Mazda-Shinari-1

Έχουν περάσει 10 χρόνια από τότε που η Mazda είχε στη γκάμα της ένα όχημα υψηλών επιδόσεων αλλά τον τελευταίο καιρό, πολλά ακούγονται μέσα από την Ιαπωνική εταιρίας. Η τελευταία φήμη/υπαινιγμός, δεν αφορά το αναγεννημένο RX-7 που περιμένουμε να παρουσιαστεί το 2017, αλλά ένα ακόμα sports-car, πιθανότατα μία κατηγορία πάνω από αυτό, με την ονομασία RX-9.


Η πορεία της Mazda είναι σταθερά ανοδική τα τελευταία χρόνια. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το τελευταίο οικονομικό έτος (στην Ιαπωνία τελειώνει στις 31 Μαρτίου), που η Mazda σημείωσε κέρδη ρεκόρ, της τάξης των €1.36 δις. Επομένως, υπάρχουν κεφάλαια για την εξέλιξη μίας ναυαρχίδας. Επίσης, γνωρίζουμε πως οι Ιάπωνες, έχουν ήδη κατοχυρώσει τα ονόματα RX-7 και RX-9. Τέλος, όπως αναφέρει ο Yasuhiro Aoyama, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της φίρμας:

Γιορτάζουμε την επέτειο του περιστροφικού κινητήρα το 2017. 50 χρόνια. Το 2020, είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο και η 100η επέτειος της Mazda.

Προφανώς δεν θα επιβεβαιώσει, ούτε θα αρνηθεί το λανσάρισμα ενός μοντέλου σαν το RX-9, αλλά η απάντηση του, υποδηλώνει πως κάτι θα ετοιμάσει η Mazda για το 2020. Η συνέχεια των δηλώσεων του έπειτα, δείχνει κάτι εξίσου ενδιαφέρον:

Έχουμε τον δικό μας ορισμό του sport και τον δικό μας ορισμό για το πώς να πάρουμε το Jinba Ittai, την ένωση του αυτοκινήτου με τον οδηγό. […] Δεν θα τους ακολουθήσουμε μόνο και μόνο για να το κάνουμε. Είμαστε αδιάφοροι ως προς τις επιτυχίες των ανταγωνιστών μας. Πρέπει να κάνουμε τις δικές μας επιτυχίες και να προχωρήσουμε προς τα εμπρός.

Ο Aoyama, αναφέρεται στην χρήση υβριδικής τεχνολογίας και στο ότι δεν είναι απαραίτητη για την Mazda. Προτεραιότητα για την εταιρία του, είναι το χαμηλό βάρος. Εκεί στοχεύει η Mazda για να έχει υψηλές επιδόσεις και χαμηλές εκπομπές CO2/κατανάλωση.