69-words-gm-employees-shouldn-t-use-photo-gallery_7

Ο τίτλος μπορεί να προϊδεάζει για ένα κωμικό άρθρο αλλά δυστυχώς, στην συγκεκριμένη περίπτωση η ζωή είναι περισσότερο κωμική (και τραγική) από οποιοδήποτε “χαριτωμένο” κείμενο. Η παρουσίαση που θα δεις πιο κάτω, μας έρχεται από το μακρινό 2008 και για να σε προλάβω, ναι, είναι επίσημη παρουσίαση που έγινε σε υπαλλήλους της GM. Όπως έλεγα, μας έρχεται από το μακρινό 2008 αλλά για κάποιον περίεργο λόγο που μου διαφεύγει, είναι περισσότερο επίκαιρη από ποτέ.


69-words-gm-employees-shouldn-t-use-photo-gallery_8

Η βασική ιδέα, είναι σωστή. Όταν γίνονται δοκιμές και όταν οι μηχανικοί πρέπει να επικοινωνούν με τους σχεδιαστές, οι δοκιμαστές με τους μηχανικούς, οι Α μηχανικοί με τους Β μηχανικούς κ.ο.κ. η γλώσσα που χρησιμοποιείται στα e-mails πρέπει να είναι στεγνή, σοβαρή. Πρέπει να περιγράφει γεγονότα και συμπεριφορές χωρίς όμως να τα χαρακτηρίζει. Όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά επειδή πρέπει η επικοινωνία να είναι ακριβής και αντικειμενική. Όμως το να πηγαίνεις ένα βήμα παραπέρα και να “απαγορεύεις” στους υπαλλήλους σου να χρησιμοποιούν λέξεις όπως “καταστροφικό”, “χαοτικό”, “ελάττωμα”, “αποτυχία”, “πρόβλημα”, “ασφάλεια”, “σοβαρό”, “ασταθές” και άλλες είναι απλά γελοίο. Και το γελοίο γίνεται κωμικοτραγικό, όταν στις λέξεις που συνιστάς να αποφεύγονται, συμπεριλαμβάνονται οι εξής: “Hindenburg”, “Kevorkianesque”, “Τιτανικός” και “κινητή σαρκοφάγος/τάφος/φέρετρο”. Αρκετές λέξεις από αυτή τη σελίδα ανήκουν στον τίτλο κάποιου death metal συγκροτήματος, όχι σε επίσημο έγγραφο της GM.

Κατά τα άλλα, στην υπόθεση της GM προστίθεται ένα ντοκιμαντέρ του CNBC με όνομα “Failure to Recall: Investigating GM”. Το ντοκιμαντέρ περιλαμβάνει συνεντεύξεις με άτομα που επηρεάστηκαν από την ανάκληση της GM και τις οικογένειες τους ενώ προσπαθεί να εξηγήσει το γιατί καθυστέρησε τόσο πολύ η εταιρία να κάνει την ανάκληση. Αν δεν παρακολούθησες στενά την υπόθεση ή είσαι περισσότερος οπτικοακουστικός τύπος, αυτό το ντοκιμαντέρ θα σου παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες.