100439508-1833172382014

Οι κατατακτήριες για τον αγώνα στη Σιγκαπούρη, έδειξαν να κλείνει κάπως η διαφορά της W05 από τον ανταγωνισμό. Αυτό δεν επιβεβαιώθηκε βέβαια στον αγώνα, αλλά και πάλι, η εικόνα του Σαββάτου με τη Red Bull και τη Ferrari να είναι αρκετά κοντά σε μια μεγάλη διαδρομή, ήταν ένα ευχάριστο διάλειμμα από τη φετινή νόρμα. Ο Lewis Hamilton αποκάλυψε πως η Γερμανική ομάδα δεν είχε αναβαθμίσεις για αυτό τον αγώνα, με τον Toto Wolff να επισημαίνει πως η φύση της πίστας έκανε τη διαφορά να φαίνεται μικρότερη.

Η Σιγκαπούρη γενικά είναι διαφορετική και οι διαφορές τείνουν να είναι πιο μικρές, (αλλά) ήταν πιο κοντά από ό,τι περιμέναμε. Αυτό έγινε επειδή δεν είναι μια πίστα που απαιτεί δύναμη (από το PU); Ή το ότι πρέπει να είσαι ευγενικός με τα ελαστικά, επειδή η υπερθέρμανση αποτελεί πρόβλημα; Νομίζω ότι δεν μπορείς να το περιορίσεις σε έναν και μόνο παράγοντα.

Το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολύ πιο κοντά από ό,τι περιμέναμε και η αλήθεια είναι πως έχουμε συνηθίσει σε λιγότερο αγχωτικές κατατακτήριες.

Πάντως, ο Wolff φάνηκε περισσότερο σίγουρος για τη συνέχεια, όπως και ο Nico Rosberg, που έφερε σαν παράδειγμα την Αυστρία και τους αγώνες που ακολούθησαν.

Σίγουρα, οι άλλοι ήταν κοντά, αλλά αν θυμηθούμε την Αυστρία για παράδειγμα, η Williams ήταν ταχύτερη από ότι εμείς στα προκριματικά και στη συνέχεια ήρθαν διαφορετικές διαδρομές και ήμασταν και πάλι πολύ δυνατοί.

Πρέπει να περιμένουμε και να δούμε πώς θα εξελιχθεί το επόμενο ζευγάρι αγώνων. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είμαστε σε καλή κατάσταση και ελπίζω πως οι επόμενες πίστες θα ταιριάξουν στο αυτοκίνητό μας καλύτερα και θα μπορέσουμε να ανοίξουμε και πάλι τη διαφορά.

801731975-393232092014

Όπως ξέρεις, ο Rosberg εγκατέλειψε από τον αγώνα με θέμα στην καλωδίωση του μονοθεσίου, που επηρέασε το τιμόνι του. Η ομάδα συνέχισε την ανάλυση, καταλήγοντας στη ρίζα του προβλήματος, που ήταν η μόλυνση του συστήματος από ξένη ουσία.

Η ανάλυση αποκάλυψε ότι τα ηλεκτρονικά κυκλώματα της κολώνας του τιμονιού, είχαν μολυνθεί από μια ξένη ουσία. Η μόλυνση δεν ήταν ορατή και δεν εκδηλώθηκε μέχρι την Κυριακή, όταν ο Nico ξεκίνησε για το grid. Το αποτέλεσμα ήταν ένα διακοπτόμενο βραχυκύκλωμα στα ηλεκτρονικά, που σημαίνει πως ο Nico δεν μπορούσε να χειριστεί το συμπλέκτη ή τις επιλογές για τον κινητήρα.

Να διευκρινίσουμε, πως αυτή ήταν μια ουσία που χρησιμοποιείται στην φυσιολογική συντήρηση του εξαρτήματος πριν τους αγώνες. Φρέσκα εξαρτήματα θα χρησιμοποιηθούν στους προσεχείς αγώνες.