Lexus-LS-TMG-Sports-650-front-three-quarters-view-1024x640

Ακριβώς δύο χρόνια παρά μία ημέρα πριν, είχε κυκλοφορήσει η είδηση ότι η TMG (Toyota Motorsport GmBH), θα προσπαθήσει να γίνει μία εταιρία τύπου AMG. Η είδηση αυτή μάλιστα, δεν ήταν κάποιου είδους φήμη που ξεκίνησε κάποιος φαντασιόπληκτος ή ρομαντικός δημοσιογράφος, αλλά δήλωση του προέδρου της TMG, Yoshiaki Kinoshita που είχε πει:

Όταν σταματήσαμε την εμπλοκή μας στην F1, αποφασίσαμε αρκετά πράγματα. Ένα από αυτά, ήταν το να γίνουμε μία εταιρία τύπου AMG και τώρα προσπαθούμε να το πετύχουμε.

Είχε συμπληρώσει μάλιστα πως η απόφαση για αυτό το sub-brand δεν έχει παρθεί, αλλά κάτι τέτοιο θα γινόταν σε 6-9 μήνες από τότε. Τον Σεπτέμβριο του 2013, την ίδια περίπου δήλωση με τον Kinoshita-san, έκανε και ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Toyota Europe, Karl Schlicht:

Αυτή τη στιγμή, συζητάμε sport εκδόσεις για μοντέλα της Toyota. Υπάρχει όρεξη για πραγματικά αυτοκίνητα επιδόσεων εντός της εταιρίας.

Και πάλι, καμία ανακοίνωση. Μόνο κάτι σαν teaser. Προφανώς, κάτι παραπάνω ήξερε, αφού τώρα, μέσω του Business Operations Director της TMG, Rob Leupen, μαθαίνουμε πως το να γίνει η TMG για την Toyota και την Lexus, ότι είναι η AMG για την Mercedes-Benz, είναι απίθανο. Ο ρόλος της TMG, θα είναι να παρέχει “βοήθεια στην εξέλιξη αυτοκινήτων της Toyota σε ευρύ φάσμα κατηγοριών”.

Δεν έχουμε να κάνουμε μόνο με τις επιδόσεις. Πάμε παντού.

Είπε ο Leupen. Επιβεβαίωσε επίσης, πως το TMG Sports 650 δεν πρόκειται να περάσει στην παραγωγή αλλά κατασκευάστηκε μόνο για μόνο ως “διαφήμιση” των ικανοτήτων της TMG. Επειδή όμως δεν γίνεται να έχουμε μόνο άσχημα νέα, το στέλεχος της TMG, αποκάλυψε πως η εταιρία δουλεύει πάνω σε ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη καθώς και σε κάπου είδους υβριδική τεχνολογία για την επόμενη γενιά IS F που όπως είπε “απέχει 2 ή 3 χρόνια από την παραγωγή αλλά εξελίσσεται από την TMG”.