BMW-M5-F103

Το αφεντικό του τμήματος M της BMW, Friedrich Nitschke, σε μια πρόσφατη συνέντευξη δήλωσε πως η επόμενη γενιά της M5 θα προσφέρεται και με σύστημα τετρακίνησης. Ο Friedrich Nitschke, ο οποίος συνταξιοδοτείται στα τέλη της χρονιάς, με την θέση του να να την παίρνει ο Franciscus van Meel, συμπλήρωσε λέγοντας πως και η M6 θα προσφέρεται με σύστημα τετρακίνησης, αλλά οι M3 και M4 θα παραμείνουν αποκλειστικά πισωκίνητες.

Άφησε να εννοηθεί πως ίσως το μέλλον, τα M μοντέλα της BMW θα διαθέτουν κάποια μορφής υβριδοποίησης, μόνο εάν υπάρχει ισορροπία μεταξύ του προστιθέμενου βάρους των μπαταριών και του ηλεκτροκινητήρα, με αυτή της επιπλέον δύναμης και ροπής. Έβαλε οριστικό τέλος στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες, κυρίως λόγω εκπομπών ρύπων, ενώ σε ότι αφορά το μηχανικό κιβώτιο, είπε πως αυτό μπορεί να τοποθετηθεί στα μοντέλα εκείνα που παράγουν λιγότερα από 600 Nm ροπής. Μόλις το 20% των ευρωπαϊκών πωλήσεων των Μ μοντέλων της BMW επιλέγονται από τους ιδιοκτήτες τους με μηχανικό κιβώτιο, με το αντίστοιχο ποσοστό στις Η.Π.Α να είναι λίγο μεγαλύτερο. Έτσι, είναι δύσκολο να δικαιολογηθεί η χωριστή γραμμή παραγωγής, και όπως όλα δείχνουν, τα μηχανικά κιβώτια θα αποτελέσουν παρελθόν από τα M μοντέλα.