του το πιω σε χιλιομετρα καθως η βενζινη ειχε 55 λεπτα το λιτρο. Σε εναμιση μηνα ειχα κανει 8000 χιλιομετρα. Ευτυχως που ειχα και τα φιλαρακια και μοιραζομασταν τα εξοδα! Δεν θελω να το ξαναπερασω αυτο ηταν πολυ βασανιστικο. 

    • αυτο το σχολιο σου πρεπει να χτυπησει 5000 “like”.

      Απολυτα σωστος!

  • GiorgioValoValkanos

    Wraia h suzhthsh re paidia alla ena mhna twra skeftomai pantws egw 8a hmoun arketh wra online !!

  • GiorgioValoValkanos

    Wraia h suzhthsh re paidia alla ena mhna twra skeftomai !!Mhpws 8a eprepe na yphrxe ena 24h live chat sto autoblog k oxi mono sta Grand Prix ? !!  pantws egw 8a hmoun arketh wra online

    • hellboy

      θα ηταν υπερβολικο,κουραστικο,θα εχανες τον ειρμο του κειμενου και θα ειχε πολλες παρεξηγησεις.καλα ειμαστε και ετσι!!!!!!!!!!!!!!

    • nikxan1

      μπορεις να φανταστεις χριστοπαναγια και γαμοσταυριδι που εχει να πεσει ???
      ναι και ετσι εχει πλακα, αρκει να μην ξεφευγουμε. μεχρι τωρα, ειναι καταπληκτικα ολα!!!
      ειδικα μερικα αρθρακια που λενε για τα μερσεντες…..
      :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    • sthn αρχη και γω ελεγα για τσατ…αλλα ορισμενεσ φορεσ τα πραματα ξεφευγουν..οποτε ποιο καλα ετσι!!! ασε που τα παιδια 8α επρεπε να ηταν ολη την ωρα πανω απο τον υπολογιστη σαν διαχειριστεσ!!!
      ασε ετσι πιο καλα!!! σαν τουσ μεξικανουσ μιλαμε!!!!  :-)

    • GiorgioValoValkanos

      thnx for the reply.. isws na einai k etsi..xaxaxaxa

    • ειδεσ??? να και η μεξικανινη απαντηση!!!! μετα απο 7 ωρεσ!!!! αχαχαχαχ

    • GiorgioValoValkanos

      xaxaxaxaxa

    • GiorgioValoValkanos

      thnx for the reply too..

  • maria

    “Το αυτοκίνητο έχει αεροδυναμικό συντελεστή 0.35 Cd’……..Autoblog, δεν είναι μεγάλος για επιδόσεις τέτοιου supercar, όταν υπάρχουν κ αυτοκίνητα παραγωγής με μικρότερο του 0,30 συντελεστή?…..ξέρω ΄γω?;-/

    • μπορεί να είναι όπως λές, αλλα τα συμβατικά αυτοκίνητα δεν έχουν ανάγκη απο αεροδυναμική κάθετη δύναμη στα πολλά χιλιόμετρα, ενώ αυτό την χρειάζεται!

    • maria

      ……θέλω να πώ gaz(μου επιτρέπεις να το γράφω έτσι κ ευχαριστώ που απάντησες), ότι η μαγκιά σε ένα αυτοκίνητο δεν είναι όσο το δυνατόν μικρότερο αεροδυναμικό συντελεστή?……υπάρχουν παραγωγής ακόμη κ με 0,26, αυτό δεν θα έπρεπε να έχει μικρότερο του 0,35?……αυτό περίμενα……

    • ναι Μαρια, δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες, αλλά απαντάς μόνη σου!!
      σε ένα απλό καθημερινό αυτοκίνητο παραγωγής, το καλύτερο είναι να έχεις όσο μικρότερο αεροδυναμικό συντελεστή για να έχεις κ μικρότερη κατανάλωση…
      όταν όμως μιλάμε για σπορ κ τόσο ειδικές κατασκευές, που δε παίζει κ πρωταρχικό ρόλο η οικονομία, αλλά η αεροδυναμική σταθερότητα αλλά κ το πως θα χτιστεί το αυτοκίνητο ώστε να χρησιμοποιεί τον αέρα ως κάθετη δύναμη που να το κρατάει στο δρόμο, δε παίζει τόσο μεγάλο ρόλο το μικρότερο νούμερο!
      είναι δηλαδή μια μάχη μεταξύ των χαμηλότερων αεροδυναμικών αντιστάσεων για την επίτευξη των καλύτερων χρόνων, τελικής ταχύτητας κλπ αλλά κ συνάμα υψηλής κάθετης δύναμης για σταθερότητα στα πολλα χιλιόμετρα!
      αν θυμάμαι καλά, αλλά κ χωρίς καμία εταιρία να ανακοινώνει επίσημα στην F1, ο αεροδυναμικός συντέλεστης κυμαίνεται γύρω στο 0.69c

    • maria

      thnx Gaz:)