F1-5190914e

Ανάμικτα συναισθήματα άφησε και στην Williams το Grand Prix Σιγκαπούρης. Η ομάδα πήρε κι αυτή το ρίσκο να μην βάλει στα pit τους οδηγούς της μετά από το safety car, με το Valtteri Bottas να πληρώνει το τίμημα και να μένει εκτός βαθμών και το Felipe Massa να οδηγεί σαν “γιαγιά” για να τερματίσει τελικά στην πέμπτη θέση.

Η ομάδα έκανε πολύ καλή δουλειά. Δεν ήμουν τόσο σίγουρος για τη διατήρηση των ελαστικών μέχρι το τέλος, γιατί τρεις γύρους μετά την επανεκκίνηση ου είπαν να φτάσουμε ως το τέλος) και πίεζα σε αυτούς τους τρεις γύρους. Έτσι, μου φάνηκε αστείο όταν το είπαν, επειδή υπήρχαν ακόμα κάπου 25 γύροι. Ήταν πραγματικά πολλοί.

Για μένα δεν ήταν δυνατό να μείνω μέχρι το τέλος, αλλά, άλλαξα εντελώς το στυλ οδήγησης μου και κατάφερα να κρατήσω τα ελαστικά. Οδηγούσα σαν γιαγιά!

Είμαι χαρούμενος με αυτό που καταφέραμε, φυσικά όχι για το Valtteri, λυπάμαι γι ‘αυτόν επειδή ήταν ακριβώς πίσω μου σε όλο τον αγώνα, και σίγουρα πιστεύω ότι τερματίσαμε στην καλύτερη θέση που θα μπορούσαμε, έχοντας κατά νου και τη φύση της πίστας.

Ο Bottas δεν κατάφερε να κάνει τα λάστιχά του να διαρκέσουν μέχρι το τέλος. Βέβαια, σε αυτό βοήθησε και ένα πρόβλημα που αντιμετώπισε ο Φινλανδός με το σύστημα υποβοήθησης της διεύθυνσης.

6Kbx8cG

Μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, προχωρήσαμε σε στρατηγική δύο pit stop και στο τέλος τα ελαστικά δεν ήταν σε θέση να κρατήσουν. Στον τελευταίο γύρο του αγώνα είχα ένα μεγάλο μπλοκάρισμα στα πίσω ελαστικά, ενώ υπερασπιζόμουν τη θέση μου, και μετά από αυτό δεν είχα καθόλου πρόσφυση και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα μπορούσαν εύκολα να με περάσουν.

Στο τελευταίο stint είχα επίσης ένα πρόβλημα με το σύστημα υποβοήθησης της διεύθυνσης και αυτό έκανε ακόμη πιο δύσκολο το να κρατήσω σε καλή κατάσταση τα ελαστικά. Αν δεν είχα αυτό το θέμα, τότε ίσως να ήμουν σε θέση να φτάσω μέχρι το τέλος.

έπειτα κι από την ολοκλήρωση του χθεσινού αγώνα, η Williams συνεχίζει να κρατά την τρίτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, εννέα βαθμούς μπροστά από τη Ferrari.

[Photo Copyrights: Reuters]