Nissan GT-R Nismo driven on road and track Εφτά μήνες μετά την επίσημη παρουσίαση του Nissan GT-R Nismo, έρχεται και το πρώτο review του υπερόπλου της ιαπωνικής εταιρίας από τον Steve Sutcliffe. O δυνατότερος εργοστασιακός Godzilla όλων των εποχών φοράει τον twin-turbo V6 3.8-λίτρων κινητήρα και αποδίδει 600 άλογα με 652 Nm ροπής, σημαντικά βελτιωμένος από όσα παράγει η MY2014 έκδοση του GT-R (550 άλογα με 627 Nm ροπής). Η αύξηση αυτή των 50 ίππων προήλθε από τη νέα εξάτμιση, τη νέα εισαγωγή αέρα, τα μεγαλύτερα turbo προερχόμενα από την GT3 έκδοση, τη νέα αντλία βενζίνης και της επαναρυθμισμένης ECU. Η Nissan μάλιστα αναφέρει πως μπορεί να κάνει τον κινητήρα να παράγει ακόμη περισσότερα άλογα, αλλά μετά υπήρχε κίνδυνος να μην αντέξει το κιβώτιο ταχυτήτων. Φημολογείται πως τα 0-96 χλμ/ώρα τα κάνει σε μόλις 2 δευτερόλεπτα!

Διαθέτει μεγαλύτερης χωρητικότητας αντλία λαδιού, σκληρότερη ανάρτηση της Bilstein και παχύτερες αντιστρεπτικές που περιλαμβάνουν ένα 17,3 mm κοίλο κομμάτι στο πίσω μέρος. Η ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση του διαθέτει τρεις ρυθμίσεις Track, Race και Race Plus. Το Nissan GT-R Nismo διαθέτει επίσης νέες συνδέσεις στα μπροστά ψαλίδια με υψηλής ακαμψίας βίδες που αυξάνουν την ακαμψία στη πλήμνη του τροχού και φορά 20άρες ζάντες αλουμινίου με run-flat ελαστικά Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST διαστάσεων 255/40 μπροστά και 285/35 πίσω, τα οποία προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση.


Τέλος, υπάρχει διαθέσιμο ένα track πακέτο στον πρόσθετο εξοπλισμό το οποίο αποτελείται από νέο αεροδυναμικό bodykit εξελιγμένο από την Williams F1, και είναι με αυτό που ο Michael Krumm, πρώην πρωταθλητής του FIA GT1, σημείωσε στις 30 του Σεπτέμβρη χρόνο 7:08.679 στο Nürburgring Nordschleife. Είναι κατασκευασμένο από carbon (μπροστά spoiler, πλαϊνά skirts, αεροτομή και νέο πίσω προφυλακτήρα), που μειώνει το βάρος του κατά 64,8 κιλά. Το bodykit παράγει επιπλέον 100 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης όταν το GT-R κινείται με 300 χλμ/ώρα. Επίσης διαθέτει ρυθμιζόμενα με το χέρι αμορτισέρ της Öhlins και σκληρότερα ελατήρια.