2014-Renault-F1-1.6-V6-engine.

Με την άφιξη των νέων turbo V6 κινητήρων του χρόνου, τα καύσιμα θα επιτρέπεται να εισρέουν στην μηχανή με προκαθορισμένη ροή. Σύμφωνα με τον Tobias Gruner του Auto Motor und Sport, η FIA ανέθεσε την κατασκευή των αισθητήρων στην Βρετανική εταιρεία Gill Hyspeed, με τις πρώτες δοκιμές στο τεστ νέων οδηγών να μην παρουσιάζουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Ο Γερμανός ανταποκριτής ανέφερε χαρακτηριστικά, πως τα στοιχεία ήταν ανησυχητικά. Αντί για τη μέγιστη επιτρεπόμενη απόκλιση της τάξης του 0,5 τοις εκατό για την καθορισμένη ροή καυσίμου, το σφάλμα ήταν στην πραγματικότητα έως 1,5 τοις εκατό.

Από την πλευρά της η Hyspeed, σε επικοινωνία της με το περιοδικό, δήλωσε πως η συνεργασία με τη Gill σε αυτό το έργο τελείωσε τον Μάρτη 2013. Η FIA αυτή τη στιγμή κάνει αγώνα δρόμου, για να εξασφαλίσει ότι οι ομάδες θα υπακούουν στους νέους κανόνες το επόμενο έτος και σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες, οι εργασίες για την διόρθωση των προβλημάτων έχουν ήδη ξεκινήσει και βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο. Οι διορθώσεις θα μπορούσαν να δοκιμαστούν είτε στο τεστ της Pirelli στη Vallelunga, είτε σε μια από τις επόμενες περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής.

Εάν και οι τελευταίες αλλαγές δεν καταστήσουν πλήρως λειτουργικό το σύστημα, η FIA θα πρέπει να βασίζεται σε πληροφορίες που θα της παρέχουν οι προμηθευτές κινητήρων της F1 και κάτι τέτοιο είναι σίγουρο πως θα εγείρει θύελλα κατηγοριών για παράνομη ροή καυσίμου.

[Πηγή: Auto Motor und Sport]