GP MONACO F1/2014

Ο Fernando Alonso ήταν ο ταχύτερος οδηγός στα τελευταία 10 λεπτά τού FP2, αλλά ο χρόνος μπορεί να μη σημαίνει κάτι για την ανταγωνιστικότητα της F14 T στο Μονακό, διότι, στο διάστημα που σημειώθηκε, η πίστα ήταν γεμάτη με μονοθέσια που δε βρισκόταν όλα σε γρήγορο γύρο, ενώ η πρόσφυση δεν ήταν στο 100%, έτσι κάποιοι μπορεί να μη θέλησαν να πιέσουν.

Ο “El Nano” έχει δηλώσει πως δε σκέφτεται το βάθρο και φυσικά ξέρει ότι η καλή μέρα φαίνεται από το πρωί, ειδικά στο Μονακό, όπου η θέση εκκίνησης στο grid είναι βασικότερη από κάθε άλλο Grand Prix. Έτσι, θα πρέπει να πιέσει σκληρά και στις κατατακτήριες για να ξεκινήσει από μία καλή θέση τον αγώνα.

Το βασικότερο εδώ στις δοκιμές είναι να κάνουμε όσους περισσότερους γύρους μπορούμε, επειδή είναι μια ιδιαίτερη πίστα και πρέπει να έχεις καλή αίσθηση από το μονοθέσιο. Παρά τη βροχή στο FP2, καταφέραμε λίγο-πολύ να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα, και με ή χωρίς το turbo, η πολυπλοκότητα της πίστας παραμένει ίδια, έτσι θα είναι πολύ κρίσιμες οι κατατακτήριες.

Το 1:18.482 σημειώθηκε, φυσικά, με τα πολύ μαλακά ελαστικά, τα οποία και τα χρησιμοποιηθούν στις κατατακτήριες τού Σαββάτου. Ερώτημα, όμως, υπάρχει γύρω από τη στρατηγική για τον αγώνα, η οποία μπορεί να δώσει ή να στερήσεις θέσεις σ’ έναν οδηγό, και το πρόβλημα για τις ομάδες είναι ότι τα δεδομένα τους αυτή τη στιγμή δεν είναι πολλά.

Η αυξημένη πρόσφυση που βρήκαμε στους τελευταίους γύρους με τα πολύ μαλακά ελαστικά στην αφήνει αμφιβολία για τα λάστιχα που θα χρησιμοποιήσουμε το απόγευμα του Σαββάτου, αλλά, για τον αγώνα, υπάρχουν πολλά ακόμα που πρέπει να μάθουμε. Έτσι, ίσως χρειαστεί ν’ αυτοσχεδιάσουμε στη στρατηγική μας.

[Πηγή: Scuderia Ferrari | Photo Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]