maxresdefault

Είναι αυτή η εποχή του χρόνου… Η εποχή του World Time Attack Challenge που διεξάγεται στην Αυστραλία. Η εποχή που τα καλύτερα βελτιωμένα αυτοκίνητα του κόσμου, μαζεύονται για 3 ημέρες στο Sydney Motorsport Park και δεν φεύγουν, μέχρι ένα από αυτά να ανακηρυχθεί βασιλιάς. Η πορεία του World Time Attack Challenge από την ίδρυση του, συνοψίζεται σε μία πρόταση: Κάθε φέτος και καλύτερα!


Τι θα γίνει φέτος; Θα διατηρήσει τον τίτλο που κέρδισε το 2013 η Tilton με το θηριώδες Evo της ή θα δούμε έναν νέο νικητή, που θα γραφτεί στην ιστορία δίπλα σε ονόματα όπως αυτά της Nemo Racing και του CyberEVO; Πριν όμως κάνουμε τις υποθέσεις μας, ας δούμε ποιοι είναι οι διεκδικητές:

Tilton Interiors Mitsubishi Evo IX

WTAC_2013_7407-1200x800

Δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία για το ότι η ομάδα της Tilton Interiors κατεβαίνει και στο φετινό WTAC με βλέψεις. Βλέψεις για το στέμμα του νικητή αλλά και για ένα ακόμα ρεκόρ. Το Mitsubishi Lancer Evo IX, έρχεται ανανεωμένο για το 2014, γνωρίζοντας πως το επίπεδο του ανταγωνισμού έχει ανέβει. Το αεροδυναμικό πακέτο της Voltex έχει βελτιωθεί ενώ το ίδιο ισχύει και για τον 2.2 λίτρων 4G63 που χάρη στο EFR turbo της BorgWarner και τις πρακτικά αναρίθμητες βελτιώσεις, αποδίδει πλέον πάνω από 1.000 άλογα. Η δύναμη περνάει στον δρόμο χάρη στο 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο της Hollinger με paddles στο τιμόνι και το σημαντικά αναβαθμισμένο σύστημα τετρακίνησης.

Scorch Racing Nissan Silvia S15

article_suzuki04

Ο Under Suzuki είναι ίσως η πιο συμπαθητική φυσιογνωμία στο paddock. Όλοι τον λατρεύουν και το WTAC θα ήταν ελλιπές χωρίς αυτόν. Όμως δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, αφού ο Under Suzuki και το Silvia του επέστρεψαν στην Αυστραλία έτοιμοι για μάχη. Για το 2014, το S15 έχει ορισμένες βελτιώσεις. Ο Suzuki κατασκεύασε μία πλαϊνή εξάτμιση από τιτάνιο ενώ η νέα Garrett GTX είναι τοποθετημένη βαθιά μέσα στο chassis. Το αεροδυναμικό πακέτο, επιμελήθηκε ο Andrew Brilliant. Σύμφωνα με αυτόν, η εξέλιξη του S15 από το 2013 μέχρι σήμερα, είναι η πιο επιθετική σε όλα τα χρόνια ζωής του αυτοκινήτου. Ο Under θα είναι ευχαριστημένος με ένα βάθρο. Δεν είναι εύκολο να κοντράρεις τα τετρακίνητα θηρία… Εμείς πάντως, του ευχόμαστε μία απρόσμενη νίκη!

MCA Suspension Nissan Silvia S13

article_mca4

Άλλη μία αξιόλογη συμμετοχή, αυτή της MCA Suspension που κατεβάζει ένα Nissan Silvia S13. Ο SR20 κινητήρας με το billet block έχει τοποθετηθεί όσο το δυνατόν πιο πίσω, ενώ αλλαγές έχουν γίνει και στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Η ομάδα ελπίζει να ρίξει λίγο ακόμα το βάρος και όπως δηλώνει “ναι, είναι πιθανό για ένα πισωκίνητο να κερδίσει ένα τετρακίνητο, αλλά οι συνθήκες πρέπει να είναι τέλειες”.

Top Fuel Honda S2000

voltex-main

Όποιος υποτιμήσει το Honda S2000 της Top Fuel, θα το πληρώσει ακριβά. Η Voltex που έχει αναλάβει την αεροδυναμική του θηριώδους Ιάπωνα, φέρνει για το 2014 ότι έμαθε από το Evo της Tilton Interiors το 2013 και με την εμπειρία και την τεχνογνωσία της ίδιας αλλά και της Top Fuel, ελπίζει πως το S2000 θα είναι το ταχύτερο δικίνητο και γιατί όχι, γενικά…

AMB Aero Mitsubishi Eclipse

article_amb8

Χαίρομαι ιδιαιτέρως για την ποικιλία που φέρνει η AMB Aero στο grid με το Eclipse της. Αυτό το Mitsubishi Eclipse, είναι σε διαρκή εξέλιξη και οι προσδοκίες της ομάδας για το 2014 δεν είναι ιδιαίτερα υψηλές. Αλλά πληροφοριακά, να αναφέρω πως πρόκειται για ένα μπροστοκίνητο όχημα που κέρδισε πάρα πολλές στο παρελθόν την κατηγορία του, απέναντι σε πισωκίνητα και τετρακίνητα μοντέλα. Οπότε την ταχύτητα την έχει. Τώρα μένει να δούμε τι μπορεί να καταφέρει απέναντι στα τέρατα της Pro κατηγορίας του WTAC.

Pulse Racing Mitsubishi Evo

article_pulse

Η Pulse Racing μπορεί να μην ανήκει στις πρωτοκλασάτες ομάδες της Pro κατηγορίας, αλλά με προηγούμενες νίκες στην Open κατηγορία, δεν περνά απαρατήρητη. Μπορεί να έχει ένα από τα πιο συντηρητικά αεροδυναμικά πακέτα στην κατηγορία και να μην 2.000 άλογα αλλά η Pulse, κατεβαίνει το 2014 βελτιωμένη στα σημεία και έτοιμη να προσπαθήσει για το καλύτερο. Είδωμεν.

RE Amemiya Mazda RX7

article_re1

Το Hurricane Mazda RX7 της RE Amemiya, ανήκει πλέον στον Ταϊλανδό Nattawoot Krerpradab και αυτό μπορεί να είναι καλό, αφού ο νέος ιδιοκτήτης έχει ρίξει αρκετό χρήμα ώστε το RX7 να εξελιχθεί και να συμμετέχει στο WTAC με αξιώσεις. Ο RE20B έχει αναβαθμιστεί με ένα νέο GTX4292R turbo, η αεροδυναμική έχει βελτιωθεί σημαντικά και μαζί με τις υπόλοιπες βελτιώσεις στο ήδη υπάρχον σύνολο, η ομάδα είναι αισιόδοξοι. Αν μη τι άλλου, κάποιος κρατάει τη σημαία του Wankel ψηλά.

Prepd Motorsport Lotus Exige GT3

7th-Prepd-Elise

Άλλη μία ομάδα που σοβαρεύει για το WTAC 2014. Η Prepd Motorsport, είναι βετεράνος του WTAC αλλά για το 2014, κατεβάζει την Lotus GT3 της με κανονικό αεροδυναμικό πακέτο, ολοκαίνουριο κινητήρα (2ZZ με περίπου 600 άλογα) και προσδοκίες για έναν πολύ καλύτερο χρόνο. Άγνωστο το πού θα καταλήξει στην τελική κατάταξη!

ARK Design Nissan Skyline GT-R

article_ark2

Ένα project που παρακολουθώ από κοντά, το R32 της ARK Design είναι ίσως ο άγνωστος Χ του φετινού WTAC. Όποιος ελπίζει πως θα βρει έναν βελτιωμένο RB26 κάτω από το καπό, θα απογοητευτεί οικτρά αφού η ομάδα προτίμησε την επιλογή ενός VQ35HR που σε συνδυασμό με το EFR turbo της BorgWarner και την τεχνογνωσία της Cosworth, θα αποδίδει “πολλά” άλογα. Απόλυτη μυστικότητα ωστόσο υπάρχει για την αεροδυναμική του project. Δεν υπάρχει ούτε μία φωτογραφία, αλλά πληροφορίες κάνουν λόγο για ένα εξαιρετικό πακέτο με τρομερά έξυπνες λύσεις. Ας ελπίσουμε πως η μεταφορική δεν θα στείλει το αυτοκίνητο στην Κίνα, όπως έκανε πέρυσι…

Insight Motorsports Holden Astra

article_astra5

Τι; Ένα Astra στο WTAC; Ω ναι… Το αυτοκίνητο ετοιμάζεται εδώ και 18 μήνες. Κάτω από το καπό, βρίσκεται ένας δίλιτρος κινητήρας της Opel που χάρη στο EFR7163 turbo της BorgWarner, αποδίδει πάνω από 500 άλογα. Βάλε σε αυτό, το προσεγμένο αεροδυναμικό πακέτο, το σειριακό κιβώτιο της PAR, την ανάρτηση της MCA και τα φρένα της Brembo και έχεις ένα μπροστοκίνητο αγωνιστικό που θα σταθεί αξιοπρεπώς απέναντι στον πανίσχυρο ανταγωνισμό. Άντε, να μπαίνουν και οι Γερμανοί στο παιχνίδι!

article_hks11

Αυτά από την Pro κατηγορία. Δεν είναι μόνο αυτή όμως. Υπάρχει η R35 GTR κατηγορία με τις σημαντικότατες συμμετοχές της Top Secret και της HKS, η Pro Am κατηγορία με το Honda Civic της Tilton και το Honda CRX της Mighty Mouse αλλά και οι Open και Clubsprint με τις  δεκάδες, αξιόλογες συμμετοχές. Εκτός αυτών, θα υπάρχουν drift, show n’ shine αλλά και legends  αυτοκίνητα για να κρατήσουν το ενδιαφέρον ψηλά. Για άλλη μία χρονιά, οι διοργανωτές του World Time Attack Challenge παραδίδουν μαθήματα… αλλά δυστυχώς για εμάς, πάλι δεν φρόντισαν για κάποιου είδους live streaming. Μέχρι τότε, τα κοντέινερ έφτασαν και απομένουν κάτι περισσότερο από 2 ημέρες!