tesla-model-s_100445793_l

H Tesla στις αρχές του μήνα ανακοίνωσε πως ανοίγει τις πατέντες της σε όλους, ώστε να βοηθήσει τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, σε μια προσπάθεια να επιταχυνθεί η έλευση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην αγορά. Η είδηση σκόρπισε αισιοδοξία, αλλά όπως φαίνεται οι ίδιες οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον γι’αυτές.

Αναλυτές της αγοράς θεωρούν ανόητο κάποια αυτοκινητοβιομηχανία να χρησιμοποιήσει τις πατέντες της Tesla, μιας και οι περισσότερες από αυτές δεν αποκαλύπτουν κάτι το σημαντικό, ενώ ένα μέρος αυτών ανήκουν στην Panasonic, η οποία είναι ο προμηθευτής των μπαταριών της.

Οι μοναδικές εταιρίες που έχουνε δείξει ένα ενδιαφέρον για τις πατέντες είναι η BMW, η Nissan και η Mahidra. Η BMW έχει γίνει γνωστό πως ήδη βρίσκεται σε συζητήσεις με την Tesla ώστε να χρησιμοποιεί το δίκτυο ταχυφορτιστών της, άρα είναι λογικό η γερμανική εταιρία να θέλει να προσαρμόσει τους φορτιστές των i μοντέλων της, σε αυτούς της Tesla.

Στις σχετικές ειδήσεις, ένα Κινέζος ιδιοκτήτης ενός Model S, θέλοντας να παραπονεθεί στη Tesla επειδή η εταιρία άργησε να του το παραδώσει, έσπασε το παρμπρίζ του αυτοκινήτου του. Ο Κινέζος είχε δώσει προκαταβολή 250.000 γουάν (€29.500) από τον Οκτώβριο του 2013, αλλά η Tesla του παρέδωσε το αυτοκίνητο μόλις τη περασμένη εβδομάδα. Το Model S στη Κίνα κοστίζει 1 εκατ. γουάν λόγω φορολογίας (€117.800).