fuel-flow-meter-2

Τα προβλήματα με τους αισθητήρες ροής καυσίμου ταλαιπωρούσαν την κατασκευάστρια Gill Sensors πριν την έναρξη του πρωταθλήματος και παρότι εκείνη δεσμεύθηκε πως μέχρι τη Μελβούρνη θα έχουν λυθεί, κάτι τέτοιο δεν ίσχυσε. Έτσι, η ομάδα της Red Bull αποφάσισε -λανθασμένα- να παρακούσει τη FIA και να εποπτεύσει μόνη της τη ροή, κάτι που οδήγησε και στην ακύρωση του Daniel Ricciardo.

Τελικά, η Αυστριακή ομάδα έχασε και την έφεση που είχε καταθέσει, όμως τα προβλήματα με τους αισθητήρες παρουσιάστηκαν ξανά στη Μαλαισία και σε διάφορες άλλες περιόδους ελεύθερων δοκιμών, καθώς και στη Williams του Bottas στον αγώνα του Μπαχρέιν.

Έτσι, υπάρχει περίπτωση οι αισθητήρες να αλλάξουν ακόμη και μέσα στην τρέχουσα χρονιά. Τα περισσότερα άτομα από την αρχική ομάδα που βρέθηκε πίσω από την ανάπτυξη της ultrasonic τεχνολογίας ελέγχου ροής καυσίμου, έχουν επανενωθεί σε μια νέα εταιρεία, την Sentronics TM Limited, με σκοπό τη δημιουργία αισθητήρων δεύτερης γενιάς, με ονομασία FlowSonic.

Η Sentronics αποτελεί συνεταιρισμό τριών Βρετανικών (Reventec, Mikina Engineering, Polyhedrus Electronics) και μιας Αμερικανικής εταιρίας (Hyspeed LLC) με μπροστάρη τον πρώην επικεφαλής μηχανικό μηχανοκίνητου τμήματος της Gill Sensors, Neville Meech, ο οποίος δήλωσε:

Παραμένουμε πεπεισμένοι ότι η ultrasonic αρχή είναι ο καλύτερος τρόπος για τη μέτρηση της ροής του καυσίμου πάνω σε ένα αυτοκίνητο αγώνων. Ως αποτέλεσμα, η FlowSonic είναι μια συμπαγής και ισχυρή μονάδα, με τον ελάχιστο αριθμό υλικών και εξαρτημάτων, και επομένως λιγότερα μπορούν να πάνε στραβά.

Ανάμεσα στα θετικά του νέου αισθητήρα είναι και το χαμηλότερο βάρος, με τα 250 γραμμάρια να είναι κοντά στο μισό από το ανώτατο όριο που επιτρέπει η FIA, καθώς και το μικρότερο κόστος. Η νέα μονάδα θα βρεθεί μπροστά από επιτροπή μέσα στη χρονιά και σε περίπτωση που δοθεί το πράσινο φως, θα αντικαταστήσει τους τωρινούς αισθητήρες στα πρωταθλήματα Formula 1 και FIA World Endurance Championship.