dsc01816

Ορίστε μία φήμη που ήρθε πραγματικά από το πουθενά. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Racer, μέχρι το τέλος του Αυγούστου, θα γνωρίζουμε αν το Verizon IndyCar Series θα έχει τρεις κατασκευαστές κινητήρων. Γιατί μας απασχολεί αυτό; Γιατί σύμφωνα με τον Kevin Kalkhoven, ιδιοκτήτη της Cosworth:

Ναι, είμαστε σε σοβαρές συζητήσεις με δύο εταιρίες και δεν χρειάζεται πολύ φαντασία για να σκεφτεί κανείς ποιος φέρνει ένα νέο αυτοκίνητο στις Η.Π.Α. για πρώτη φορά, έπειτα από πολύ καιρό.


1+1 = 2, έτσι; Ο Kalkhoven μιλάει για δύο εταιρίες αλλά το μεγάλο νέο τον τελευταίο καιρό, είναι η επιστροφή της Alfa Romeo στις Η.Π.Α. Λες να συνδυαστεί με επιστροφή στα IndyCars; Μιλάω φυσικά για “επιστροφή” και στα IndyCars, επειδή αν τελικά η Alfa παρέχει κινητήρες από το 2015 και έπειτα, δεν θα είναι η πρώτη φορά που θα το κάνει.

AlfaRomeoIndyV82

Συμμετείχε με τον κινητήρα 2.6 λίτρων, turbo V8 των 720 ίππων που βλέπεις στην φωτογραφία, από το 1989, έως και το 1991, πρώτα με την March και μετά με την Lola και οι λόγοι που την οδήγησαν τότε σε εκείνη την απόφαση, είναι σχεδόν οι ίδιοι με αυτούς που θα παίξουν το ρόλο τους τώρα. Στα τέλη του ’80, αρχές του ’90, η Alfa Romeo προσπαθούσε να μπει στην πολυτελή κατηγορία στις Η.Π.Α. με την 164. Τώρα προσπαθεί να μπει στην αγορά με την 4C. Ποιος κατασκευάζει το chassis της 4C; Η Dallara, η ίδια εταιρία που παρέχει τα chassis για τις ομάδες που αγωνίζονται στα IndyCars… Οι προϋποθέσεις υπάρχουν… όπως και τα εμπόδια. Τώρα μένει να δούμε πόσο σοβαρή είναι η Alfa για το ζήτημα και την απάντηση μας, θα την έχουμε μέχρι το τέλος του μήνα.