IMG_2249

Όπως πιθανώς θα έχεις καταλάβει μέχρι τώρα, βρεθήκαμε στο 2014 Goodwood Festival of Speed προσκεκλημένοι της Michelin. Καλώς ή κακώς, το Michelin Supercar Paddock ήταν το πρώτο πράγμα που είδαμε (και βλέπαμε κάθε ημέρα) στο 2014 Goodwood Festival of Speed. Καλώς, γιατί πότε ξανά θα μας δοθεί η ευκαιρία να θαυμάσουμε όλα αυτά τα αυτοκίνητα σε έναν χώρο; [Ελπίζουμε στο 2015 Goodwood FoS αλλά ας μην προτρέχουμε.] Και δεν ήταν μόνο ότι τα βλέπαμε. Τα αγγίζαμε, μπορούσαμε να τα περιεργαστούμε με τις ώρες, να δούμε κάθε μικρή λεπτομέρεια, να χαζέψουμε με τις γωνίες ή τις καμπύλες τους. Να δούμε τις καμπίνες τους, να ρίξουμε όσες ματιές θέλουμε στα μηχανοστάσια τους και φυσικά, να τα ακούσουμε να παίρνουν μπροστά και να πηγαίνουν προς το hillclimb για να “ξεπιαστούν” από την πολύωρη στασιμότητα. Αλλά και κακώς… Γιατί έναν τέτοιο θέαμα, σου δημιουργεί μικτά αισθήματα. Γιατί σκέφτεσαι πως δεν πρόκειται να δεις σύντομα ξανά όλα αυτά τα έργα τέχνης με αυτόν τον τρόπο. Γίνεσαι νοσταλγικός πριν καν φύγεις από τον χώρο…


Δεν θα έπρεπε να γίνεται αυτό όμως και στην τελική, έπειτα από σύντομη φιλοσόφιση του θέματος, σταματήσαμε να σκεφτόμαστε και απλά απολαμβάναμε προσπαθώντας να απορροφήσουμε κάθε εικόνα… Μας δόθηκε η ευκαιρία να δούμε δίπλα-δίπλα δύο LaFerrari (η μία, σε πράσινο χρώμα που καίει τον αμφιβληστροειδή, του Jay Kay) και την μοναδική στον κόσμο F12 TRS, η οποία από κοντά, οφείλω να ομολογήσω πως είναι εξαιρετικά όμορφη και εντυπωσιακή. Μερικά βήματα παραπέρα, ήταν η Porsche 918 Spyder και η McLaren P1, παρέα με μία 650S που είχε δεχθεί την περιποίηση του McLaren Special Operations τμήματος. Ανάμεσα τους, η brutal, ακραία, Koenigsegg One:1, δύο Nissan GT-R Nismo (το καμουφλαρισμένο ήταν το “Time Attack“), η ολοκαίνουρια Aston Martin DP100 Vision Gran Turismo, το Arash AF8, το Sin R1, μερικές Jaguar F-Type, μερικές Lotus και σαν την μύγα μέσα στο γάλα, μία Rolls-Royce Wraith και άλλα supercars…