opel bochum (5)

Η GM στις 4 του Νοέμβρη, θα βγάλει σε δημοπρασία αρκετό εξοπλισμό από το σχεδόν άδειο πλέον εργοστάσιο της Opel στο Μπόχουμ της Γερμανίας, το οποίο άνοιξε τη λειτουργία του το 1962. Η GM οδηγήθηκε στο κλείσιμο του εργοστασίου λόγω της μειωμένης ευρωπαϊκής ζήτησης για τα μοντέλα της Opel, με το τελευταίο αυτοκίνητο να βγαίνει από την γραμμή παραγωγής στις 12 του Δεκέμβρη. Η GM θα κλείσει το εργοστάσιο ώστε να μειώσει την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα στην Ευρώπη, στη προσπάθεια της να κάνει την Opel ξανά κερδοφόρα.

Opel Bochum

Ανάμεσα στον εξοπλισμό που θα βγει προς δημοπράτηση, υπάρχουν 50 πρέσες, με μερικές να είναι άνω των 50 ετών, τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί στην παραγωγή του πρώτου Opel Kadett. Ωστόσο, οι περισσότερες από τις πρέσες είναι καινούργιες, μιας και την περίοδο 1995-1999, το εργοστάσιο είχε αναβαθμιστεί πλήρως με την Opel να επενδύει σε αυτό 1,7 δισ. ευρώ. Προς πώληση βγαίνουν και το 80% των ρομπότ του φανοποιείου, ένας ολοκληρωμένος σταθμός πυρόσβεσης, μια καφετέρια και μια πτέρυγα υγειονομικής περίθαλψης. Η γραμμή συναρμολόγησης δεν περιλαμβάνεται στα προς δημοπράτηση αντικείμενα, μιας και αυτή θα μεταφερθεί σε άλλα άλλα εργοστάσια της Opel.

opel bochum (1)

Αρκετοί ενδιαφερόμενοι αγοραστές για τον εξοπλισμό προέρχονται από την Ανατολική Ευρώπη, την Τουρκία, την Ινδία και την Ταϊλάνδη, με την Opel να κατασκευάζει επί του παρόντος στο συγκεκριμένο εργοστάσιο τα Zafira Tourer και Zafira Classic. Η παραγωγή του Zafira Classic θα σταματήσει εντελώς, με την παραγωγή του Zafira Tourer να έχει ήδη μεταφερθεί στο εργοστάσιο της Opel στο Rüsselsheim, κοντά στην Φρανκφούρτη.

Opel-Werk

Το εργοστάσιο του Μπόχουμ χτίστηκε στα παλιά ορυχεία άνθρακα στην βιομηχανική περιοχή της Ρουρ και όταν ξεκίνησε τη λειτουργία του, ήταν το μεγαλύτερο εργοστάσιο στην Ευρώπη. Το πρώτο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο ήταν το Opel Kadett. Το εργοστάσιο απασχολούνται 3.280 άτομα.

Opel-Bochum-Workers-Fear-Mass-Layoffs-2-

Δεν είναι μόνο η Opel που κλείνει κάποιο εργοστάσιό της. Αρκετές ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προχωρήσει σε κλείσιμο εργοστασίων τους για μειωθεί η πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα τους, λόγω της εξαετής ύφεσης που πληττει τις πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Η Ford κλείνει τρία εργοστάσια της, ενώ η PSA Peugeot Citroen έχει κλείσει το εργοστάσιό της στο Aulnay, κοντά στο Παρίσι και το το εργοστάσιο της στο Μeudon.