10378060_10152542379996151_484444490134856334_n

Στον εντυπωσιακό αγώνα που διεξήχθη στο κέντρο της πόλης της Νυρεμβέργης, ο Robert Wickens, μετά από 83 γύρους, σημείωσε τη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο DTM, δεύτερος τερμάτισε ο Jamie Green με το RS 5 και τρίτος ο ταχύτατος Mattias Ekström με το ίδιο αυτοκίνητο.


Το circuit πόλης του Norisring, μήκους 2,3 χλμ, που χαρακτηριστικά αποκαλείται “Mercedes-Strecke”, λόγω των 12 νικών της εταιρείας στους τελευταίους 15 αγώνες, πρώτος στα χθεσινά δοκιμαστικά κατετάγη ο Robert Wickens, με χρόνο 47.883, ο Paul Di Resta να ξεκινάει δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης (47.976) και άλλοι 3 οδηγοί της (Wehrlein, Paffett, Vietoris) να πλασάρονται στην πρώτη οκτάδα των κατατακτήριων. Τρίτος κατετάγη ο πολυνίκης στo Norisring (4 νίκες) Jamie Green με το RS 5. Πρώτοι ήταν οι οδηγοί της Mercedes και στα δύο 60λεπτα ελεύθερα δοκιμαστικά του Σαββάτου.

10515757_1474783772759841_929777862_o

Επιστροφή στα καλά αποτελέσματα στα χρονομετρημένα και πρώτη pole φέτος για την εταιρεία, αφού κατά τον Τoto Wolff, οι μηχανικοί της, εντός του ενός μηνός που μεσολάβησε από τον αγώνα στη Βουδαπέστη, είχαν το χρόνο να αναλύσουν τα αποτελέσματα των 3 πρώτων αγώνων και να προσπαθήσουν να βελτιώσουν τις επιδόσεις της C-Class Coupe. Όπως είχαμε γράψει, η Mercedes εξαιρείται για φέτος από το πάγωμα της εξέλιξης και μέχρι τις 25 Σεπτεμβρίου μπορεί να ετοιμάσει νέα εξαρτήματα και να πραγματοποιήσει ένα τεστ δοκιμών.

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Marco Wittmann, αρκέστηκε στην 7η θέση με την Μ4, ενώ γενικότερα οι οδηγοί της Audi και της BMW δεν είχαν καλή παρουσία στα δοκιμαστικά του εντός έδρας αγώνα των 2 εταιρειών (σ.σ Η Νυρεμβέργη βρίσκεται κοντά σε Ίνγκολσταντ και Μόναχο αντίστοιχα). Οι αγωνοδίκες, μετά το πέρας των κατατακτηρίων, τιμώρησαν με ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση του αγώνα τον Mattias Ekström, διότι παρεμπόδισε τον Pascal Wehrlein που βρισκόταν σε γρήγορο γύρο. Έτσι, ο Σουηδός ξεκίνησε τον αγώνα από την 12η θέση.

Ως προς τα επιπρόσθετα βάρη, οι οδηγοί της BMW, Wittmann, Spengler, Farfus, Tomczyk είχαν 5 κιλά επιπλέον, ενώ οι Glock, Martin, Da Costa και Hand από 2,5 κιλά. Το βάρος στα αυτοκίνητα των οδηγών της Audi δεν υπέστη αλλαγές (1120 κιλά δηλαδή), ενώ τα αυτοκίνητα των Vietoris, Paffett, Di Resta, ήταν ελαφρύτερα κατά 2,5 κιλά (1117,5κιλά) και τα υπόλοιπα των Wickens, Juncadella, Petrov, Wehrlein κατά 5 κιλά (1115 κιλά).

Motorsports / DTM 4. race Nuernberg, Norisring

Όλο το πρωί έβρεχε στην πόλη της Βαυαρίας,  με αποτέλεσμα η πίστα να είναι αρκετά βρεγμένη, αλλά η βροχή να έχει κοπάσει κατά την έναρξη του αγώνα. Ο αγώνας ξεκίνησε, για λόγους ασφαλείας, πίσω από το safety car. Στον τέταρτο γύρο, το αυτοκίνητο ασφαλείας αποσύρεται και στη μάχη για τις πρώτες θέσεις, ο Green συγκρούεται με τον Di Resta, με συνέπεια ο Σκοτσέζος να πέσει στη 10η θέση από τη δεύτερη που βρισκόταν. Η πρώτη στροφή (Grundig Kehre) είναι από τις πιο αργές του πρωταθλήματος και ιδιαίτερα απαιτητική με τα φρένα, καθώς οι οδηγοί πέφτουν από τα 250+ χλμ/ώρα στα 60. Οι συγκρούσεις και οι επαφές παραδοσιακά σε αυτή τη στροφή δεν έλειψαν και φέτος.

Στον έβδομο γύρο, οι Farfus, Μolina. Tomczyk, Da Costa μπαίνουν στα pits, ενώ παρατηρούνται συνεχή γλιστρήματα από τους οδηγούς, με τον Joey Hand να έχει επαφή με τον Nico Müller στον όγδοο γύρο. Κάθε επαφή και σύγκρουση στοιχίζουν, καθώς στέλνουν τους οδηγούς στον τοίχο. Στον ίδιο γύρο, ο Green είναι ο ταχύτερος, ενώ 2 γύρους μετά, ο Μartin δίνει μάχη με τον Tambay για την έβδομη θέση. Ο Di Resta μπαίνει με τη σειρά του στα pits, προσπαθώντας η ομάδα του να αλλάξει στρατηγική, αλλά ήδη είναι αρκετά πίσω. Ο Wickens είναι επικεφαλής του αγώνα, με τον Green όμως να τον πλησιάζει σταθερά, να είναι εντός του χρονικού περιθωρίου των 2″ για το DRS και στον 12ο γύρο, σημειώνει τον ταχύτερο γύρο.

P90154672 (Custom)

Στις πιο πίσω θέσεις, Ekström, Glock και Hand δίνουν τη δική τους μάχη, ενώ η ομάδα του Green τον ενημερώνει ότι του επεβλήθη  ποινή 5″ στα pits λόγω της σύγκρουσής του με τον Di Resta. Ήδη στον 18ο γύρο, οι πρώτοι οδηγοί ντουμπλάρουν Di Resta (από 2ος στην 19η θέση-καταστροφική στρατηγική), Molina, Da Costa, Petrov. Στον Ρώσο και στον Ελβετό Müller επεβλήθησαν ποινές διέλευσης από τα pits διότι δε συμμορφώθηκαν στο καθεστώς της μπλε σημαίας. Ο Wehrlein κάνει μέχρι στιγμής ένα πολύ σταθερό αγώνα και στον 26ο γύρο, περνάει τον Paffett για την τρίτη θέση. Σε αυτό το σημείο του αγώνα, στις 5 πρώτες θέσεις, υπάρχουν 4 οδηγοί της Mercedes, γεγονός πρωτόγνωρο για φέτος.

Πολύ πίσω, Glock Scheider και Rockenfeller πασχίζουν να μπουν στη δεκάδα και ο Wickens ανεβάζει τη διαφορά από τον δεύτερο Green στα 4,6″ στον 30ο γύρο. Ωστόσο, ο νικητής του Oschersleben, ChristianVietoris, σημειώνει ταχύτατους χρόνους και περνά τον Paffett στην τελευταία στροφή (Dutzendteich Kehre) για την τέταρτη θέση. Ο Γερμανός είναι ο ταχύτερος στην πίστα στον 38ο γύρο, ένδειξη ότι μπορεί να μειώσει τη διαφορά του από την πρώτη τριάδα, αφού δείχνει ασταμάτητος και περνά και τον Wehrlein. Ο Glock στον 39ο γύρο γλιστρά στην πρώτη στροφή, κάνει τετ α κε και ακινητοποιείται προσωρινά στο μέσον της στροφής.

Motorsports / DTM 4. race Norisring

Πιο πίσω, ο Ekström αρχίζει και ανεβάζει ρυθμούς, προσπερνώντας διαδοχικά τους Martin και Τambay για την έκτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα. Κατά το μέσον του αγώνα, αρχίζει να βρέχει πιο έντονα και ο Wickens, μόνος πρώτος και 11″ από τον Green, φαίνεται ότι κάνει έναν υγιή «περίπατο» στο Norisring. Απογοητεύουν μέχρι στιγμής οι οδηγοί της BMW, αφού πρώτος από τους 8 οδηγούς της, είναι ο Hand στην όγδοη θέση.

Όμως, στον 52ο γύρο, ο Spengler ρισκάρει, μπαίνοντας στα pits για αλλαγή στην πιο μαλακή γόμα των slicks, μέχρι και τον 55ο γύρο, μπαίνουν με τη σειρά τους οι Rockenfeller, Tambay, Tomczyk, Wittmann, Juncadella για την τοποθέτηση των slicks. Στον 54ο γύρο, ο Green μπαίνει για να εκτίσει την ποινή των 5″ και αμέσως μετά, οδηγείται στα box της ομάδας του για αλλαγή ελαστικών. Μέχρι τον 60ο γύρο, έχουν μπει όλοι οι οδηγοί για τοποθέτηση των slicks.

Motorsports / DTM 4. race Nuernberg, Norisring

O Wickens εξακολουθεί να οδηγεί τον αγώνα μετά και από το pit stop που πραγματοποίησε και βρίσκεται 15″ μπροστά από τον δεύτερο Vietoris. Οι συγκρούσεις στην πρώτη στροφή συνεχίστηκαν, αφού ο Τomczyk εμβόλισε τον Paffett. Ωστόσο, ο Γερμανός εγκατέλειψε στον 61o γύρο και σε δηλώσεις του από τα box της ομάδας του, ζήτησε συγγνώμη στο Βρετανό, αφού άργησε πολύ να φρενάρει με συνέπεια να πέσει πάνω του. Η βροχή έχει σταματήσει και ο Mortara, στον 65o και 66o γύρο, είναι ο ταχύτερος στον αγώνα, καλύπτοντας συνεχώς τη διαφορά από τον έκτο Tambay.

«Τρενάκι» στις πιο πίσω θέσεις για τους Hand, Rockenfeller, Wittmann και Scheider, οι οποίοι μάχονται για την όγδοη θέση. Ξανά στην πρώτη στροφή, ο Tambay συγκρούεται με τον Wehrlein και ο Γερμανός πέφτει στην έβδομη θέση. Στον 74o γύρο, ο μέχρι στιγμής γρήγορος και πολύ σταθερός στο βρεγμένο Christian Vietoris εγκαταλείπει, αφού το μπουλόνι συγκράτησης του πίσω δεξιά τροχού, έφυγε από τη θέση του και αναγκαστικά ο οδηγός της Mercedes σταματά τη C Class στο εξωτερικό μέρος της τελευταίας στροφής.

Motorsports / DTM 4. race Nuernberg, Norisring

Η καρό σημαία πέφτει για τον Robert Wickens, ο οποίος σημειώνει και τους πρώτους του βαθμούς για φέτος, δεύτερος ο εξαιρετικός για μια ακόμη φορά στο Norisring Jamie Green και τρίτος ο Mattias Ekström, που στους τελευταίους γύρους σημείωσε πολύ γρήγορους χρόνους.

Στη βαθμολογία των οδηγών, εξακολουθεί να προηγείται ο Marco Wittmann, δεύτερος ανέβηκε ο Eduardo Mortara, αφού αθόρυβα και με πολύ καλή στρατηγική σήμερα, τερμάτισε 4ος, παρόλο το κακό αποτέλεσμα των κατατακτηρίων (20ος). Στις ομάδες, πρώτη είναι η Audi Sport Team Abt και στους κατασκευαστές πρώτη η Audi.

Το επόμενο Grand Prix είναι προγραμματισμένο για τις 11-13 Ιουλίου, στη Μόσχα. Ακολουθούν τα αποτελέσματα, καθώς και οι βαθμολογίες οδηγών, ομάδων και κατασκευαστών.

Θέση Οδηγός Γύροι Χρόνος Διαφορά
1 Robert Wickens (FREE MAN’S WORLD Mercedes AMG) 82 1:15:21.118
2 Jamie Green (Audi Sport Team Rosberg) 82 1:15:45.024 23.906
3 Matias Ekström (Audi Sport Team Abt Sportsline) 82 1:15:47.040 25.922
4 Edoardo Mortana (Audi Sport Team Abt) 82 1:15:53.993 32.875
5 Pascal Wehlein (gooix Mercedes AMG) 82 1:16:05.906 44.788
6 Marco Wittmann (BMW Team RMG) 82 1:16:07.168 46.050
7 Joey Hand (BMW Team RBM) 82 1:16:09.109 47.991
8 Mike Rockenfeller (Audi Sport Team Phoenix) 82 1:16:09.921 48.803
9 Adrien Tambay (Audi Sport Team Abt) 82 1:16:35.779 1:14.661
10 Timo Scheider (Audi Sport Team Phoenix) 81 1:15:22.485 1L
11 Bruno Spengler (BMW Team Schnitzer) 81 1:15:26.220 1L
12 Gary Paffett (EURONICS Mercedes AMG) 81 1:15:35.248 1L
13 Daniel Juncadella (Petronas Mercedes AMG) 81 1:15:44.436 1L
14 Augusto Farfus (BMW Team RBM) 81 1:15:46.468 1L
15 Paul Di Resta (Mercedes AMG) 81 1:15:51.347 1L
16 Timo Glock (BMW Team MTEK) 80 1:15:38.427 2L
17 Maxime Martin (BMW Team RMG) 80 1:15:50.864 2L
18 Nico Müller (Audi Sport Team Rosberg) 80 1:15:56.244 2L
19 Vitaly Petrov (Mercedes AMG) 80 1:16:06.701 2L
20 António Félix da Costa (BMW Team MTEK) 80 1:16:20.252 2L
21 Christian Vietoris (Original-Teile Mercedes AMG) 73 1:08:19.122 9L
22 Miguel Molina (Audi Sport Team Abt Sportsline) 71 1:08:16.403 11L
Εγκατέλειψε
Martin Tomczyk (BMW Team Schnitzer) 58 57:03.881 24L
Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Marco Wittmann BMW Team RMG 58
2 Edoardo Mortara Audi Sport Team Abt 39
3 Mattias Ekström Audi Sport Team Abt Sportsline 35
4 Mike Rockenfeller Audi Sport Team Phoenix 35
5 Adrien Tambay Audi Sport Team Abt 28
6 Miguel Molina Audi Sport Team Abt Sportsline 26
7 Robert Wickens FREE MAN’S WORLD Mercedes AMG 25
8 Christian Vietoris Original-Teile Mercedes AMG 25
9 Jamie Green Audi Sport Team Rosberg 24
10 Bruno Spengler BMW Team Schnitzer 23
11 Augusto Farfus BMW Team RBM 14
12 Paul Di Resta Mercedes AMG 12
13 Pascal Wehrlein gooix Mercedes AMG 10
14 Timo Glock BMW Team MTEK 10
15 Timo Scheider Audi Sport Team Phoenix 9
16 Maxime Martin BMW Team RMG 8
17 Martin Tomczyk BMW Team Schnitzer 8
18 Joey Hand BMW Team RBM 7
19 António Félix da Costa BMW Team MTEK 4
20 Gary Paffett EURONICS Mercedes AMG 4
Θέση Ομάδα Κατασκευαστής Βαθμοί
1 Audi Sport Team Abt (Edoardo Mortara / Adrien Tambay) Audi 67
2 BMW Team RMG (Marco Wittmann / Maxime Martin) BMW 66
3 Audi Sport Team Abt Sportsline (Mattias Ekström / Miguel Molina) Audi 61
4 Audi Sport Team Phoenix (Mike Rockenfeller / Timo Scheider) Audi 44
5 Original-Teile Mercedes AMG (Christian Vietoris / Paul Di Resta) Mercedes-Benz 37
6 BMW Team Schnitzer (Bruno Spengler / Martin Tomczyk) BMW 31
7 EURONICS / FREE MAN’S WORLD Mercedes AMG (Gary Paffett / Robert Wickens) Mercedes-Benz 29
8 Audi Sport Team Rosberg (Nico Müller / Jamie Green) Audi 24
9 BMW Team RBM (Augusto Farfus / Joey Hand) BMW 21
10 BMW Team MTEK (Timo Glock / António Félix da Costa) BMW 14
11 gooix Mercedes AMG (Pascal Wehrlein) Mercedes-Benz 10
Θέση Κατασκευαστής Βαθμοί
1 Audi 196
2 BMW 132
3 Mercedes-Benz 76