Ο CEO της Aston Martin, Tobias Moers, αποκάλυψε πως η Valhalla θα καθυστερήσει, αφού αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2023, ενώ πρόσθεσε πως η νέα συμφωνία με την Mercedes τους επιτρέπει να χρησιμοποιήσουν κινητήρες βενζίνης και ένα plug-in υβριδικό σύνολο.

Για την ώρα παραμένει άγνωστο το κατά πόσο τελικά η Mercedes θα βγάλει στην αγορά τον νέο 3,0-λιτρο V6 twin-turbo κινητήρα, ο οποίος είναι ο πρώτος all-in-house κινητήρας της βρετανικής εταιρίας από το 1968.

Το πιθανότερο είναι ο κινητήρας να μην περάσει τελικά στη παραγωγή, αφού όπως είπε ο Moers “όλα είναι μια κατάσταση λογικού κόστους”, συμπληρώνοντας πως η DBX θα αποκτήσει plug-in υβριδικό κινητήρα έως το 2024, με την Aston Martin έως το 2030 να θέλει το 90% της γκάμας των μοντέλων της να είναι ηλεκτροκίνητο, με το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της να βγαίνει στην αγορά το 2025.

Από πλευράς πωλήσεων στόχος της Aston Martin είναι να διπλασιάσει φέτος της παραγωγής, κατασκευάζοντας 6.000 αυτοκίνητα, από τα 3.394 που κατασκεύασε το 2020.