Nico Rosberg

Εντάξει, η Mercedes AMG έχει το καλύτερο και πιο δυνατό power unit στην πλάτη τής W05, όμως όλοι μας ξέρουμε ότι δεν οφείλεται μόνο σε αυτό η απόλυτη κυριαρχία τής γερμανικής ομάδας στη φετινή σεζόν. Το μονοθέσιο τα πηγαίνει εξαιρετικά και στον αεροδυναμικό τομέα, ενώ απουσιάζουν πλήρως και τα προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών που είδαμε πέρυσι, μιας και ο Paddy Lowe βοήθησε σημαντικά σε αυτόν τον τομέα.


Στο Ρωσικό Grand Prix, ο Nico Rosberg χρειάστηκε ν’ αποδείξει πόσο καλή είναι η W05 στη διαχείριση των ελαστικών, σε μια πίστα που ούτως ή άλλως ήταν πολύ φιλική με τα ελαστικά, αφού μ’ ένα σετ μέσης γόμας κατάφερε να βγάλει 52 γύρους και μάλιστα όχι ιδιαίτερα δύσκολα.

Ο Rob Smedley, επί κεφαλής απόδοσης οχήματος στη Williams, παραδέχεται πως οι Πρωταθλητές πια έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά και με τα ελαστικά, αφού ο Valtteri Bottas δεν μπορούσε ν’ ανταγωνιστεί τον Rosberg για τη δεύτερη θέση, παρόλο που είχε αλλάξει ελαστικά στον 26ο γύρο.

Ήμασταν πολύ έκπληκτοι από αυτό. Σκεφτήκαμε ότι υπήρχε μια πιθανότητα να βγάλει όλο τον αγώνα με τα ίδια ελαστικά, αλλά δε θα ήταν πολύ γρήγορος στο τέλος. Ο Valtteri έκανε μερικούς γρήγορους γύρους, αλλά ο Nico λίγο-πολύ έκανε τον ίδιο χρόνο με ελαστικά 25 γύρων πιο παλιά.

Στις κατατακτήριες, αν ο Valtteri είχε κάνει τον τέλειο γύρο, θα ήταν δεύτερος και πολύ κοντά στην pole position. Στον αγώνα, απλά ήταν καλύτεροι από εμάς, απλά δεν πιανόταν και διαχειρίστηκαν τα ελαστικά τους.

Η Williams συνεχίζει να βρίσκεται στην 3η θέση τής βαθμολογίας, 28 βαθμούς μπροστά από τη Ferrari, και φυσικά, αν παρουσιάσει την ίδια ανταγωνιστικότητα και στους τελευταίους 3 αγώνες, τότε δε θα πρέπει να έχει καμία ανησυχία για το ενδεχόμενο να ολοκληρώσει τη σεζόν πίσω από τη Scuderia.