Η GoTek πατεντάρει έναν περιστροφικό κινητήρα και όχι, δεν είναι Wankel

Σχετικά άρθρα

dynakinetic-876-rendering

Οι περιστροφικοί κινητήρες δεν είναι κάτι το νέο. Υπάρχουν εδώ και πάρα πολλές δεκαετίες και παρά τα μειονεκτήματα της υψηλής κατανάλωσης και των υψηλών εκπομπών CO2, έχουν αναμφίβολα και αρκετά πλεονεκτήματα. Ωστόσο, ο περιστροφικός κινητήρας είναι αυτή τη χρονική περίοδο σε “χειμερία νάρκη”. Αυτό ακριβώς θέλει να αλλάξει μία εταιρία με όνομα GoTek Energy που θέλει να ξυπνήσει την ιδέα του περιστροφικού κινητήρα με μία νέα τεχνολογία που υπόσχεται αυξημένη απόδοση και υψηλές ιπποδυνάμεις. Υπόψιν, δεν μιλάμε για Wankel…

geotek-energy-promises-to-reinvent-the-rotary-engine-not-a-wankel_1

Μιλάμε για έναν κινητήρα με κυκλικό ρότορα σε ένα κυκλικό housing, σε αντίθεση με τον Wankel, του οποίου ο ρότορας έχει τρεις λοβούς και τοποθετείται σε ένα “figure-8” housing. Ο Dynakinetic κινητήρας της GoTek υπόσχεται μεγάλη ιπποδύναμη, 60% περισσότερη ροπή από έναν συμβατικό 4-κύλινδρο και άριστη απόκριση. Διαθέτει 75% λιγότερα κινούμενα μέρη και 70% μικρότερο βάρος από έναν παραδοσιακό, 4-κύλινδρο κινητήρα αντίστοιχης χωρητικότητας, μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιοδήποτε καύσιμο για να λειτουργήσει και έχει βαθμό απόδοσης που φτάνει το 53%!

geotek-energy-promises-to-reinvent-the-rotary-engine-not-a-wankel_2

Θα μπορούσα να προσπαθήσω να σου εξηγήσω την λειτουργία του, αλλά όπως παρατήρησα, στην προσπάθεια αυτή, θα χανόταν το νόημα. Προτιμώ να με περιμένω για την εταιρία να βγάλει κάποιου είδους animation που να δείχνει την λειτουργία του Dynakinetic και να επανέλθω…

ΠηγήGoTek Energy

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr