Hubertus Troska, chairman and chief executive officer of Daimler Greater China, introduces Mercedes-Benz's new Sport Utility Coupe concept car G-Code at its unveiling event during the opening ceremony of the company's Mercedes-Benz R&D centre in Beijing

Η Κίνα είναι πολύ σημαντική αγορά για πολλούς κατασκευαστές για πολλούς λόγους και είναι λογικό για τις ξεχωριστές αγορές, να εξελίσσονται ελαφρώς διαφορετικά μοντέλα. Γι’ αυτό η Mercedes-Benz ανοίγει ένα νέο κέντρο R&D στο Πεκίνο. Σύμφωνα με τον Επικεφαλής της εταιρίας στην Κίνα, Hubertus Troska, το κέντρο αυτό δείχνει την επιθυμία της Mercedes να δεσμευτεί στην χώρα και να παρουσιάσει αυτοκίνητα που θα καλύπτουν καλύτερα τις ειδικές ανάγκες του αγοραστικού κοινού εκεί.

Είναι το επόμενο λογικό βήμα στην καλύτερη κατανόηση της αγοράς […]

Δήλωσε ο Troskas. Και έχει απόλυτο δίκιο. Σύμφωνα με προβλέψεις, η Mercedes-Benz θα πουλήσει περίπου 291.000 αυτοκίνητα φέτος στην Κίνα, ενώ του χρόνου, ο Troskas λέει πως 300.000 θα είναι μόνο οι πωλήσεις της GLA. Στόχος του νέου κέντρου R&D θα είναι η βελτιστοποίηση των υπαρχόντων μοντέλων της φίρμας για την Κινεζική αγορά αλλά και η εξέλιξη ενός super-premium αυτοκινήτου ειδικά για την Κίνα.

Η S-Class είναι μοναδικά τοποθετημένη και έχει παράδοση και στην Κίνα ως το κορυφαίο αυτοκίνητο του αφεντικού. Υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετήσουμε την S-Class λίγο πιο ψηλά; Πιστεύω πως υπάρχει.

Θα μάθετε σύντομα γι’ αυτό.

Είπε ο Troskas σε πρόσφατη συνέντευξη του. Μάλιστα, όχι μόνο δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να “βγάλει” το κέντρο R&D ένα concept που θα πωλείται σε ολόκληρο τον κόσμο, αλλά το χαρακτήρισε “πολύ πιθανό”.