Fiat Punto Evo facelift (Indian-spec)

Μετά τις αλλεπάλληλες διαρροές, η Fiat παρουσίασε στην Ινδία το νέο Punto Evo facelift, με τις πωλήσεις του αυτοκινήτου να ξεκινούν άμεσα στην τοπική αγορά.

Tο ιταλικό best seller που κυκλοφορεί από το 2005 έχει έναν αρκετά διαφορετικό σχεδιασμό σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, με αυτόν να θυμίζει μεν το Avventura Crossover, αλλά τα νέα μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα, με τη Fiat να τα ονομάζει “φώτα ταράνδου”, επεκτείνονται στα φτερά να είναι σχεδόν ίδια με αυτά του Kia cee’d,

Tο ιταλικό αυτοκίνητο έχει ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με μια πολύ μεγάλη εισαγωγή αέρα που κόβεται στη μέση με μια χρωμιωμένη λωρίδα, που αν και δεν είναι άσχημος αλλάζει αρκετά τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Fiat Punto Evo facelift (Indian-spec)

Περνώντας προς τα πίσω οι διαφορές εντοπίζονται στα ελαφρώς αλλαγμένα κάθετα φώτα και τον προφυλακτήρα που διαθέτει περισσότερες καμπύλες. Τέλος, στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα παραμένει σχεδόν απαράλλαχτη, και προέρχεται από το Linea, με μόνη προσθήκη piano black επένδυσης στο ταμπλό, ενώ η ακριβότερη έκδοση θα διαθέτει και αεραγωγούς για τους πίσω επιβάτες.

Fiat Punto Evo facelift Indian-spec

Μηχανικά δεν υπάρχουν εκπλήξεις και θα συνεχίσει τα φοράει τα γνωστά μηχανικά σύνολα. Έτσι, κάτω από το καπό θα υπάρχει ο 1.300άρης Multijet πετρελαιοκινητήρας με 85 ίππους και 200 Nm ροπή, μαζί με τον 0.9-λίτρων TwinAir με επίσης 85 άλογα και 145 Nm ροπή. Στην Ινδία, όμως, που παραμένει εξαιρετικά επιτυχημένο, θα προσφέρεται και με τον 1,2 και 1,4 λίτρων κινητήρα απόδοσης 68 και 90 ίππων αντίστοιχα. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με το 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ αναλόγως την έκδοση θα πατάει σε ζάντες διαστάσεων από 14 ίντσες μέχρι 16.

Fiat Punto Evo facelift (Indian-spec)

Σύμφωνα με το πενταετές πλάνο της Ιταλικής εταιρίας, το Punto θα αντικατασταθεί με νέο μοντέλο το 2016, το οποίο θα είναι μία μακρύτερη και πλατύτερη εκδοχή του 500 και θα κατασκευάζεται στο Tychy της Πολωνίας, σε ένα εργοστάσιο που σύμφωνα με πληροφορίες, η Fiat θα επενδύσει 564 εκατομμύρια ευρώ για την αναβάθμιση του. Η μεταφορά της παραγωγής του Punto στην Πολωνία, έχει να κάνει με την ελάφρυνση του φόρτου εργασίας του εργοστασίου στο Melfi της Ιταλίας, εκεί που κατασκευάζεται τώρα το Punto, έτσι ώστε να παράγει το Jeep Renegade εκεί.

Fiat Punto Evo facelift (Indian-spec)

Ο αντικαταστάτης του Punto, θα βασίζεται σε μία μακρύτερη εκδοχή της μικρής αρχιτεκτονικής της Fiat-Chrysler που χρησιμοποιεί αυτή τη στιγμή, η μήκους 3.840 χιλιοστών Lancia Ypsilon. Θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο 3-θυρο 500 και το μεγαλύτερο 500L και ενδέχεται να ονομάζεται 500 Plus.