F1 - GRAND PRIX OF GREAT BRITAIN 2014

Η νέα εποχή της Formula 1 εξαρτάται κυρίως από τους κινητήρες, με τις Renault και Ferrari να παλεύουν να πλησιάσουν τον κορυφαίο Mercedes. Με βάση το πάγωμα στους κανονισμούς, κάτι τέτοιο είναι εξαιρετικά δύσκολο να επιτευχθεί κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όμως, με το τέλος αυτής και αποκλειστικά για το 2015, οι κατασκευαστές κινητήρων θα μπορούν να αλλάξουν ένα μεγάλο μέρος των τωρινών power units.


Η Renault έχει ήδη ξεκαθαρίσει πως σημαντικές βελτιώσεις θα έρθουν από το 2015. Παρόλο που σχετικά πρόσφατα διαβάσαμε πως οι Γάλλοι απέρριψαν τη λύση της Mercedes, που χώρισε τις φτερωτές του turbo, ο Remi Taffin αποκάλυψε πως για τη νέα σεζόν αξιολογούνται όλες οι λύσεις.

Σίγουρα ψάχνουμε διαφορετικές λύσεις και θα διερευνήσουμε όλες τις πιθανές λύσεις. Αν ήξερα (τι θα γίνει) θα ήταν λάθος, γιατί δεν πρέπει να γνωρίζω τώρα τι κάνουμε. (Τα σχέδια) Αναπτύσσονται.

(Ο νέος κινητήρας) Δεν θα είναι πολύ διαφορετικός. Η βάση είναι αρκετά παρόμοια, αλλά μπορούμε να αλλάξουμε πολλά πράγματα. Όταν συζητούσαμε για τους V8 στο παρελθόν, συνηθίζαμε να λέμε ότι την τελευταία του χρονιά, ήταν παρόμοιος με εκείνον πριν από έξι ή επτά χρόνια. Αλλά το 90 τοις εκατό των μερών ήταν διαφορετικά, αλλά αν τους κοίταζες, φαίνονταν αρκετά παρόμοιοι.

Θα είναι το ίδιο για εμάς και το επόμενο έτος. Θα δείτε κάποια διαφορά, σίγουρα, αλλά δεν υπάρχουν δραματικές αλλαγές για το 2015.

Περισσότερες πληροφορίες θα μαθευτούν προς το τέλος της σεζόν και μετά από τις παραπάνω δηλώσεις, δεν φαίνεται απίθανο το σενάριο να παραδεχτούν το λάθος τους οι Γάλλοι και να ακολουθήσουν το παράδειγμα του PU106A Hybrid.

[Photo Copyrights: DPPI Media]