Tesla-Models-S

Ο Zong Yi, παρέλαβε το ολοκαίνουριο Tesla Model S του νωρίτερα μέσα στο 2014… όμως υπήρχε ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα, το οποίο μάλιστα αντιμετώπισε τη στιγμή που μπήκε στο Model S του και θέλησε να επιστρέψει σπίτι του. Βλέπεις, ο Zong, παρέλαβε το αυτοκίνητο από το Πεκίνο και ζει στην Guangzhou. Μιλάμε δηλαδή για μία απόσταση 2.156 χιλιομέτρων, κατά την οποία δεν υπάρχει ούτε ένας σταθμός φόρτισης!

Ο Zong σκέφτηκε να πάρει έναν φορτιστή μαζί του και να φορτίζει το αυτοκίνητο του σε διάφορα ξενοδοχεία που βρίσκονται στην διαδρομή αλλά το ταξίδι Πεκίνο-Guangzhou, είναι ένα ταξίδι που θα γίνεται σχετικά συχνά από αυτόν και προφανώς δεν έχει καμία διάθεση να στηρίζεται σε έναν φορτιστή. Οπότε, συνδέθηκε στο Weibo (το Κινέζικο Twitter) και άρχισε να ερευνά την προοπτική δημιουργίας ενός δικτύου σταθμών φόρτισης. Αξιολόγησε το ενδιαφέρον που υπάρχει γύρω από μία τέτοια επένδυση και άρχισε να επικοινωνεί με ιδιοκτήτες ακινήτων, δεσμευόμενος μάλιστα να εγκαταστήσει τους φορτιστές επωμιζόμενος το πλήρες κόστος. Το μόνο που έπρεπε να κάνουν οι ιδιοκτήτες, είναι να προσφέρουν στους κατόχους των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον απαραίτητο χώρο parking.

7 ώρες φόρτισης, κοστίζει στους ιδιοκτήτες των ακινήτων περίπου 5 δολάρια (για το ρεύμα). Αλλά αν ο οδηγός γευματίσει ή περάσει την νύχτα στο ξενοδοχείο, αυτό μπορεί να γίνει επιχειρηματικό μοντέλο.

Δήλωσε ο Zong σε Κινέζικα media. Η ανταπόκριση που είχε από ιδιοκτήτες επιχειρίσεων (ξενοδοχείων, εστιατορίων κλπ) αλλά και από κατόχους ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ΄ταν τέτοια που ο Zong αποφάσισε να προχωρήσει με το σχέδιο του και κατέληξε σε 16 πόλεις με ξενοδοχείο 4 αστέρων και δωρεάν parking. Το ξενοδοχείο είναι βασικό στο μοντέλο του Zong αφού οι σταθμοί δεν είναι οι Superchargers της Tesla με αποτέλεσμα να απαιτούνται περίπου 8 ώρες για μία πλήρη φόρτιση. Όταν ο Zong ρωτήθηκε πόσο του κόστισε αυτή η δουλειά, απάντησε “περίπου τα διπλάσια από ένα Model S”. Με δεδομένο πως ένα Tesla κοστίζει στην Κίνα περίπου 120.000 δολάρια, το κόστος των εγκαταστάσεων είναι $240.000…