248884

Η τάσεις αυτή τη στιγμή στην βιομηχανία αυτοκινήτου είναι δύο: Αυτόνομα οχήματα και κίνηση με υδρογόνο. Νομίζω πως δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το ποια από τις δύο αυτές τάσεις έχει αποφασίσει να ακολουθήσει φανατικά η Toyota. Αν υπάρχει, τότε να στο πω: Το υδρογόνο. Η πίστη της Ιαπωνικής εταιρίας στο υδρογόνο είναι τέτοια, που αποφάσισε να κάνει μία διαφήμιση με την οποία δεν ελπίζει να πείσει για την απόφαση της ώστε να συμπορευτείς με αυτήν αλλά ρωτάει: είσαι “χειρόφρενο” ή “πρωτοπόρος”; Όσο και αν είμαι λάτρης της τεχνολογίας, υπέρμαχος των καινοτομιών από όπου και αν προέρχονται και πραγματικά περιμένω πώς και πώς να δω το Toyota FCV στην αγορά, αυτή η συγκεκριμένη διαφήμιση της εταιρίας είναι υπερβολικά “πολιτική” για τα γούστα μου. Δεν θα έπρεπε να τίθενται τέτοιου είδους ψευτοδιλήμματα στον χώρο του αυτοκινήτου…