Le Mans 2014: Ο Kazuki Nakajima με το Toyota TS040 στη pole, με την Porsche στη δεύτερη θέση [w/video]

Σχετικά άρθρα

2014-24-Heures-du-Mans-7-TOYOTA-RACING-(JPN)-TOYOTA-TS-040-HYBRID-VSA-WEC-LM14-OBGR8R2388_hd

O Kazuki Nakajima έδωσε στην Toyota την pole position για το φετινό 82ο 24ώρο αγώνα του Le Mans, με τον πρώην οδηγός της Formula να ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο σε πρώτα στάδια της τρίτης προκριματικής χρονομετρημένης περιόδου, η οποία ξεκίνησε 30 λεπτά νωρίτερα έτσι ώστε οι ομάδες να κερδίσουν τον χρόνο χάθηκε τις προηγούμενες μέρες.

Το μεγαλύτερο μέρος της δράσης έγινε στις αρχές της περιόδου, πριν πέσει το σκοτάδι, με τον Nakajima να είναι ο μόνος οδηγός που έπεσε κάτω από το 3:22, με χρόνο 3:21.789, και να δηλώνει ότι:

Η pole είναι σημαντική και να ξεκινάς από την πρώτη θέση, ακόμα κι αν είναι 24 ώρες, είναι σπουδαίο. Είναι πολύ ωραίο συναίσθημα και είμαι πραγματικά χαρούμενος με το αυτοκίνητο. Πάλευα με την κίνηση, αλλά κατάφερα να κάνω ένα καθαρό γύρο και ήταν αρκετός. Πρόκειται να είναι ένας δύσκολος αγώνας, αλλά απόψε είμαι χαρούμενος.

Η Audi και η Porsche ξεκίνησαν με νέα ελαστικά τα τελευταία 15 λεπτά της περιόδου, αλλά κάθε ελπίδα για pole position χάθηκε όταν ο αλυτάρχης του αγώνα έβγαλε κίτρινη σημαία, εξαιτίας του τρακαρίσματος του Karun Chandhok στην στροφή της Ινδιανάπολη με το πρωτότυπα της Murphy ORECA.

Ο Romain Dumas έφερε την Porsche 919 Hybrid στην πρώτη σειρά της εκκίνησης και την δεύτερη θέση, μετά την επιστροφή της ομάδας στο Le Mans, με χρόνο 3:22.146, ενώ ο Sebastien Buemi, με το δεύτερο υβριδικό Toyota TS040, κατάφερε να φτάσει στην τρίτη θέση, από τη πέμοτη που βρισκόταν, 0,7 δευτερόλεπτα πίσω από τον team-mate του.

Η άλλη Porsche 919 Hybrid με το νούμερο 20, η οποία είχε την προσωρινή pole στις πρώτες κατατακτήριες της Τετάρτης, δεν βελτίωσε το χρόνο της, καταλαμβάνοντας τη θέση, μπροστά από τα τρία Audi R18 Quattro e-tron. Μόνο ένα από τα Audis, αυτό με τον αριθμό 1 και τον Marc Gene στη σύνθεση της τριάδας, βελτίωσε το χρόνο του, αλλά και πάλι ήταν το αργότερο από τα 3 Audi, καταλαμβάνοντας την έβδομη θέση.

Στα LMP2 αγωνιστικά, ο Tristan Gommendy έδωσε την pole position στη Ligier LMP2 της TDS Racing, με χρόνο 3:37.609, που ήταν αρκετά καλός για να τον κρατήσει μακριά από Harry Tincknell με την Jota Zytek.

Ο Gianmaria Bruni πήρε την pole στην GTE Pro με την AF Corse Ferrari 458, μπροστά από τη Corvette C7R.

Η περίοδος σημαδεύτηκε από διάφορα γεγονότα που προκάλεσαν δύο κόκκινες σημαίες. Πρώτη από τις 19:44-8: 10 μετά από το ατύχημα του James Calado με την Ferrari με νούμερο 71, με τα δοκιμαστικά να διακόπτωνται και πάλι για 20 λεπτά στις 20:25 , μετά το ατύχημα του Νο 1 Audi R18 e-tron quattro, του No 29 Morgan-Nissan και του Νο. 79 Porsche.

Πως θα δεις live τον αγώνα; Δεν χρειάζεσαι δορυφορική, αλλά απλά μια σύνδεση στο internet.

Livestreams


Live-Timing


https://www.youtube.com/watch?v=oyZ6MiCdXT4

Pos Cl Car Drivers Time
 1. LMP1 #7 Toyota Wurz/Sarrazin/Nakajima 3m21.789s 
 2. LMP1 #14 Porsche Dumas/Jani/Lieb 3m22.146s 
 3. LMP1 #8 Toyota Davidson/Lapierre/Buemi 3m22.523s 
 4. LMP1 #20 Porsche Bernhard/Webber/Hartley 3m22.908s 
 5. LMP1 #3 Audi Albuquerque/Bonanomi/Jarvis 3m23.271s 
 6. LMP1 #2 Audi Fassler/Lotterer/Treluyer 3m24.276s 
 7. LMP1 #1 Audi Di Grassi/Gene/Kristensen 3m25.814s 
 8. LMP1 #12 Rebellion Prost/Heidfeld/Beche 3m29.763s 
 9. LMP1 #13 Rebellion Kraihamer/Belicchi/Leimer 3m31.608s 
10. LMP2 #46 Ligier Thiriet/Badey/Gommendy 3m37.609s 
11. LMP2 #38 Zytek Dolan/Tincknell/Turvey 3m37.674s 
12. LMP2 #35 Ligier Brundle/Mardenborough/Shulzhitskiy 3m37.892s 
13. LMP2 #26 Morgan Rusinov/Pla/Canal 3m38.000s 
14. LMP2 #36 Alpine Chatin/Panciatici/Webb 3m38.089s 
15. LMP2 #48 Oreca Berthon/Gonzalez/Chandhok 3m38.207s 
16. LMP2 #47 Oreca Howson/Bradley/Imperatori 3m38.689s 
17. LMP2 #43 Morgan Klien/Hirsch/Brandela 3m39.135s 
18. LMP2 #34 Oreca Frey/Mailleux/Lancaster 3m39.993s 
19. LMP2 #42 Zytek Kimber-Smith/McMurry/Dyson 3m40.035s 
20. LMP2 #24 Oreca Rast/Charouz/Capillaire 3m40.407s 
21. LMP2 #37 Oreca Ladygin/Minassian/Mediani 3m41.297s 
22. LMP2 #27 Oreca Zlobin/Salo/Ladygin 3m42.131s 
23. LMP2 #29 Morgan Schell/Leutwiller/Roussel 3m42.438s 
24. LMP2 #33 Ligier Cheng/Tung/Fong 3m42.988s 
25. LMP2 #50 Morgan Ragues/Taylor/Ihara 3m43.843s 
26. LMP2 #41 Zytek Munemman/Latif/Winslow 3m44.293s 
27. CDNT #0 Nissan Ordonez/Reip/Motoyama 3m50.185s 
28. GTEP #51 Ferrari Bruni/Vilander/Fisichella 3m53.700s 
29. GTEA #81 Ferrari Wyatt/Rugolo/Bird 3m54.665s 
30. GTEP #73 Chevrolet Magnussen/Garcia/Taylor 3m54.777s 
31. GTEP #97 Aston Turner/Mucke/Senna 3m54.891s 
32. GTEP #74 Chevrolet Gavin/Milner/Westbrook 3m55.190s 
33. GTEP #52 Ferrari Griffin/Parente/Leo 3m55.347s 
34. GTEP #92 Porsche Holzer/Makowiecki/Lietz 3m55.516s 
35. GTEA #98 Aston Dalla Lana/Lamy/Nygaard 3m55.644s 
36. GTEP #91 Porsche Pilet/Bergmeister/Tandy 3m55.745s 
37. GTEA #95 Aston Poulsen/Heinemeier-Hansson/Thiim 3m55.944s 
38. GTEA #61 Ferrari Perez-Companc/Cioci/Venturi 3m55.977s 
39. GTEA #72 Ferrari Bertolini/Shaitar/Basov 3m56.063s 
40. GTEA #88 Porsche Ried/Bachler/Al Qubaisi 3m56.974s 
41. GTEA #77 Porsche Dempsey/Foster/Long 3m57.004s 
42. GTEA #90 Ferrari Montecalvo/Roda/Ruberti 3m57.217s 
43. GTEP #99 Aston MacDowall/O'Young/Rees 3m57.258s 
44. GTEA #60 Ferrari Mann/Case/Giammaria 3m57.274s 
45. GTEA #66 Ferrari Al Faisal/Neiman/Pumpelly 3m57.757s 
46. GTEA #53 Ferrari Mowlem/Patterson/Hamilton 3m57.958s 
47. GTEP #71 Ferrari Rigon/Calado/Beretta 3m58.086s 
48. GTEA #76 Porsche Narac/Armindo/Hallyday 3m58.398s 
49. GTEA #79 Porsche MacNeil/Curtis/Bleekemolen 3m59.012s 
50. GTEA #75 Porsche Perrodo/Collard/Palttala 3m59.394s 
51. GTEA #58 Ferrari Barthez/Pons/Ayari 3m59.837s 
52. GTEA #57 Ferrari Krohn/Jonsson/Collins 4m01.006s 
53. GTEA #70 Ferrari Nakano/Ehret/Rich 4m01.446s 
54. GTEA #67 Porsche Maris/Merlin/Helary 4m03.277s 
55. GTEA #62 Ferrari Mallegol/Bachelier/Blank 4m10.354s

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Suzuki: Παραγωγή 30 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ινδία

Η Suzuki ανακοίνωσε ότι η συσσωρευμένη παραγωγή αυτοκινήτων ξεπέρασε τις 30 εκατομμύρια μονάδες στην Ινδία στο τέλος Μαρτίου. Η Ινδία γίνεται η δεύτερη χώρα -μετά...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...

Επίσημο: Η Alfa Romeo μετονομάζει τη Milano

Μόλις πέντε ημέρες μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια της Milano και τον ντόρο που έγινε, η Alfa Romeo αναγκάστηκε να μετονομάσει το νέο της μικρό...