Test Drive: Δοκιμάζουμε το Fiat 500L Living 1,6 Multijet II

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Fiat 500L Living - 02

H Fiat, εκτός από μικρά αυτοκίνητα πόλης, έχει παράδοση σε μοντέλα πολλών θέσεων. Από το 600 Multipla του 1960, μέχρι την αναβίωση του ονόματος Multipla στο αμφιβόλου αισθητικής (αλλά εξαιρετικής διαχείρισης του εσωτερικού χώρου) αυτοκίνητο των ’00s και το πιο light, Idea.

Η σύγχρονη εκδοχή της ιταλικής εταιρίας μπαίνει κάτω από την ομπρέλα του 500, και πιο συγκεκριμένα της πολυμορφικής έκδοσης 500L, και προσθέτει το λογότυπο Living. Αν σκεφτείς ότι μπορεί να χωρέσει επτά άτομα, ο συνειρμός του living room δεν είναι εντελώς άστοχος.

Στα συν

  • Ξεχωριστή εμφάνιση
  • Κατανάλωση
  • Άπλετοι χώροι
  • Ροπή κινητήρα
  • Ευχάριστο, φωτεινό εσωτερικό/ορατότητα
  • Εξοπλισμός
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Ποιότητα κύλισης
  • Κόστος χρήσης/συντήρησης

Στα μείον

  • Τιμή
  • Απουσία πλευρικής στήριξης καθισμάτων
  • Συμπεριφορά ανάρτησης με φορτίο
  • Εργονομία
  • Αίσθηση λεβιέ ταχυτήτων

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Το αυτοκίνητο

Fiat 500L Living - 03

Το Fiat 500L Living είναι η τρίτη έκδοσης της οικογένειας του 500L και παρουσιάστηκε πέρσι το καλοκαίρι, ενώ το ντεμπούτο του το έκανε στην έκθεση της Φρανκφούρτης πριν ένα χρόνο. Στην Ελλάδα ξεκίνησε τις πωλήσεις του από τα τέλη του προηγούμενου χρόνου, με τη Fiat να το χαρακτηρίζει ως ένα MPW (Magic Purpose Wagon) αυτοκίνητο. Το Living αποτελεί την πιο πρακτική έκδοση του 500L, καθώς το μεγαλύτερο μήκος του έχει κύριο σκοπό την αύξηση του χώρου αποσκευών και κατ’επέκταση την προσθήκη άλλης μιας σειράς καθισμάτων, φτάνοντας συνολικά τα επτά (7) καθίσματα.

Fiat 500L Living - 15

Ας τα πάρουμε από την αρχή, που όπως καταλαβαίνεις από τις φωτογραφίες το 500L Living έχει αυξημένο μήκος κατά 205 χλστ. σε σχέση με το 500L, φτάνοντας τα 4.352 χλστ., με τα επιπλέον εκατοστά να προστίθενται από την πίσω κολόνα και πίσω. Ακολούθως, στο ύψος του έχουν προστεθεί 2 χλστ. και πλέον φτάνει τα 1.667 χλστ., ενώ αντίθετα, το πλάτος και το μεταξόνιο παραμένουν αμετάβλητα, και έτσι το πρώτο είναι 1.784 χλστ. και το δεύτερο 2.612 χλστ. Μπορεί στο μάτι να σου φαίνεται μεγάλο, αλλά το μήκος του συγκρινόμενο με άλλα παρόμοια επταθέσια της αγοράς είναι σημαντικά μικρότερο. Για παράδειγμα υπολείπεται, κατά αύξουσα σειρά, 168 χλστ. του Ford Grand C-Max, 221 χλστ. του Renault Grand Scenic, με τη μεγαλύτερη διαφορά να την έχει από το Citroen C4 Grand Picasso, όντας 238 χλστ. μικρότερο. Όμως, όσο “ωφέλιμο αέρα” μπορεί να χάνει από εσωτερικούς χώρους, το κερδίζει σε ευελιξία μετακινήσεων και ευκολίας παρκαρίσματος μέσα στην πόλη, καθιστώντας το, τη πιο compact σε διαστάσεις 7-θέσια επιλογή.

Fiat 500L Living - 12

Σχεδιαστικά, όπως προείπα, δεν αλλάζει τίποτα μέχρι το πίσω μέρος, που πλέον κατά προσωπική άποψη δεν κολλάει όμορφα στο υπόλοιπο αμάξωμα. Φαίνεται “ξεχειλωμένο” κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα να χάσει τις αναλογίες του απλού 500L, το οποίο είναι ιδιαίτερα συμπαθητικό, με τον εξτρά όγκο να το μετατρέπει στο όχημα που θα σε μεταφέρει στη τελευταία σου κατοικία. Όμως, κατά τη διάρκεια της δοκιμής με ρώτησαν αρκετές γυναίκες/μητέρες για το αυτοκίνητο, το οποίο βρήκαν κάτι παραπάνω από ελκυστικό. Έτσι, μπορεί να αλλοιώνεται λίγο το αισθητικό αποτέλεσμα, αλλά δεν είναι λίγες οι lifestyle δόσεις σύγχρονου στυλ, παντρεμένου με ρετρό λεπτομέρειες.

Fiat 500L Living - 47

Από την αύξηση των διαστάσεων μεγάλωσε και ο χώρος αποσκευών, που εξαιτίας του συρόμενου πίσω καθίσματος σε αναλογία 60/40, αυτός κυμαίνεται από 560 έως 638 λίτρα, με πλήρως μαζεμένα όλα τα καθίσματα φτάνει τα 1.704, ενώ σε επταθέσια διάταξη φτάνει τα 168 λίτρα. Σεβαστή αύξηση αν αναλογιστεί ότι το 500L αυτός κυμαίνεται μεταξύ 343 και 400 λίτρα, μέχρι 1.304 με αναδιπλωμένα τα καθίσματα. Στο χώρο αποσκευών με επιπλέον κόστος 960 ευρώ ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να προσθέσει την τρίτη αναδιπλούμενη σειρά καθισμάτων, η οποία “χάνεται” στο πάτωμα. Στις δύο αυτές επιπλέον -κατά συνθήκη- θέσεις θα φιλοξενηθούν μικρού αναστήματος ενήλικες ή παιδιά, καθώς ο χώρος για τα γόνατα τους είναι αρκετά περιορισμένος, εν αντιθέσει με αυτό για τα κεφάλια που είναι αρκετός.

Fiat 500L Living - 11

Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στο πρώην εργοστάσιο της Zastava στη πόλη Kragujevac της Σερβίας, όπου η Fiat το είχε αγοράσει το 2008 Fiat και επένδυσε 1 δις ευρώ ώστε να το εκσυγχρονίσει και ανανεώσει. Ανήκει στην Fiat Automobili Srbija που ιδρύθηκε έπειτα από την εξαγορά του εργοστασίου, με την Fiat να κατέχει το 67% και το κράτος της Σερβίας 33% και έχει στόχο να κατασκευάζει 200.000 αυτοκίνητα ετησίως.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Κινητήρας

Μηχανικά το 500L Living στην Ελλάδα είναι διαθέσιμο με δύο turbo πετρελαιοκίνητα σύνολα, τον 1.3 MultiJet II με τους 85 ίππους και τα 200 Nm ροπής, που φορούσε το 500L της δοκιμής μας, και τον 1.6 MultiJet II απόδοσης 105 ίππους και 320 Νm ροπής, που φορούσε το 500L Trekking και αρκετά άλλα μοντέλα του ομίλου. Το αυτοκίνητο δοκιμής είχε κάτω από το καπό, ευτυχώς, τον μεγαλύτερο κινητήρα, γιατί από τη προηγούμενη εμπειρία μας είχαμε διαπιστώσει ότι ο “μικρός” ήταν ήδη λίγος για το 500L, πόσο μάλλον για το Living που εξαιτίας της περισσότερης λαμαρίνας και των εξτρά καθισμάτων ζυγίζει 1.425 κιλά (+110 ή +80 σε 5-θέσια διάταξη).

Fiat 500L Living - 50

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και στην πράξη ο συνδυασμός αυτός είναι πολύ πιο ικανός από όσο δείχνουν αυτοί οι αριθμοί. Μπορεί η ιπποδύναμη να μην διεκδικεί επικεφαλίδες αλλά τα 320 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. είναι κάτι παραπάνω από ικανά να κινήσουν τα παραπανίσια κιλά με αξιοπρέπεια κυρίως μέσα στην πόλη, αλλά και στον αυτοκινητόδρομο δεν θα κουράσει. Πραγματικά ακόμα και όταν κινήθηκα με 6 συνεπιβάτες (όλοι αθλητές) ο κινητήρας δεν παραπονέθηκε για την κίνηση εντός Αττικής, καθώς η ροπή και οι σφικτές μεσαίες σχέσεις του κιβωτίου, με τον κινητήρα να δουλεύει μεταξύ 1.800 και 4.000 σ.α.λ., επιταχύνουν το αυτοκίνητο ικανοποιητικά και προπαντός ασφαλέστατα. Δεν παραγνωρίζω ότι ιδανικότερος θα ήταν το ίδιος κινητήρας απόδοσης 120 ίππων, που θα ταίριαζε γάντι στο αυτοκίνητο, δίνοντας την επιπλέον δύναμη που μπορεί για κάποιους να λείψει με πλήρες φορτίο. Κατά γενική ομολογία όμως, για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου τα άλογα είναι σε αποδεκτά πλαίσια.

Εκτός των άλλων, ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει χαμηλά κόστη συντήρησης, με τις εκπομπές CO2 να φτάνουν τα 117 γρ/χλμ, δηλαδή ετήσια τέλη κυκλοφορίας 105,3 ευρώ. Για όσους ενδιαφέρονται για τις επιδόσεις, το Living είναι μόλις 0,9 δευτ. πιο αργό από το 500L, καθώς επιταχύνει από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 12,2 δευτ., και εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Η εργοστασιακή μέση μικρή κατανάλωση ανακοινώνεται στα 4.5 λίτρα/100 χλμ, με την πραγματική να μη υπερβαίνει τα 6 λίτρα/100 χλμ., κάτι που με το 50άρι ρεζερβουάρ βγάζεις άνετα 800 χλμ/ώρα, που μπορεί να είναι και περισσότερα γιατί στον αυτοκινητόδρομο με το cruise στα 130 χλμ/ώρα και 3 συνεπιβάτες καίει 5,5 λίτρα/100 χλμ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Εσωτερικό ή σαλονοτραπεζαρία

Fiat 500L Living - 21

Μπαίνοντας μέσα τα πάντα παραμένουν ίδια σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, και κυριαρχεί μια ευήλια και φωτεινή ατμόσφαιρα, με αυτό να οφείλεται στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες που ταυτόχρονα χαρίζουν απροβλημάτιστη και εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα. Η καμπίνα είναι φιλόξενη και άκρως ευχάριστη, με κύριο χαρακτηριστικό της την κορυφαία ευρυχωρία και άνεση. Τα καθίσματα παίζουν το ρόλο πολυθρόνας και έχουν ψηλές βάσεις, με αποτέλεσμα να είναι αρκετά ξεκούραστα στις πολύωρες μετακινήσεις, αλλά η παντελής έλλειψη πλαϊνής υποστήριξης να σε αναγκάζει, αν τρέχεις στις στροφές, να αναζητείς κάποιο σημείο να κρατηθείς.

Fiat 500L Living - 38

Fiat 500L Living - 39 Fiat 500L Living - 41

Εύκολη είναι και η πρόσβαση στις πίσω θέσεις, με τις πόρτες να ανοίγουν διάπλατα, ενώ το αυτοκίνητο προσφέρει έξυπνες λύσεις στις ρυθμίσεις των καθισμάτων για να διευκολύνει την επιβίβαση και την αποβίβαση των επιβατών, αλλά και τη φόρτωση αντικειμένων. Σε επταθέσια διάταξη η πρόσβαση στην τρίτη σειρά είναι εύκολη χάρη στον μηχανισμό “one hand” που επιτρέπει στο κάθισμα να γίνει εντελώς επίπεδο με μια κίνηση. Η αναδιπλούμενη 2η σειρά και το κάθισμα του συνοδηγού μπορούν επίσης να πέσουν πλήρως. Αυτό διευκολύνει αφάνταστα τη μεταφορά αντικειμένων μήκους μέχρι 2,6 μέτρα. Τέλος, χάρη στο σύστημα “Cargo Magic Space” ο χώρος φόρτωσης μπορεί να χωριστεί σε τρία επίπεδα, ξεχωρίζοντας τα εύθραυστα αντικείμενα από τα βαριά, τα καθαρά από τα λερωμένα, τα ογκώδη από τα μικρά. Ο χώρος αποσκευών έχει πολύ χαμηλό κατώφλι και διαθέτει επίσης θήκες και γάντζους επιτρέποντας τη μεταφορά οποιουδήποτε αντικειμένου, ενώ το τεράστιο άνοιγμα της βαριάς πόρτας χρειάζεται χώρο για να ανοίξει, και θα διευκολύνει άνετα άτομα μέχρι το 1.85 μ., με τους ψηλότερους να χρειαστεί να σκύψουν για να μη χτυπήσουν το κεφάλι του.

Fiat 500L Living - 49

Συνοπτικά οι πολυάριθμες διαμορφώσεις του εσωτερικού, τα τραπεζάκια αεροπορικού τύπου στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, το ψυχόμενο επάνω ντουλαπάκι στη πλευρά του συνοδηγού, οι 22 χώροι αποθήκευσης διαφόρων μεγεθών και οι άφθονες θήκες για μικροαντικείμενα εκτοξεύουν την πρακτικότητα στα ύψη.

Fiat 500L Living - 51

Από θέμα εξοπλισμού, το 500L Living είναι διαθέσιμο σε ένα επίπεδο εξοπλισμού, στην πλούσια Lounge έκοδση, σε 5-θέσια ή 7-θέσια διάταξη, με 19 εξωτερικά χρώματα (11 εκ των οποίων με δίχρωμους συνδυασμούς), 6 εσωτερικοί χρωματισμοί, 15 διαφορετικής σχεδίασης ζάντες, προσφέροντας έτσι 282 συνδυασμούς. Το 500L Living διαθέτει επίσης ανέσεις όπως δερμάτινες επενδύσεις και ταμπλό, σύστημα πλοήγησης Uconnect με την 5-ιντση οθόνη αφής, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης της TomTom. Η βασική τιμή με τον 1.600άρη Multijet II ξεκινάει από 23.300 ευρώ, όπου με το όφελος απόσυρσης και την προωθητική ενέργεια της ελληνικής αντιπροσωπείας πέφτει στα €20.470, ενώ με τον μικρότερο 1.300άρη από €22.750, όπου πέφτει στα €20.390, αμελητέα διαφορά, με τον δυνατότερο κινητήρα πρακτικά να είναι η μοναδική ενδεδειγμένη επιλογή.

Fiat 500L Living - 29 Fiat 500L Living - 32

Η διχρωμία κοστίζει επιπλέον €950, οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών σε λευκό χρώμα με διαμαντέ φινίρισμα και ελαστικά 205/55 επιπλεόν €200, το σύστημα πλοήγησης €800, και τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα €150.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Στο δρόμο

Fiat 500L Living - 09

Στο τομέα της ανάρτησης οι αλλαγές στην μακριά έκδοση του 500L εντοπίζονται στον πίσω άξονα, όπου τα αμορτισέρ διαθέτουν λειτουργία “εξαρτημένη από τη συχνότητα” (frequency dependent), στα οποία η απόσβεση μεταβάλλεται ανάλογα με τις συνθήκες λειτουργίας. Έτσι, η απόσβεση είναι μεγάλη για καταστάσεις χαμηλής συχνότητας διέγερσης (κλίσεις αμαξώματος στον εγκάρσιο και διαμήκη άξονα) για να περιορίζονται οι κινήσεις του αμαξώματος και να βελτιώνεται ο έλεγχος του αυτοκινήτου και η ασφάλεια, ενώ είναι χαμηλή για καταστάσεις υψηλής συχνότητας διέγερσης (μικρές ανωμαλίες, τραχύ οδόστρωμα) για τη βελτίωση της άνεσης.

Στη πράξη ο επιπλέον όγκος και βάρος γίνεται άμεσα αισθητός και θα πρέπει να έχεις πάντα κατά νου την απότομη μεταφορά βάρους. Οι κλίσεις στις στροφές είναι αρκετά αισθητές, επουδενί δεν φοβίζουν καθώς τα περιθώρια πρόσφυσης των ελαστικών είναι ψηλά αλλά δεν σε προδιαθέτουν για διατήρηση υψηλής ταχύτητας μέσα στις στροφές.

Fiat 500L Living - 14

Με άδειο φορτίο οι διαφορές στην οδική συμπεριφορά είναι αμελητέες. Αυτές γίνονται σε πλήρες φορτίο που εξαιτίας του ψηλού κέντρου βάρους το αυτοκίνητο “πλέει” στις αλλαγές κατεύθυνσης, κάτι που σε προϊδεάζει αρνητικά σε περίπτωση αναγκαστικού και επείγοντος ελιγμού. Όμως, η εξαιρετική άνεση της ανάρτησης και η συνολική στιβαρότητα της κατασκευής καθιστούν το αυτοκίνητο σε αχόρταγο χιλιομετροφάγο. Μόνο παράπονο, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που εμφανίζονται πάνω από τις νόμιμες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο, απόρροια των μεγάλων κάθετων γυάλινων επιφανειών.

Πάντως, για μέσα στην πόλη το μέγεθος κρύβεται και με κύκλο στροφής στα 10,7 μέτρα κρίνεται ιδιαίτερα ευκίνητο, χωρίς να δυσκολευτεί στις επιτόπιες μανούβρες. Στο παρκάρισμα, αν και εκ των πραγμάτων είναι πιο δύσκολο, δεν θα μετατραπεί σε μπελά, καθώς τόσο οι απουσία νεκρών γωνιών, όσο και η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας (που κρύβεται στο μεσαίο “0” του λογότυπου “500L”) βοηθούν καταλυτικά για την γρήγορη στάθμευση.

Σε γενικές γραμμές η ποιότητα κύλισης είναι το ίδιο καλή με τα υπόλοιπα μοντέλα, με το τιμόνι είναι να έχει την αναμενόμενη για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου αίσθηση, ενώ ο επιλογέας των ταχυτήτων είναι αρκετά χαλαρός χωρίς όμως να είναι ασαφείς οι αλλαγές. Τέλος, θετική εντύπωση προκαλούν τα φρένα, καθώς στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι μεγαλύτερα με δίσκους 305 χλστ. εμπρός και 264 χλστ. πίσω (σε σχέση με 284/251 εμπρός πίσω το 500L), κάτι που μόνο θετικά αποτελέσματα προσφέρουν στην αίσθηση του πεντάλ και στην απόσταση φρεναρίσματος.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Κλείνοντας

Fiat 500L Living - 19

Το νέο μοντέλο της Fiat είναι από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις ανάμεσα στα μεσαία πολυμορφικά, καθώς ισορροπεί ιδανικά μεταξύ εξωτερικών διαστάσεων και εσωτερικών χώρων, συμπεριλαμβανομένων των χώρων για επιβάτες και του χώρου αποσκευών. Χάρη στις περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις του, το νέο μοντέλο εγγυάται ευελιξία, ευκολία οδήγησης και πρακτικότητα σε αστική οδήγηση, πχ. στάθμευση σε μικρούς χώρους, εύκολες αλλαγές λωρίδας, ευκινησία σε στενούς δρόμους, στοιχεία που το καθιστούν μοναδικό. Παρά το γεγονός ότι έχει 20 εκατοστά μικρότερο μήκος από ένα station wagon της κατηγορίας C, το Fiat 500L Living εξασφαλίζει εξαιρετική άνεση, χώρους και χώρο αποσκευών. Αυτά το καθιστούν ιδανικό πρώτο αυτοκίνητο για όλη την οικογένεια, αυξάνοντας έτσι τη βάση αγοραστών.

Παρόλο την προσθήκη του πίσω όγκου, αλλοιώνοντας λίγο την ισορροπημένη αισθητική του 500L, οι εξτρά θέσεις και ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών θα ικανοποιήσουν την κεφαλή της οικογένειας και φυσικά τα παιδιά. Η τιμή του είναι αποδεκτή αν αναλογιστείς το πόσο αυτοκίνητο αγοράζεις, συμπεριλαμβανομένου του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, αλλά και του lifestyle χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχνικά Χαρ/κά” ]

KINHTHPAΣ 500L Living 1.6 MultiJet II 105 HP5θέσιο/7θέσιο
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 1598
Iσχύς (ίπποι) 105
Σ.α.λ. 3700
Ροπή (kgm) 32,4
Σ.α.λ. 1750
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
ΔΙΑΣΤAΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm) 4352χ1784χ1667
Μεταξόνιο (mm) 2612
Βάρος (κιλά) 1425
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 560
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 5θέσιο
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (sec) 12,2
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 5θέσιο
Συνδυασμένη (λίτρα/100 χλμ.) 4,5
ΕΚΠΟΜΠΕΣ CO2 5θέσιο (g/km) 117

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
<h5>Στα συν:</h5>Ξεχωριστή εμφάνιση, Κατανάλωση, Άπλετοι χώροι, Ροπή κινητήρα, Ευχάριστο, φωτεινό εσωτερικό/ορατότητα, Εξοπλισμός, Πρακτικότητα/ευχρηστία, Ποιότητα κύλισης, Κόστος χρήσης/συντήρησης <hr /> <h5>Στα μείον:</h5>Τιμή, Απουσία πλευρικής στήριξης καθισμάτων, Συμπεριφορά ανάρτησης με φορτίο, Εργονομία, Αίσθηση λεβιέ ταχυτήτωνTest Drive: Δοκιμάζουμε το Fiat 500L Living 1,6 Multijet II
Autoblog.gr