f1-1

Το καθεστώς ισονομίας που ζήτησε η Lotus και πήρε, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Helmut Marko, δεν άρεσε στους πρωταθλητές της Red Bull. Οι κόκκινοι ταύροι πιστεύουν πως ήταν λάθος επιλογή, αφού δεσμεύθηκαν χρόνος και χρήματα που θα μπορούσαν να διοχετευθούν στην περαιτέρω εξέλιξη του Energy F1-2014.

Η διαφορετική εκδοχή του V6 της Renault, ειδικά για τη Lotus, έδεσαν πάρα πολλούς πόρους της εταιρείας και απέσπασαν την προσοχή της από την εξέλιξη (του power unit).


Σύμφωνα με τον Horner, η ομάδα του βρίσκεται πολύ κοντά στο να είναι πλέον η εργοστασιακή ομάδα των Γάλλων. Αυτό σημαίνει είτε παραγκωνισμό (ξανά) της Lotus ή αλλαγή προμηθευτή κινητήρα για τα μονοθέσια του Enstone. Οι φήμες για μεταφορά στο στρατόπεδο της Mercedes, μένουν για την ώρα ακριβώς αυτό, ενώ ο Nick Chester έχει παράλληλα αποκαλύψει πως ο σχεδιασμός του νέου μονοθεσίου έχει προχωρήσει αρκετά, κάνοντας ακόμη πιο δύσκολη ενδεχόμενη αλλαγή PU. Πάντως ο επικεφαλής της Red Bull εμφανίστηκε σίγουρος στις δηλώσεις του.

Νομίζω πως έχουμε κάποια καλά πράγματα σε ό,τι αφορά την εξέλιξη. Εργαζόμαστε πολύ στενά με τη Renault (μετά) την πρόσφατη αλλαγή στη διαχείρισή τους. Έχουμε μια πολύ καλή σχέση συνεργασίας με τη Renault και νομίζω πως ο Cyril έχει κάνει πολύ καλή δουλειά.

Εμπλεκόμαστε πολύ περισσότερο, κάτι παρόμοιο με μια εργοστασιακή ομάδα. Η όλη εστίαση (για το 2015), θα είναι τότε στην Red Bull Racing και στη συνέχεια η Toro Rosso θα πάρει ένα πελατειακό κινητήρα. Φυσικά, αυτό κάνει τη διαφορά.

Θα ήταν θετικό για εμάς και φαίνεται λογικό και για τη Renault.

Η Lotus αποτελούσε πριν κάποια χρόνια την ομάδα της Renault στη Formula 1, με τους δεσμούς αυτούς να έχουν πλέον κοπεί ολοκληρωτικά. Από την άλλη, ο συνδυασμός Red Bull-Renault κατέκτησε τα 4 προηγούμενα πρωταθλήματα και οι κόκκινοι ταύροι φαντάζουν ως η λογική επιλογή, αυτή τη στιγμή, για να ενδυναμώσουν ακόμη περισσότερο τη σχέση τους με το Γάλλο κατασκευαστή.

[Photo Copyrights: Mal Fairclough/AP Photo]