Προς τα μέσα

Test_Drive_Nissan_Qashqai_DiGT_56

Στο εσωτερικό του νέου Qashqai, ο πήχης έχει ανέβει πολύ ψηλά, τόσο από πλευράς ποιότητας των υλικών, όσο και στον σχεδιασμό, προσδίδοντας με αυτό τον τρόπο μια απτό ποιοτικό αέρα στο αυτοκίνητο. Με την πρώτη επαφή αυτό που διακρίνεις είναι η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί και η σύγχρονη σχεδίαση, με τη κεντρική κονσόλα να δανείζεται πάρα πολλά σχεδιαστικά στοιχεία από το νέο X-Trail, το οποίο φαίνεται πανομοιότυπο με αυτό του μεγάλου αδερφού.

Test_Drive_Nissan_Qashqai_DiGT_48

Η ποιότητα των υλικών στη πλειοψηφία των επιφανειών της καμπίνας ξαφνιάζει θετικά, με όλο επάνω μέρος του ταμπλό να είναι επενδυμένο με μαλακό αφρώδες πλαστικό, κόβοντας κάθε σύνδεση με το παρελθόν που δεν ήταν και ότι καλύτερο. Χαρακτηριστικό είναι ότι η Nissan έχει μια κλίμακα που μετρά τη συνολική ποιότητα των αυτοκινήτων της, με το νέο Qashqai να είναι το πρώτο μοντέλο που παίρνει βαθμό 6. Στην έκδοση δοκιμής, αίσθηση πολυτέλειας προσδίδουν οι piano black λεπτομέρειες, ενώ και η μεγάλη οθόνη, όμοια με αυτή που ήταν εξοπλισμένα και τα δύο Note που έχουμε δοκιμάσει. Ο πίνακας οργάνων, αν και αναλογικός, έχει μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο, και έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ευρωπαϊκή ήπειρο για να εξασφαλιστεί μέγιστη δυνατή σαφήνεια παρέχοντας μια σαφή εικόνα όλων των στοιχείων οδήγηση. Τέλος, το τριάκτινο τιμόνι φιλοξενεί τα χειριστήρια του ηχοσύστηματος αλλά και του cruise control, τα οποία βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Test_Drive_Nissan_Qashqai_DiGT_62

Αυτό που μπορώ να επιβεβαιώσω είναι τα εξαιρετικά νέα καθίσματα, που σύμφωνα με την Nissan κατά το στάδιο του σχεδιασμού, οι μηχανικοί χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές από την ιατρική επιστήμη, καθώς και από τη NASA για την ανάλυση της πίεσης και της ροής του αίματος, στο κάτω μέρος της πλάτης των καθήμενων επιβατών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, τη δημιουργία νέων και προηγμένων καθισμάτων που προσφέρουν ειδική υποστήριξη χάρη στα επιπλέον μαξιλάρια στις περιοχές της λεκάνης, της οσφυϊκής χώρας και της πλάτης, δίνοντας με αυτό τον τρόπο άνεση σε μεγάλες αποστάσεις. Η ελαφρά υπερυψωμένη θέση οδήγησης προσφέρει τη “σιγουριά” που χαρακτηρίζουν τα crossover και SUV, και στηρίζει σωστά το σώμα. Χάρη στη συγκεκριμένη θέση οδήγησης η περιμετρική ορατότητα είναι πολύ καλή. Θα μπορούσε να είναι εξαιρετική καθώς οι φαρδιές πίσω κολώνες κόβουν αρκετά και δημιουργούν “νεκρές ζώνες”, κάτι που όμως δε θα πρέπει να σε ανησυχεί γιατί 1ον με την κάμερα οπισθοπορείας, όσο και με την ειδοποίηση στους καθρέφτες αν πλησιάζει κάποιο αυτοκίνητο στη τυφλή γωνία σε ειδοποιεί για να προσέχεις.

Test_Drive_Nissan_Qashqai_DiGT_63

Οι χώροι για του επιβάτες είναι εντυπωσιακοί και θα είναι διαθέσιμο μόνο σε 5-θέσια έκδοση, αφού η Nissan αποφάσισε να προσφέρει 7-θέσια έκδοση μόνο στο X-Trail. Η απουσία χειροκίνητου χειρόφρενου εκτός του ότι έχει δημιουργήσει χώρο για δυο μεγάλες ποτηροθήκες, προσθέτει χώρο για το πλάτος των εμπρός καθισμάτων. Στις πίσω θέσεις θα βολευτούν πολύ άνετα δύο ενήλικες παραπάνω από το μέσο ύψος του Έλληνα (1,77 μ. και 1,65 μ. για ηλικίες 30-44), ενώ ο τρίτος επιβάτης δεν θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα. Επίσης, οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι άφθονοι και χωράνε τα πάντα, σε σημείο που ξεχνάς που έχεις αφήσει τι.

Test_Drive_Nissan_Qashqai_DiGT_68

Test_Drive_Nissan_Qashqai_DiGT_66 Test_Drive_Nissan_Qashqai_DiGT_65