286212

Ο Steve Sutcliffe είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το νέο Vencer Sarthe, ένα ολοκαίνουριο supercar από έναν πρωην Ολλανδό υδραυλικό. Μπορεί να μην ακούγεται πολλά υποσχόμενο αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική.

Το καλοκαίρι του 2012, η Ολλανδική εταιρία Vencer, είχε δώσει στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες του supercar της και παρουσίασε την έκδοση παραγωγής τον περασμένο Σεπτέμβριο. Το design του Vencer Sarthe έχει αλλάξει αρκετά από το 2012. Το κάλυμμα του κινητήρα είναι νέο, τα φωτιστικά σώματα και ο εμπρός προφυλακτήρας το ίδιο, τα C-pillars έχουν ανασχεδιαστεί με την αεροδυναμική κατά νου ενώ στο πίσω μέρος, ξεχωρίζει η αεροτομή που ανυψώνεται αυτόματα. Για το εσωτερικό, εφαρμόστηκε ένας μινιμαλιστικός σχεδιασμός με άφθονο carbon και alcantara και μία οθόνη πολλαπλών λειτουργιών.

Στην “καρδιά” του Vencer Sarthe, βρίσκεται ένας supercharged V8 με απόδοση 622 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 838 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Το 0-100 ολοκληρώνεται σε 3.6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική είναι 338 km/h.

Το 2015 Sarthe, έχει μήκος 4.51 μέτρα, πλάτος 1.98 και ύψος 1.19 ενώ το μεταξόνιο του, είναι 2.79 μέτρα. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και στους τέσσερις τροχούς, το βάρος του αγγίζει τα 1.390 κιλά χάρη στο σωληνωτό chassis και το ανθρακονημάτινο αμάξωμα ενώ η κατανομή αυτού, είναι 45-55 (εμπρός-πίσω). Η εταιρία ανακοίνωσε πως θα κατασκευάζει 1 αυτοκίνητο τον μήνα ενώ η τιμή του ξεκινά από τις €270.882 (χωρίς φόρους).