GP UNGHERIA F1/2014

Επιστροφή στις κακές συνήθειες για τη Scuderia, στις κατατακτήριες του Ουγγρικού Grand Prix. Με μια τακτική που τον τελευταίο χρόνο είχαμε ξεχάσει, η Ferrari κατάφερε να αποκλειστεί ο Kimi Raikkonen από το Q1. Η Φινλανδός δεν έκανε τον καλύτερο δυνατό γύρο με τη μέση γόμα και παρότι για το 2014 οι ομάδες παίρνουν ένα έξτρα σετ ελαστικών σε Q2 (για τον αγώνα) ή Q3, αν προκριθούν εκεί, η ομάδα αποφάσισε να κρατήσει τον Kimi στα pit.

Με την πίστα να βελτιώνεται διαρκώς, χαρακτηριστικό του Hungaroring από το πρώτο GP που διεξήχθη εκεί το 1986, και το Raikkonen να μην κάνει τον προγραμματισμένο από νωρίτερα δεύτερο γύρο με τη μαλακότερη γόμα, ο Jules Bianchi βρήκε την ευκαιρία και πέταξε εκτός συνέχειας τη Ferrari. Ο Φινλανδός μίλησε για λάθος αρχάριου από την πλευρά της ομάδας, αμφισβητώντας την απόφασή της, τονίζοντας όμως πως δεν υπάρχει λόγος να επιμείνει σε αυτό.

Το σχέδιο ήταν να βγω (από τα pit), αλλά δυσκολεύτηκα λίγο με τα σκληρότερα ελαστικά το πρωί και χθες το απόγευμα, για να κάνω ένα καλό γύρο με αυτά. Το αυτοκίνητο είναι καλό με τα μαλακότερα ελαστικά. Αυτό ήταν το σχέδιο και στη συνέχεια η ομάδα είπε: Όχι, είμαστε μια χαρά, δεν χρειάζεται να βγούμε έξω”. Το αμφισβήτησα μερικές φορές, αλλά μου είπαν δεν υπάρχει ανάγκη και τώρα μπορούμε να δούμε το τελικό αποτέλεσμα.

Δεν είναι καλό για μένα, ούτε για την ομάδα. Έγινε ένα λάθος. Είναι μια δύσκολη χρονιά ούτως ή άλλως, οπότε δεν βλέπω πραγματικά το λόγο για να αρχίσουμε να φωνάζουμε. Λάθη γίνονται.

Έχω κάνει λάθη στο παρελθόν και θα κάνω στο μέλλον. Οι άνθρωποι κάνουν λάθη, αλλά υπάρχουν πράγματα που πρέπει να αλλάξουν για να γίνουν τα πράγματα καλύτερα. Ως ομάδα στη Formula 1, ως Ferrari, δεν πρέπει να κάνουμε τέτοια πράγματα. Δεν είμαστε στον πρώτο μας χρόνο, οποιοσδήποτε από εμάς.

Βασικό ρόλο στην επιτυχία ή αποτυχία ενός πιλότου, παίζει η ομάδα, ο αρχιμηχανικός του και οι πληροφορίες και οδηγίες που δίνονται από τα pit. Χθες, η Ferrari έκανε στον Kimi ότι έχει κάνει και με τους Alonso και Massa στο πρόσφατο παρελθόν. Ξεκινώντας από τη δέκατη έκτη θέση, σε μια πίστα όπου τα προσπεράσματα είναι δύσκολα και με ένα μονοθέσιο ικανό για μια θέση στην πεντάδα, το έργο του Raikkonen να βρεθεί στους βαθμούς θα είναι πολύ δύσκολο.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Ferrari]