Στην Ελλάδα τα Ford Fiesta Black και Red Edition με τον τρικύλινδρο 1.000αρη κινητήρα 140 ίππων [Τιμές]

Σχετικά άρθρα

Ford Fiesta Black and Red Edition in Greece (7)

Τα Ford Fiesta Black και Red Edition ήρθαν στην Ελλάδα, με την Ford Hellas να διοργανώνει ένα event παρουσίασης τους στη Στοά Σπύρου Μήλιου στο εμπορικό κέντρο City Link, με το Autoblog.gr να δίνει το παρόν. Οι γρήγορες εκδόσεις του Fiesta να είναι ήδη διαθέσιμες στην Ελλάδα από τις 17.200 ευρώ (16.240 ευρώ με απόσυρση και προωθητικό πρόγραμμα) στην έκδοση Red, και από τις 17.675 ευρώ (16.715 ευρώ με απόσυρση και προωθητικό πρόγραμμα) στην έκδοση Black.

Ford Fiesta Black and Red Edition in Greece (1)

Αποκλειστικά διαθέσιμες με το τρίπορτο σώμα, κάτω από το καπό τους βρίσκεται η πιο ισχυρή έκδοση του τρικύλινδρου κινητήρα 1 λίτρου της εταιρίας. Αποδίδει 140 άλογα με 210 Nm ροπής και όπως μας λέει η εταιρία, έχει υψηλότερη ειδική ισχύ (ιπποδύναμη ανά λίτρο) από την Bugatti Veyron ή την Ferrari 458 Speciale. Χάρη σε αυτόν τον κινητήρα, το Fiesta επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 9 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του, είναι 201 χλμ/ώρα. Από πλευράς οικονομίας και εκπομπών ρύπων, το Ford Fiesta με αυτόν τον κινητήρα, καταναλώνει κατά μέσο όρο 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ενώ εκπέμπει 104 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Εκτός από τον ισχυρότερο κινητήρα, οι Red και Black εκδόσεις, εφοδιάζονται με ελαφρώς πιο σκληρές, πιο sport αναρτήσεις, νέα κλιμάκωση στο μηχανικό 5-τάχυτο κιβώτιο και ελαφρώς διαφοροποιημένο σύστημα διεύθυνσης.

Στο αισθητικό κομμάτι, ανάλογα με την έκδοση, το χρώμα είναι είτε το Race Red είτε το Panther Black ενώ ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα Fiesta χάρη στους νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τις στάνταρ μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών (17 ιντσών extra), τα διαφορετικά μαρσπιέ και την αεροτομή στο τελείωμα της οροφής. Από εκεί και πέρα, η οροφή, τα καλύμματα των καθρεπτών και το περίγραμμα στην γρίλια είναι βαμμένα στο αντίθετο χρώμα.

Αναλυτικά τις τιμές τους, τον βασικό και επιπλέον εξοπλισμό, αλλά και τις τεχνικές προδιαγραφές τους μπορείς να τις βρεις εδώ.

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

Η Ford Λανσάρει τα Δυναμικά και Συναρπαστικά Μοντέλα Fiesta Red Edition & Fiesta Black Edition, Τα Ισχυρότερα Αυτοκίνητα Δρόμου 1.0 L Όλων των Εποχών

  • Η Ford αποκαλύπτει τα νέα δίχρωμα Fiesta Red Edition και Fiesta Black Edition
  • Τα ισχυρότερα αυτοκίνητα παραγωγής 1.0 L όλων των εποχών λανσάρουν τη νέα έκδοση 140 PS του πολυβραβευμένου χιλιάρη EcoBoost της Ford, ο οποίος αποδίδει περισσότερη ισχύ ανά λίτρο από μία Bugatti Veyron
  • Τα μοντέλα Fiesta Red και Black Edition έχουν επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 201 km/h, κατανάλωση 4,5 l/100 km και εκπομπές CO2 104 g/km
  • Έκδοση Race Red με οροφή και πινελιές σε gloss black, έκδοση Panther Black με οροφή και πινελιές σε gloss red, εμπνευσμένα από τάσεις για έντονες χρωματικές αντιθέσεις
  • Η διάσημη οδική συμπεριφορά Fiesta αναβαθμίζεται με σπορ ανάρτηση, ειδικά ρυθμισμένο σύστημα διεύθυνσης και ανανεωμένη κλιμάκωση κιβωτίου

ΑΘΗΝΑ, 14 Οκτωβρίου, 2014 – Εντυπωσιακή, δίχρωμη εμφάνιση; Αναμφισβήτητα!

Μία ισχυρότερη έκδοση 140 PS του πολυβραβευμένου χιλιάρη κινητήρα EcoBoost; Οπωσδήποτε!

Σκληρότερη ανάρτηση, νέα κλιμάκωση σχέσεων και ειδικά ρυθμισμένο σύστημα διεύθυνσης. Όλα στάνταρ.

Σας παρουσιάζουμε τα νέα Ford Fiesta Red Edition και Fiesta Black Edition – δύο νέα Fiesta που συνδυάζουν γοητευτική εμφάνιση, απροσδόκητες επιδόσεις και άριστη απόδοση καυσίμου.

Τα Fiesta Red Edition και Black Edition ήδη διατίθενται για πωλήσεις και αναμένονται στις εκθέσεις των εμπόρων μέσα στο μήνα, είναι τα ισχυρότερα αυτοκίνητα παραγωγής 1.0L όλων των εποχών. Στην πραγματικότητα, η νέα έκδοση 140 PS του 1.0 EcoBoost προσφέρει περισσότερη ισχύ ανά λίτρο από τη Bugatti Veyron και τη Ferrari 458 Speciale.

Εμπνευσμένα από παγκόσμιες σύγχρονες τάσεις για έντονες χρωματικές αντιθέσεις, τα δίχρωμα μοντέλα διατίθενται σε έκδοση Race Red, με οροφή και λεπτομέρειες σε gloss black και σε έκδοση Panther Black, με οροφή και λεπτομέρειες σε gloss red.

«Τα δύο νέα Fiesta εκφράζουν μία αναμφισβήτητα τολμηρή άποψη στο δρόμο και θα προσφέρουν στους οδηγούς μία εξίσου ξεχωριστή εμπειρία στο τιμόνι με την πιο σπορ εκδοχή του 1.0 EcoBoost και αναβαθμισμένη σπορ οδική συμπεριφορά,» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης.

Χαρακτηριστική σχεδίαση

Τα τρίθυρα μοντέλα διαθέτουν πλαίσιο εμπρός πάνω και κάτω αεραγωγών, σπόιλερ εμπρός προφυλακτήρα, καλύμματα καθρεπτών με χρωματική αντίθεση, ζάντες αλουμινίου Panther Black 16-ιντσών ή προαιρετικά 17-ιντσών. Το κιτ αμαξώματος περιλαμβάνει εμπρός και πίσω σπορ προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές και πίσω αεροτομή οροφής, ενώ η χρωματική αντίθεση της οροφής και των δύο μοντέλων δημιουργεί μία έντονη αντίθεση.

Τα μοντέλα διαθέτουν κεντρική κονσόλα και λαβές θυρών σε gloss black, μαύρο δερμάτινο σπορ τιμόνι και κάλυμμα επιλογέα ταχυτήτων με κόκκινη ραφή. Μαύρα πατάκια με κόκκινη ραφή και ανθρακί μαύρα σπορ καθίσματα σε υλικό Ultimate με αντίθετη κόκκινη ραφή και εξωτερικές επιφάνειες.

«Τα δύο αυτοκίνητα έχουν τολμηρή, ξεχωριστή και μοντέρνα εμφάνιση, τα Red και Black έχουν διαφορετικές προσωπικότητες που θα προσελκύσουν διαφορετικούς πελάτες,» σχολίασε ο John Mcleod, chief designer, Vehicle Personalisation, Ford Ευρώπης. «Για μένα προσωπικά, πιο τολμηρό είναι το Black Edition. Οι κόκκινες λεπτομέρειες και ειδικά το πλαίσιο της γρίλιας προσφέρει μία έντονη αντίθεση για τους οδηγούς που θέλουν να τραβάνε την προσοχή. Το μοντέλο Red Edition είναι πολύ εκφραστικό αλλά λίγο πιο διακριτικό – κατάλληλο για ένα λιγότερο ‘πληθωρικό’ ιδιοκτήτη.»

Ο ισχυρότερος κινητήρας 1.0L σε αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών

Ο 1.0 EcoBoost 140 PS έχει μοναδική χαρτογράφηση ελέγχου υπερπλήρωσης, χρονισμού βαλβίδων και πεταλούδας γκαζιού, ώστε σε συνδυασμό με το νέο intercooler να προσφέρει 12% περισσότερη ισχύ και μία ακόμα πιο σπορ οδηγική εμπειρία με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,0 δευτ. και τελική ταχύτητα 201 km/h, σε συνδυασμό με κατανάλωση 4,5 l/100 km και εκπομπές CO2 104 g/km. **

«Ο νέος 1.0 EcoBoost 140 PS αποδίδει τώρα υπερδιπλάσια ισχύ/λίτρο σε σχέση με τον κινητήρα που αντικατέστησε – τον 1.6 100 PS που εφοδίαζε το σπορ Fiesta S πριν από 10 χρόνια,» δήλωσε ο Andrew Fraser, manager, Gasoline Calibration, Ford Ευρώπης. «Πιστεύω ότι αυτός ο κινητήρας θέτει νέα πρότυπα ισχύος σε συνδυασμό με την οικονομία κατανάλωσης ενός μικρού βενζινοκινητήρα.»

Ο 1.0 EcoBoost της Ford ονομάστηκε Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς το 2012, το 2013 και 2014. Όπως οι εκδόσεις 100 PS και 125 PS του 1.0 EcoBoost που επιλέχθηκαν από το 30% σχεδόν των πελατών Fiesta το πρώτο τρίμηνο του 2014, ο 1.0 EcoBoost 140 PS είναι και αυτός turbo. Ξεχωρίζει για το διπλό ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων και τεχνολογίες άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης.

Τα μοντέλα Fiesta Red Edition και Fiesta Black Edition αυξάνουν την οδηγική ικανοποίηση με την ανανεωμένη κλιμάκωση σχέσεων στο πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και το σπορ σετάρισμα της ανάρτησης. Επιπλέον των νέων ρυθμίσεων αμορτισέρ και ελατηρίων, η σπορ ανάρτηση χρησιμοποιεί πιο άκαμπτο πίσω άξονα και νέα ρύθμιση του Electronic Power Assisted Steering που μέσω διαφορετικής καμπύλης υποβοήθησης προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης.

Το νέο Fiesta λανσαρίστηκε με δυναμική, νέα αισθητική, ανανεωμένο εσωτερικό και προηγμένες τεχνολογίες Ford όπως το σύστημα συνδεσιμότητας Ford SYNC με φωνητική ενεργοποίηση, το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων με χαμηλές ταχύτητες Active City Stop, και το MyKey που επιτρέπει στους γονείς να θέτουν περιορισμούς στους νεαρούς οδηγούς συμβάλλοντας στην ασφαλέστερη οδήγηση.

Τα νέα μοντέλα επεκτείνουν τη γκάμα των Fiesta υψηλών προδιαγραφών που μέχρι τώρα εκπροσωπούν σχεδόν τις μισές από τις πωλήσεις Fiesta, και άρχισαν ήδη να πωλούνται.

Μόδα και Φωτογραφία Αποτελούν την Έμπνευση για τα Χρώματα των Νέων Ford Fiesta Red Edition & Black Edition

  • Τα νέα Ford Fiesta Red και Fiesta Black Edition αντανακλούν την τάση “colour popping” και είναι επηρεασμένα από τις χρωματικές αντιθέσεις που επικρατούν στο χώρο μόδας και της φωτογραφίας
  • Race Red με μαύρη οροφή και Panther Black με κόκκινη οροφή υιοθετούν αντίθετες αποχρώσεις στους καθρέπτες, τον εμπρός προφυλακτήρα και το πλαίσιο της μάσκας
  • Σπορ κόκκινοι και μαύροι χρωματικοί συνδυασμοί τονίζουν περαιτέρω τα σπορ χαρακτηριστικά του Fiesta, τα οποία αναβαθμίζονται με το νέο κινητήρα 1.0 EcoBoost 140 PS και μία σπορ ανάρτηση
  • Οι χρωματικές αντιθέσεις συνεχίζονται και στο εσωτερικό, ενώ τα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με σπορ προφυλακτήρες, πίσω αεροτομή και ζάντες αλουμινίου Panther Black 16 ιντσών ή προαιρετικά 17 ιντσών

ΑΘΗΝΑ, 14 Οκτωβρίου, 2014 – Τα νέα Fiesta Red Edition και Fiesta Black Edition υιοθετούν μία εντυπωσιακή διχρωμία που αντανακλά τη σχεδιαστική τάση ‘colour popping’ – ανάδειξη μιας λεπτομέρειας με ζωηρό χρώμα – και είναι επηρεασμένη από τη φιλοσοφία χρωματικών αντιθέσεων από το χώρο της μόδας των ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης.

Επηρεασμένη από την αυξανόμενη ζήτηση για σχέδια με ισχυρή οπτική απήχηση, η ομάδα εξατομίκευσης οχημάτων της Ford δημιούργησε ένα εντυπωσιακό εφέ στο εξωτερικό και το εσωτερικό του Fiesta με χρωματικές αντιθέσεις, προσφέροντας δύο διακριτικά οχήματα με εμφανώς διαφορετικούς χαρακτήρες.

Τα νέα μοντέλα Ford Fiesta Red Edition και Fiesta Black Edition σχεδιάστηκαν για να προσφέρουν δυναμικό νέο στυλ και επιδόσεις στους πελάτες Fiesta που δηλώνουν πάθος για το στυλ και δίνουν έμφαση στην ποιότητα και τη λεπτομέρεια.

«Η διχρωμία είναι μόδα, μία ευρύτερη τάση και κουλτούρα που φαίνεται παντού, από τα καλύμματα των smartphone μέχρι τα αντρικά παπούτσια, τα οποία όλο και περισσότερο προσφέρονται σε παραδοσιακό μαύρο χρώμα αλλά με έντονες αντιθέσεις σε επενδύσεις ή στις ραφές» δήλωσε ο John McLeod, chief designer, Vehicle Personalisation, Ford Ευρώπης. «Η επιθυμία των πελατών για πιο ζωηρό, εκφραστικό στυλ αποτελεί μεγάλη είδηση για τους σχεδιαστές καθώς μας δίνεται η ευκαιρία να ερευνήσουμε τα όρια και να τα αξιοποιήσουμε στη σχεδίαση του οχήματος.»

Τα δύο τολμηρά νέα Fiesta – Race Red με μαύρη οροφή και Panther Black με κόκκινη οροφή –φέρουν επίσης αντίθετες αποχρώσεις στους καθρέπτες, στον εμπρός προφυλακτήρα και στο πλαίσιο της μάσκας.

Η ομάδα εξατομίκευσης του οχήματος επέλεξε κόκκινο & μαύρο από μία μεγάλη ποικιλία πιθανών χρωματικών συνδυασμών λόγω του παραδοσιακού συσχετισμού των χρωμάτων αυτών με το σπορ χαρακτήρα – γνωστό χαρακτηριστικό γνώρισμα του Fiesta το οποία αποκτά νέα διάσταση στα Fiesta Red και Black Edition με σπορ σετάρισμα ανάρτησης, ειδικά ρυθμισμένο Electronic Power Assisted Steering και το ντεμπούτο μιας έκδοσης 140 PS του πολυβραβευμένου 1.0 EcoBoost της Ford.

Για το Fiesta Red Edition και Fiesta Black Edition η οροφή είναι εξαρχής βαμμένη ώστε να προσδίδει μια συνεπή ποιότητα με γυαλιστερό φινίρισμα υψηλότερη από ό, τι μπορεί να επιτευχθεί χρησιμοποιώντας ένα φύλλο αλουμινίου απλικέ ή αυτοκόλλητο.

«Η χρωματική αντίθεση της οροφής πραγματικά τονίζει τη σχεδίαση του Fiesta υπογραμμίζοντας τη ροή μέσω του πυλώνα της μπροστά και πάνω από την οροφή του αυτοκινήτου » δήλωσε ο McLeod.

Το θέμα των αντιθέσεων μεταφέρεται και στο εσωτερικό, όπου και τα δύο μοντέλα έχουν κεντρική κονσόλα και λαβές θυρών σε gloss black, μαύρο δερμάτινο σπορ τιμόνι και κάλυμμα επιλογέα ταχυτήτων με κόκκινη ραφή, μαύρα πατάκια με κόκκινη ραφή και ανθρακί μαύρα σπορ καθίσματα με αντίθετη κόκκινη ραφή.

«Το κόκκινο είναι παραδοσιακά πιο σπορ χρώμα. Είναι πολύ ζωηρό και κάνει τις γραμμές και τις λεπτομέρειες ενός αυτοκινήτου να ξεχωρίζουν, ενώ τα μαύρα αυτοκίνητα τείνουν να είναι πιο σοφιστικέ και διακριτικά» δήλωσε ο McLeod. «Ωστόσο, το μαύρο αποτελεί πιο ευέλικτο φόντο για ζωηρές αντιθέσεις, επομένως οι κόκκινες λεπτομέρειες δημιουργούν ένα πραγματικά συναρπαστικό αποτέλεσμα. Και τα δύο αυτοκίνητα προσφέρουν μία εικόνα τολμηρή, χαρακτηριστική και σύγχρονη.

Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν κιτ αμαξώματος με σπορ προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές και πίσω αεροτομή οροφής και στην 3θυρη εκδοχή τους εφοδιάζονται με ζάντες αλουμινίου Panther Black 16 ιντσών ή προαιρετικές 17 ιντσών.

Τα Fiesta Red Edition και Fiesta Black Edition θα αρχίσουν να πωλούνται αργότερα μέσα στη χρονιά.

Επιδόσεις Υπεραυτοκινήτου με Απόδοση Μικρού Αυτοκινήτου

Το Νέο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 140 PS είναι το Ισχυρότερο Αυτοκίνητο Δρόμου Παραγωγής 1.0L Όλων των Εποχών

  • Το νέο Ford Fiesta 0 EcoBoost 140 PS είναι το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής 1.0 L όλων των εποχών που αποδίδει περισσότερη ισχύ ανά λίτρο από μία Bugatti Veyronor η μία Ferrari 458Speciale
  • Ο ‘Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς’ Χ 3 συνεχόμενες χρονιές διαθέτει νέα χαρτογράφηση ώστε να αποδίδει 12% περισσότερη ισχύ με κατανάλωση 4,5l/100 km και εκπομπές 104 g/km CO2, διπλάσια ισχύ/λίτρο σε σχέση με τον 1.6 100 PS που εφοδίαζε το σπορ Fiesta S πριν από 10 χρόνια
  • Ο υπερσυμπιεστής του 1.0 EcoBoost περιστρέφεται με πάνω από 4.000 στροφές το δευτερόλεπτο – σχεδόν διπλάσιες από αυτών που εφοδιάζουν τους κινητήρες των φετινών αγωνιστικών μονοθεσίων της F1
  • Τα νέα Fiesta Red και Black Edition λανσάρουν την έκδοση 140 PS με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 201 km/h και ροπή 180 Nm από τις 1.400 rpm
  • Ο κινητήρας διαθέτει Twin-independent Variable Cam Timing (Ti-VCT), άμεσο ψεκασμό, ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής και επιστρώσεις χαμηλής τριβής για αυξημένη απόδοση

ΑΘΗΝΑ, 14 Οκτωβρίου, 2014 – Ο νέος 1.0 EcoBoost 140 PS της Ford είναι ο ισχυρότερος κινητήρας αυτοκινήτου παραγωγής 1.0L, αποδίδοντας περισσότερη ισχύ ανά λίτρο από τους κινητήρες υπεραυτοκινήτων όπως η Bugatti Veyron και η Ferrari 458 Speciale.

Η νέα έκδοση του 1.0L κινητήρα που αναδείχτηκε Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2014, 2013 και 2012 διαθέτει ανανεωμένη χαρτογράφηση για να αποδίδει 12% περισσότερη ισχύ και κάνει ντεμπούτο στα νέα Ford Fiesta Red Edition και Fiesta Black Edition, που αναμένεται να γοητεύσουν τους πελάτες Fiesta με το εντυπωσιακό στυλ και τις δυναμικές επιδόσεις τους.

Ο κινητήρας αποδίδει τώρα υπερδιπλάσια ισχύ/λίτρο σε σχέση με τον 1.6 100 PS που εφοδίαζε το σπορ Ford Fiesta S πριν από 10 χρόνια, βελτιώνοντας παράλληλα την απόδοση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 πάνω από ένα τρίτο, με κατανάλωση 4,5 l/100 km και εκπομπές CO2* 104 g/km στα Fiesta Red και Black Edition.

«Η αύξηση ισχύος ανά λίτρο σε σχέση με τον κινητήρα του παγκοσμίως ταχύτερου αυτοκίνητου δρόμου το 2010 – διπλάσια από του προκατόχου του προ μιας δεκαετίας – δείχνει ένα τεράστιο βήμα προόδου στη σχεδίαση και εξέλιξη του χιλιάρη EcoBoost,» δήλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development, Ford Ευρώπη. «Αυτή η σχεδίαση υψηλών επιδόσεων προσφέρει τη συναρπαστική οδηγική εμπειρία που οι πελάτες προσδοκούν από τη Ford με την απόδοση που απαιτούν οι καταναλωτές.»

Ο κινητήρας Ford 1.0 EcoBoost χρησιμοποιεί υπερσυμπίεση, Twin-independent Variable Cam Timing (Ti-VCT) και τεχνολογίες άμεσου ψεκασμό υψηλής πίεσης, επιτυγχάνοντας έναν απαράμιλλο συνδυασμό επιδόσεων και απόδοσης.

Ο συμπαγής, χαμηλής αδράνειας υπερσυμπιεστής ανεβάζει μέχρι 248.000 rpm – πάνω από 4.000 στροφές το δευτερόλεπτο και σχεδόν διπλάσιες συγκριτικά με τους υπερσυμπιεστές των κινητήρων των φετινών αγωνιστικών μονοθεσίων της F1 – ώστε να προσφέρει πίεση υπερπλήρωσης 2,6 bar (38 psi), επαρκή να φουσκώσει ακόμα και τα ελαστικά ενός Ford Fiesta!

Νέα χαρτογράφηση για τον έλεγχο υπερπλήρωσης, Ti-VCT, intercooler, διαχείριση πεταλούδας γκαζιού και χρονισμός ανάφλεξης έχουν αυξήσει την ισχύ από 125 PS σε 140 PS και επέτρεψαν την παραγωγή της μέγιστης ροπής των 180 Nm από τις 1.400 rpm μέχρι τις 5.000 rpm, συμβάλλοντας έτσι σε χρόνο επιτάχυνσης 0-100 km/h σε 9 δευτερόλεπτα και στην τελική ταχύτητα των 201 km/h με τα νέα Fiesta Red και Black Edition.

«Αποτελεί περίτρανη απόδειξη της προηγμένης σχεδίασης του 1.0 EcoBoost ότι καταφέραμε να φτάσουμε τον κινητήρα στους 140 PS, με μόνη αναβάθμιση υλικών την ενισχυμένη φλάντζα κεφαλής λόγω αυξημένων πιέσεων,» δήλωσε ο Andrew Fraser, manager, Gasoline Calibration, Ford Ευρώπης. «Η μέγιστη πίεση ανάφλεξης στα έμβολα διαμέτρου 7 cm είναι 124 bar (1.800 psi), και αντιστοιχεί σε πάνω από 5 τόνους ή έναν μεγάλο Αφρικανικό ελέφαντα που στέκεται στο κουτάκι ενός αναψυκτικού.»

Προϊόν εξέλιξης των ειδικών της Ford σε όλη την Ευρώπη, ανάμεσα τους οποίους οι μηχανικοί του Ευρωπαϊκού Κέντρου Έρευνας & Προηγμένης Μηχανολογίας στο Άαχεν της Γερμανίας, και του Τεχνικού Κέντρου του Dunton της Βρετανίας, ο κινητήρας χρησιμοποιεί συμπαγές μπλοκ κεφαλής από χυτοσίδηρο, που χωράει στο ντουλάπι οροφής ενός αεροπλάνου.

Ο κινητήρας χρησιμοποιεί επίσης αλουμινένια κυλινδροκεφαλή με ενσωματωμένη πολλαπλή εξαγωγής που μειώνει τις θερμοκρασίες εξαγωγής για βελτιστοποιημένη αναλογία καυσίμου/αέρα. Μία καινοτόμος σχεδίαση βολάν και εμπρός τροχαλίας πετυχαίνει πιο πολιτισμένη λειτουργία συγκριτικά με τους παραδοσιακούς τρικύλινδρους κινητήρες.

Η τριβή του κινητήρα μειώνεται από έμβολα με ειδική επίστρωση, ελατήρια χαμηλής τάσης, τσιμούχες στροφάλου χαμηλής τριβής και ιμάντα χρονισμού μέσα σε λάδι. Μια αντλία λαδιού μεταβλητής παροχής προσαρμόζει τη λίπανση στις εκάστοτε απαιτήσεις και βελτιστοποιεί την πίεση για μικρότερη κατανάλωση.

Ο 1.0 EcoBoost της Ford επιλέχθηκε από το 30% σχεδόν των πελατών του Fiesta το πρώτο τρίμηνο του 2014, βοηθώντας το Fiesta να αναδειχτεί best-seller στην Ευρωπαϊκή κατηγορία μικρών αυτοκινήτων το διάστημα αυτό – και ολόκληρες τις χρονιές 2013 και 2012.**

Επιπλέον του Fiesta, ο 1.0 EcoBoost διατίθεται με εννέα ακόμα μοντέλα: Focus, B-MAX, EcoSport, C-MAX και Grand C-MAX, Tourneo Connect, Tourneo Courier, Transit Connect και Transit Courier. Επιπλέον, θα τοποθετηθεί και στο νέο Mondeo.

Τα νέα Fiesta Red Edition και Fiesta Black Edition με 1.0 EcoBoost 140 PS άρχισαν μόλις να πωλούνται στην Ελληνική αγορά.

* Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (EC) 715/2007 και (EC) 692/2008, μετά την τελευταία τροποποίηση. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 αναφέρονται σε μία έκδοση αυτοκινήτου και όχι σε ένα αυτοκίνητο. Η στάνταρ διαδικασία δοκιμών που εφαρμόζεται επιτρέπει τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών. Επιπλέον της απόδοσης ενός οχήματος, το οδηγικό στυλ καθώς και άλλοι, μη τεχνικοί παράγοντες επηρεάζουν την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Το CO2 είναι το κύριο αέριο του θερμοκηπίου που ευθύνεται για την παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας της γης. Τα αποτελέσματα ενδέχεται να διαφέρουν από αντίστοιχες τιμές σε άλλες περιοχές του κόσμου λόγω των διαφορετικών κύκλων οδήγησης και κανόνων που ισχύουν στις αγορές αυτές.

** Τα αποτελέσματα της JATO Dynamics βασίζονται σε στοιχεία που παρέχει η JATO Consult, η ειδική συμβουλευτική υπηρεσία της εταιρίας. Οι τιμές βασίζονται σε 30 Ευρωπαϊκές χώρες. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το www.jato.com.

 

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ford: Η Mustang έγινε 60 ετών και teasάρει την RTR

Την περασμένη Τετάρτη η Ford γιόρτασε τα 60α γενέθλια της Mustang και στο περιθώριο μιας εκδήλωσης που έγινε στο Charlotte της Βόρειας Καρολίνας, η...

Τα ευρωπαϊκά λιμάνια γεμίζουν με απούλητα αυτοκίνητα

Χιλιάδες αυτοκίνητα είναι σήμερα σταθμευμένα σε πολλά ευρωπαϊκά λιμάνια, πολλά από τα οποία προέρχονται από την Κίνα. Αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν μισθώσει μεγάλες εκτάσεις σε...