H Mercedes-Benz μέσα στην εβδομάδα ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου της V8 twin-turbo 4,0-λίτρων κινητήρα ο οποίος αποδίδει 510 άλογα.
Όπως ο 4.0 TFSI της Audi, ο νέος κινητήρας της Mercedes-Benz (M178) διαθέτει διπλά turbo. Αποδίδει 10 άλογα λιγότερα από όσα παράγει ο κινητήρας της Audi στο S8, με τις ομοιότητες των δύο κινητήρων να τελειώνουν στη διάταξη των κυλίνδρων, τη χρήση twin-turbo, στην απόδοση και στη χωρητικότητα.
Η Audi έχει εξοπλίσει τον κινητήρα της με σύστημα απενεργοποίησης μισών κυλίνδρων καθώς και με twin-scroll τουρμπίνες για καλύτερη απόκριση. Από την άλλη, η Mercedes έχει επιλέξει να τοποθετήσει single-scroll τουρμπίνες της Borg-Warner, ενώ δεν διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Κάπως έτσι εξηγείται και το γιατί ο κινητήρας της Mercedes παράγει καλύτερο φυσικό ήχο, χωρίς να χρειάζεται κάποιο ψεύτικο σύστημα παραγωγής ήχου.
Ο κινητήρας της Mercedes-Benz ζυγίζει 209 κιλά, διαθέτει ελαφριά πιστόνια και κυλίνδρους από κράμα ζιρκονίου που επιτρέπει να υπάρχει βέλτιστη θερμική αγωγιμότητα. Τα τοιχώματα των κυλίνδρων έχουν επενδυθεί με ένα nano-slide επίχρισμα που μειώνει τις απώλειες τριβής, με τους μηχανικούς της Mercedes-Benz να χρησιμοποιούν τεχνολογία ξηρού κάρτερ λαδιού. Οι τουρμπίνες σηκώνουν 1,2 bar με τον κινητήρα της Audi να ζυγίζει 224 κιλά.
Μένει να δούμε τον κινητήρα της Mercedes-Benz και στην πράξη, ο οποίος εκτός από την AMG GT θα τροφοδοτεί και την C63 AMG.